Plán B - Winter is coming... Cože? 🤷🏼‍♂️ [4K]

  zhlédnutí 63,910

Petr Mára

Před 4 měsíci

🔥 Přihlaš se k odběru - csposts.info/flow/SgFxc7dM_mjQIC0zxn1zqw
☝🏼 Doporučené aplikace, služby a gadgety, které používám, včetně slev ☝🏼
👉🏼 kit.co/petrmara 👈🏼
Odebírej můj newsletter
👉🏼 www.petrmara.com/#newsletter 👈🏼
Více:
petrmara
petrmara.page
Ask.fm/petr_mara
petrmara
petrmara.com
Kamera & Střih: Petr Mára

Komentáře
Ducati on the way
Ducati on the way Před měsícem
Zdravím pane Mára ,koukám na toto video až dnes,je paradox když čtete komentáře .Uplně stejně jsem se na to připravoval já .Ale v letě jsem byl 16 dní v Rakousku a Italii :po návratu jsme byli v šoku ,jelikož jsme se pohybovali všude v zahraničí v rouškách ,po návratu domů jsme vlastně zjistili že u nás se na to kašle.Všichni nadávají na Babiše ale pochybuju že pokud by v létě řekl všichni do roušek ,tak by ho měli za blázna.Bohužel to dopadlo jak jste říkal .Jelikož sázím na zdraví selský rozum.Což vy asi také jak jak jste předvedl.Tak vždy platilo že štěstí přeje připraveným.Místo vyřvávání a nadávání je nejlepší a efektivnější pracovat právě na plánu B!! Svět Iphone a chytré supermoderní techniky mně nezajímá,Ale toto video bylo super!!!!!! Díky a mějte se pěkně
Enzogamer696
Enzogamer696 Před měsícem
Je listopad a je to úplně jinak, lidi protestují proti nošení roušek :D
Honza
Honza Před měsícem
Půlka října a na vaše slova už od jara si vzpomenu čím dál častěji. Díky Vám, že tyto videa točíte. Díky, že jsem se (a věřím, že nejen já) mohl díky tomu alespoň psychicky připravit na to, co tu je teď a co nás čeká dál.
Peter Mydliar
Peter Mydliar Před měsícem
Vypada to ze si mal znova pravdu... zial :(
Cyril Steger
Cyril Steger Před měsícem
Sakra, měl jsem si to video pustit dřív.. :D
Milan Horáček
Milan Horáček Před měsícem
Zdravím dvojníka Petra - já jsem připraven: :-) csposts.info/cd/video/mrdxvpOsZZuhlZY
Miloš Musil
Miloš Musil Před měsícem
2 měsíce starý video...
Alena Kovaříková
Alena Kovaříková Před měsícem
Ahoj Petr, dnes som si toto tvoje video pustila uz 6x, vzdy s odstupom 1-2 tyzdnov. A musim uznat, ze sa kludne mozes zivit vestenim buducnosti. Dokonale si vyskladal vsetky informacie a ak je clovek co i len trosku pragmaticky a s otvorenou myslou musel sa dopracovat k podobnemu scenaru. Ja si vzdy na vsetky situacie pripravujem najhorsi mozny scenar pripravim si riesenie a tak nikdy nezostnem zaskocena situaciou. Niektori ludia si myslia, ze takymto negativnym zmyslanim si to sama pritiahnem. No stastie praje pripravenym, vsak? Vela veci som vo firme kvoli covidu upravila a znizila naklady vsade kde sa to dalo, vela veci budeme robit inak. Osobne si mysli, ze ak chces mat uspesny biznis musis sa neustale prisposobovat a byt flexibilny. Je mi luto, ze vela ludi nedokaze svoj zivot poriadne uchopit a su frustrovani, nestastasni a citia sa menejcenni. A chapem, ze si to potrebuju odventilovat v anonymnom svete internetu. Zelam ti vela invencie a pre seba si zelam aby si castejsie pridaval aj taketo "filozoficke" videa. Nie vsetci mame okolo seba ludi, ktori nas nutia zamysliet sa nad svojim smerovanim.
Zdensus
Zdensus Před 2 měsíci
Ahoj Petře, jsem tu na konci září a Tvoje slova se "bohužel" vyplnila. Zdravím, Zdeněk.
Petr Mára
Petr Mára Před 2 měsíci
Zdravím, je to tak 🙁
Adam333
Adam333 Před 2 měsíci
Bude ještě nějaké další video, jaký na to máte názor ? že se situace takhle zhoršuje.
Jiří Ottmar
Jiří Ottmar Před 2 měsíci
Co jiného by mohlo popohnat a nasměrovat svět jinou cestou než strach ze smrti. Krize totiž nemusí být krizí, ale pouze mistrným krizovým řízení s cílem dosažení donedávna nedosažitelného.
michal babiar
michal babiar Před 3 měsíci
O infekciách nevieš nič. O Iphonoch vieš neskutočne veľa. Dehonestuješ sa týmito vyjadreniami. Totálne. Trepeš jednoducho dve na tri. Nenič si svoje meno. Drž sa iphonov a nešír paniku. Myslíš si, že je paniky a hystérie málo? Inteligentný človek bude skôr upokojovať a hľadať riešenie. Hlupák bude šíriť paniku. Je na tebe, čo si vyberieš, ale nezabudni, že ovplyvňuješ veľké množstvo ľudí.
Daily Fitness Zličín
Daily Fitness Zličín Před 3 měsíci
csposts.info/cd/video/q9WpqYSWsIGonKM Petre, zadny Plan B!
Mira Smashing
Mira Smashing Před 3 měsíci
a co takhle plan C ? :)
o25 s25
o25 s25 Před 3 měsíci
mam kamaratku lekarku, ktora celu tuto situaciu pomenovala ako "korona vymysel". a nechapem, ako este niekto z toho vobec moze mat strach. praveze ten strach bol iba prvy mesiac-dva a ked sa potvrdilo, ze v nasich koncinach o nic nejde, tak uz strach skoro nikto nema. kazdemu uz je korona u prdele. kazdy uz sa chce vratit do normalu. v robote nikto rusko nenosi. este aby tie ruska zrusili aj v mhd, a bude konecne pokoj. ked je chripkova epidemia, aspon kazdy pozna niekoho, kto ma vtedy chripku. ked je bububu korona epidemia, nikto na slovensku nepozna nikoho, kto ma koronu. je to cele na hlavu.
MEGARANA
MEGARANA Před 3 měsíci
Neskutečný jakou cítím averzi jen když vidím a slyším Máru.
Ondřej Marek
Ondřej Marek Před 3 měsíci
Zpětně chválím nádherně odladěné pozadí Petře. 👍❗
Lucie BERKYOVÁ
Lucie BERKYOVÁ Před 3 měsíci
Lucie, Ostrava, obráběčka kovů, během vyhlášené karantény do práce s rouškou v 43 stupních na dílně. Koronavirus? Určitě jsme ho již všichni měli. Republika rychle zavřela ale rychle otevřela. Jejda, druhá vlna! Ale roušky se nosit nemusí. Hurá. Karvinsko? Ode dneška taky ne. Nakažení? Pořád. Vyléčení? Ne. Přibývají? Samozřejmě! Nakažení po týdnu karantény šli opět do práce, protože nemají z čeho žít a firma kolabuje - nemůže nechat zaměstnance doma na již zmíněném HO. A jak si myslíte že to bude pokračovat? Ve stejném cyklu. Začne být zima - třetí vlna - víc nakažených. Covid byl podle mě i dobrým marketingovým tahem 😀 na druhou stranu naučil lidi aby nebyli hovada za 1) za 2) začali si více všímat okolí a za 3) díky bohu že ten vir přišel. Je to prostě jen odplata za to, jak jsme k sobě odporni, nepomáháme si v složitých chvílích, vlastně všeobecně myšleno, nepomáháme si. Ničime naší planetu a prispivame k jemu zániku. Všechny ty evoluční nápady jak zachráníme svět. Kdybychom ho po částech nezačali zahubovat, nemuseli bychom nic zachraňovat. Takže ano, jsem ráda že to přišlo i na nás. Naučí nás to si více všímat okolí a pomáhat.
Kotik CZ
Kotik CZ Před 3 měsíci
Ja myslim, ze lidi, kteri maji dosah na velkou cilovku, jako treba ty, maji POVINNOST tu paniku mirnit - cili napr. tlumocit nazory odborniku, kteri rikaji, ze to je pouze chripka.. nikoli placat o tom, ze "je to vlastne uz jedno" ! Mas tady 120k odberatelu, tak proc to nepouzijes k necemu, co by melo smysl? Cely covid je pouze a jen medialni bublina a youtuberi s velkym dosahem jsou ta cast medii, ktera muze neco zmenit.
Petr Mára
Petr Mára Před 3 měsíci
🤷🏼‍♂️ co vám mám na to napsat? Každý používáme jiné zdroje. Jiné odborníky. Dnešní doba.
Kotik CZ
Kotik CZ Před 3 měsíci
@Petr Mára nazory odborniku takove prave jsou, projevuje se to jako chripka, je to chripka, koronaviru je spousta a ani je nemame pojmenovane, to je to, kdyz vam doktor rekne "to je jen nejaka viroza, ale chripka to neni". jedine cim se to lisi od chripky je medialni hysterie, ktera se kolem toho spustila. Kdyz pri bezne chripkove epidemii maji "nakazenych" (boze jak nesnasim uz jen tohle stigmatizujici slovo) v anglii asi 20 milionu a zdravotnictvi nestiha a lidi kteri "zemrou s chripkou" jsou tisice a tisice, tak u nas tomu byl v minulosti venovan clanek tak maximalne nekde v blesku. a ted? kazdy odbornik rika, ze ockovani ani proti chripce poradne nechrani.. ale vy misto pouzivani vlastniho rozumu jen konzumujete mainstream, ktery je z paniky lidi ziv a bude ji zivit tak dlouho, dokud po tom bude poptavka, cili jde o zacarovany kruh, ktery jde prolomit jen tim, ze se lidi prestanou bat a prestanou je kazdodenni cisla, ktera nase media zasadne nevztahuji na pocet obyvatel, zajimat.
Petr Mára
Petr Mára Před 3 měsíci
Já si nemyslím, že Covid je jen chřipka! Názory odborníků jsou takové, že to právě obyčejná chřipka není. A konspirační weby a teorie nesleduji a rozhodně je dál nešířím.
m4xp0w3r7
m4xp0w3r7 Před 3 měsíci
Jedu plán B. Koupil jsem si dalekohled na dlouhé zimní nudné noci.
Jiří Kastner
Jiří Kastner Před 3 měsíci
Díky předpokládaným událostem spousta lidí začíná pracovat na své psychice a na psychické odolnosti. Několik mých nových klientů se odvolávalo při zahájení spolupráce na toto video, takže díky za pozitivní vyděšení ... myšleno v dobrém. spousta lidí si uvědomila že by si měli připravit nejen imunitu těla nebo finanční imunitu ale i imunitu psychiky a psychickou odolnost, takže stále více lidí se obrací na www.resilience.cz Díky JKastner
Jaroslav Kohout
Jaroslav Kohout Před 3 měsíci
Alespon nejaky plan je lepsi nez zadny plan. Podle me nikdo nevi, jak to vlastne bude. V kazdym z nas tohle video zrcadli hlavne ty nase vlastni strachy, takze je to vic o nas, nez o tomhle videu. Pomahejme si, posilujme imunitu a ucme se novym vecem. Zni to jako cliche aplikovatelne i kdyby covid nebyl, ale kdyz se tim kazdy budeme ridit, svet bude rozhodne lepsi at to dopadne jakkoliv.
bowen voowy
bowen voowy Před 3 měsíci
Nevnímám video negativně... spíš je to realismus. Bylo by dobré natočit i video, co to může pozitivního pro nás a pro společnost, školství přinést😉 zajímal by mě Váš pohled!
Ondřej Sotona
Ondřej Sotona Před 3 měsíci
Mluvit o tom, že "média" šíří paniku a přitom ji sám šířit.... Situace je vážná, o tom není pochyb, ale celé to téma se dalo uchopit mnohem pozitivnější a konstruktivnější cestou.
hen ko
hen ko Před 3 měsíci
Oh, you look cool though.
Vitezslav Kounek
Vitezslav Kounek Před 4 měsíci
co me vubec nemrzi, je chytra karantena. Dokud mi to zakonem neprikazou, nezavedu si vedome oficialni spiclovaci tool do mobilu. Predstava, ze kdyz jednou dostanou tohle mezi lidi, tak pak, jak corona odezni, to vsechno zrusej, je najivni. Tracking lidi governmentem je fundamentalne spatny a tohle ne, tohle neni cesta. jeste jedno bych k tomu mel - celej svet se v breznu podelal a nasadil nejtezsi kalibr, kterym se ekonomicky uplne odstrelil ale co hur - odstrelil duveru lidi. ted je situace horsi, ale opatreni jsou mensi a taky to jde, ale ani ta mensi opatreni nejsou plne dodrzovana, na podzim bude jeste hur, ale my uz nemame kam couvnout, nelze znova zavest tak drakonicky omezeni, protoze to muzem rovnou vyhlasit statni bankrot, takze co dal? :)
bowen voowy
bowen voowy Před 3 měsíci
ahoj, skvěle jste to řekl. Plný souhlas.
soinu foig
soinu foig Před 4 měsíci
ošetrovať ludí , a zabezpečovať prísun potravy sme v koncoch všetci ...
soinhu foitu
soinhu foitu Před 4 měsíci
i v jiných věcech a tato nedůvěra jak ve vládu, tak v média stále narůstá. Dokud média nebudou objektivně a věrohodně informovat, tak se to nezmění.
hen ko
hen ko Před 3 měsíci
I always get excited when I see a video from you when I'm scrolling ???
RO T
RO T Před 4 měsíci
bude zle hlavně ekonomicky. teď je ekonomika ještě na umělé výživě....brzy i státu dojdou peníze a pak bude fakt zle
fouoii gyhh
fouoii gyhh Před 4 měsíci
i v jiných věcech a tato nedůvěra jak ve vládu, tak v média stále narůstá. Dokud média nebudou objektivně a věrohodně informovat, tak se to nezmění.
soinu foig
soinu foig Před 4 měsíci
Ahoj lidi, dokola omílaný home office? A co lidi pracující rukama, jako myslím opravdu rukama (ne ťukání do klávesnice 😂). Většina věcí kolem je hmatatelných a nedá se vyro
Emil Hampejs
Emil Hampejs Před 4 měsíci
To je plašan 😷
soinhu foitu
soinhu foitu Před 4 měsíci
věc aby se právě lidi víc omezovali a sledovali... a to mě maximálně sere. Každopádně je důležitý o tom uvažovat nějak rozumně a zbytečně se ze všeho hned nepodělat... Když
Daniel Černý
Daniel Černý Před 4 měsíci
Svět je to v co věří většina ......... Pokud většina uvěří tomu co tu říkáte ......... může to tak být ......... já bych si přál abychom už tomu nevěřily .......... Nic proti Vám .......... přeji fajn den všem ....... :-)
Vamos Hakun
Vamos Hakun Před 4 měsíci
Petře, mám tě ráda a sleduju tě už opravdu dlouho, ale co se týká firem a Home Ofiiců, tak s tebou nesouhlasím. Podle mě moc nevíš o čem mluvíš hlavně proto, že v žádné firmě nepracuješ a znáš to jen z doslechu. Například u nás, je pozitivní ve firmě, kde pracuje cca 50 lidí jedna kolegyně a není to jak říkáš, že bychom okamžitě šli všichni na HO. Vedeme si docházku a v den kdy byla nakažená ve firmě se nemohla téměř s nikým potkat, takže je ve 14 denní karanténě a my normálně fungujeme dál. Mrzí mě, že takto akorát přiléváš olej do ohně a zbytečně strašíš ostatní. Držím Ti palce a fandím ti, měj se hezky. V
fouoii gyhh
fouoii gyhh Před 4 měsíci
Vidím to podobně. Já se ale nejvíc obávám následné ekonomické krize. Celá ta pandemie, lockdown, karanténa, to je pouze spouštěč ještě něčeho horšího. Myslím si, že lidi
metallboy666
metallboy666 Před 4 měsíci
Ahoj, osobne som na tom tak ze, asi predsa len pockam co sa udeje. Nastatie pracujem v ISP biznisu takze som nebol lockdownom postihnuty. Jedine co ma obmedzuje chcel som rozbehnut vlastny biznis no ten budem rozbiehat tazko bez klientov, takze pockame co nam ukaze september oktober.
sompet12
sompet12 Před 4 měsíci
Dobry den, můžu se zeptat, jak jste myslel, že pro firmu je drahé, když jsou zaměstnanci na HO? U nás (IT firma cca 100 lidí) má firma tak akorát nižší provozní náklady na office, jinak si neuvědomují, že by měla náklady navíc. Diky
sompet12
sompet12 Před 4 měsíci
Dobry den, můžu se zeptat, jak jste myslel, že pro firmu je drahé, když jsou zaměstnanci na HO? U nás (IT firma cca 100 lidí) má firma tak akorát nižší provozní náklady na office, jinak si neuvědomují, že by měla náklady navíc. Diky
Martin
Martin Před 4 měsíci
Není test, není nakažený. Vše kolem covidu není o viru, ale o restartu světa. Lidstvo přežívá díky imunitě a nemoci jsou pořád.
soinhu foitu
soinhu foitu Před 4 měsíci
Ahoj Petře. Nikdy jsem nereagoval, ale dnes musím. Zdá se mi, že máš fakt velký strach co bude. Základ je dýchat a pokud můžeš tak se neboj.
Petr Mára
Petr Mára Před 4 měsíci
Ahoj, mrzí mě, že jsem tenhle pocit vyvolal. Snažil jsem se na to téma podívat realisticky. Pro mě osobně vzhledem k životu v digitálu je to spíše výhoda / příležitost. Ale je mi jasné, že pro řadu lidí to může být velký problém a to mě trápí.
Václav Kočí
Václav Kočí Před 4 měsíci
Petr Mára má pravdu bude to tak jak říká
Snake Spider
Snake Spider Před 4 měsíci
Díky za toto video👍. Myslím, že je dobré pracovat i s těmito predikcemi, protože ať chceme nebo ne, s každým dalším dnem se stávají reálnější. Smutné je společenské bagatelizování COVID-19 jako celku. Ano, hodně společného s tím mají co dělat média, vláda a její chaotické jednání, jen zdravý rozum zmizel neznámo kam... Často se setkávám s názorem, že COVID-19 je jen nástroj manipulace, a proto je na místě bojkot všech nařízení, protože přece "nejsem ovce". Jenže jako zaměstnanec ve zdravotnictví, vím, že COVID-19 tu byl mezi nami i v době, kdy všichni s radostí odhazovali roušky do koše, neztratil se, je tu s námi pořád a bohužel tu s námi bude i dál a je jen na nás vzít zas rozum do hrsti a postavit se problému čelem. Proto bych byl velmi rád kdyby si společnost uvědomila jen jednu jedinou věc... Nejde o to, že roušky jsou k "ničemu", ptz nás osobně vlastně nechrání a když se mám nakazit, tak se nakazím. Není to pravda. Rouška chrání ostatní přede mnou, abych nenakazil ostatní, a pokud ostatní mají nasazenou svou roušku, chrání tím mě. Ten slogan je pravdivý. A proč tohle vše a co tím chci říct? Ano, je nutné se promořit, je dobré mít svůj názor a je dobré přistupovat ke COVID-19 jako k něčemu, čím se dřív nebo později nakazí všichni (nemluvím o tom, že i COVID-19 bude stejně jako chřipka mutovat), je důležité kdy a jak. To ovlivní průběh mého onemocnění, léčbu a koneckonců i návrat do normálního života...Nošení barierových pomůcek PŘEDEVŠÍM pomáhá "kontrolovaně" regulovat počty nakažených tak, aby se prudkým nárůstem nakažených nezahltil systém zdravotnictví a nemocní nám neumírali na lavičkách před přeplněnými nemocnicemi. O TOTO JDE PŘEDEVŠÍM! Jen s uvědoměním a zodpovědností toto přežijeme s co nejmenšími následky a je dobré k tomu tak přistupovat, reálně a zodpovědně, protože pokud k tomuto nedojde, ty nejčernější scénáře ze světa můžou být smutnou realitou i u nás.... Mějte se fajn a držte se 👍
Jarda radiosiesta
Jarda radiosiesta Před 4 měsíci
ahoj, skvěle jste to řekl. Plný souhlas.
soinhu foitu
soinhu foitu Před 4 měsíci
Mám otázku koľko firiem môže robiť v home office? Tou otázkou narážam nato že chlieb v pekárni cez home office neupečiete.
opzz xsin
opzz xsin Před 4 měsíci
Nevnímám video negativně... spíš je to realismus. Bylo by dobré natočit i video, co to může pozitivního pro nás a pro společnost, školství přinést😉 zajímal by mě Váš pohled!
Jiří Jung
Jiří Jung Před 4 měsíci
Je to Petře trochu depresivní, ale souhlasím. Ať to s virem dopadne jakkoli, ekonomické následky celé této jarní šílenosti na nás teprve čekají. Následující měsíce budou pro hodně lidí náročné s virem i bez. Ani ve snu by mě nenapadlo, že to bude nějaký Covid, ale už dlouho jsem cítil, že se musí něco stát. Spíše z pohledu ekonomiky. Proto jsem, v létě minulého roku, přešel na přechodný plán, kterým jsem si chtěl zajistit zázemí pro start plánu B. Že to přijde tak rychle jsem opět nečekal, ale bylo to to nejlepší rozhodnutí. Proto rozhodně doporučuji předvídat a mít plán B.
BLADE RUNNER
BLADE RUNNER Před 4 měsíci
Já osobně žádnou vakcínu nechci ani zdarma 😹🤘🏻
Petr Grabovský
Petr Grabovský Před 4 měsíci
Asi tak.
SunShield fólie
SunShield fólie Před 4 měsíci
Ahoj lidi, dokola omílaný home office? A co lidi pracující rukama, jako myslím opravdu rukama (ne ťukání do klávesnice 😂). Většina věcí kolem je hmatatelných a nedá se vyrobit, vytvořit, vypěstovat a pod. v paneláku! Kdo má práci doma, ať je rád, že pracuje a má příjem!!! A stěžovat si na home office? Fakt trapný problém vzhledem k lidem, jejichž obory to prakticky odrovnalo, nemají co do huby a bůh ví, co bude...
Filip Vanek
Filip Vanek Před 4 měsíci
Podle mě to vidíš dopředu zbytečně až moc černě... Chytrá karanténa za mě je taková oficiální cesta jak sledovat lidi kde a s kym jsou... jakoby nestačilo že mi google háže reklamy na věci o kterých se zrovna bavim s kámošema... :D Myslim že přes mobil už se o nás dá zjistit ledacos takže je*at nějakou chytrou karanténu. Když sleduju naprostou většinu postihů co je ve vládě a jak se vyjadřujou a řeší problémy tak díky ale k nim důvěru mít určitě nebudu :D Já nevim ale osobně vnímám celej tenhle koronanesmysl jako věc aby se právě lidi víc omezovali a sledovali... a to mě maximálně sere. Každopádně je důležitý o tom uvažovat nějak rozumně a zbytečně se ze všeho hned nepodělat... Když je furt čim dál víc nakažených tak jak to, že ještě nikoho osobně neznám? A když už to někdo údajně měl tak jen fázi kdy mu v podstatě nic nebylo... Mnoho povyku pro nic a sere mě jak to spoustu lidí zbytečně zveličuje a děsí ostatní.... Jasný riziko tu je, ale není to až tak strašný jak se to všude podávalo. Můj názor
Filip Vanek
Filip Vanek Před 4 měsíci
opzz xsin Hele na každý ruce tři pro jistotu...😂👌
opzz xsin
opzz xsin Před 4 měsíci
Souhlas a doufam ze se mylis. 😕 A nosis hodinky na obou rukach? 🤷🏻‍♂️
Jakub Suchý
Jakub Suchý Před 4 měsíci
Jen vsuvka Rakousko není prázdný . Ten turismus tam je a nevypadá to,že by bylo méňě než před tím
Juraj Reško
Juraj Reško Před 4 měsíci
Vidím to podobně. Já se ale nejvíc obávám následné ekonomické krize. Celá ta pandemie, lockdown, karanténa, to je pouze spouštěč ještě něčeho horšího. Myslím si, že lidi pamatují, co přišlo po roce 2008, v Evropě dluhová krize, především teda na jihu, pak douhodobá recese. USA jsou taky zadlužení až po uši... Bude to ještě zajímavý. Snad to zvládneme jak nejlépe to půjde. Držte se! :)
Charming nowhere to hide
Charming nowhere to hide Před 4 měsíci
1:50 smrtnosti* :-)
Eduard Culka
Eduard Culka Před 4 měsíci
Petr, dobre video. Tiez to vidim podobne a mame asi podobne zmyslanie. Ja idem heslom Muhamada Akiho - Expect the best, prepare for the worst.
Karel Hašler
Karel Hašler Před 4 měsíci
Dobrý den, děkuji za tohle video i za celo Vaši práci, občas Vás sleduji. Souhlasím rozhodně s Vámi, že je potřeba být proaktivní a ne reaktivní. Proto by bylo podle mého názoru dobré dát lidem kromě popisu, který děláte dobře, také nějaká vodítka a inspiraci jak na to. A řešení jsou jednoznačná, zdravý životní styl a cílené vědomé posilování imunity, zbavit se strachu a pracovat na vnitřní svobodě, a v důsledku nám nezbude nic jiného než se zvednout a jít bojovat za svobody vnější a proti zneužívání této situace politiky lobbisty médii a "podnikavci", kteří zneužívají toho strachu o kterém jste hovořil k manipulaci s lidmi ve svůj prospěch. Rozhodně máte pravdu že je potřeba se připravit na fungování v podmínkách na které nejsme zvyklí a hledat nové cesty. Další důležitou proaktivní věcí je učit se kritickému myšlení, ověřování si informací (což je mimochodem extrémně náročné) a v neposlední řadě zvyšovat svou vzdělanost a používat zdravý rozum. Ve finále je potřeba vzít zodpovědnost především každý sám za sebe a makat na své imunitě, politici ani nikdo jiný ani žádná opatření nám totiž zdraví neochrání. Zachrání nás naše vlastní imunita a přijmutí toho že umírání je součást života. A i s tímto tématem které je stále tak trochu tabu je potřeba se zabývat a zdravě se s ním vyrovnat. Politiky ani nechci komentovat každý si udělá názor podle jejich chování a výsledků.
Kamzik
Kamzik Před 4 měsíci
Paci sa mi ako ste bez servitky povedali nazor ktory sa nemusi niekomu pacit , ale ten kto sa aspon nepripravuje na najhorsie alebo aspon trosku zle obdobie a snazi sa zit v domneni ze snad to tak zle nebude len zbytocne seba sameho vystavuje riziko... dalo by sa tu pouzit aj " kto chce mier , chysta vojnu "
Charming nowhere to hide
Charming nowhere to hide Před 4 měsíci
Já jsem do práce chodit nepřestal nikdy, byl jsem v celém openspace sám, zaměstnavatel podle zákoníku práce nemůže nařídit HO, musí se s vámi domluvit. Nikdo kromě m
Martin Černý
Martin Černý Před 4 měsíci
nemoc samotná si myslím není až tak hrozná. Řekl bych, že více škody napáchá panika, kterou vyvolávají media. Celkově je mezi lidmi příliš strachu a vystrašení lidé se mnohem snáz ovládají a diktuje se jim co mají dělat. Jak tu už někdo psal, Petře vypadáte hrozně unaveně a celé tohle povídání působí dost negativně. Pokud se na to podívám selským rozumem - Neznám nikoho kdo by byl positivní, ani lidé co znám neznají nikoho pozitivního a jejich známí a kolegové také ne a už jen v tomto měřítku se dostáváme na tisíce lidí. Myslím si, že je to silnější chřipka a je z toho jen zbytečně vyvolaná kauza.
Zach groap S.r.o
Zach groap S.r.o Před 4 měsíci
Taky jedu plán B mám to úplně stejně jako ty
Petr
Petr Před 4 měsíci
Mám otázku koľko firiem môže robiť v home office? Tou otázkou narážam nato že chlieb v pekárni cez home office neupečiete.
Joanna
Joanna Před 4 měsíci
To mi dává smysl 🤣 Jen mě teď víc štve soused, co mi hulí pod nos.
David Šigut
David Šigut Před 4 měsíci
erouška. Zkuste si zavolat na to koronavirové číslo 1212 poté pochopíte jak je naše vláda neschopná.
Tomáš Vejdovský
Tomáš Vejdovský Před 4 měsíci
Video nebylo negativní spíše realistické, díky stavu na americkým akciovým trhu a uvolnění opatření má spousta lidi pocit ze je to za námi. Pokud se ale v zimě sejde ekonomická krize z USA, ekonomické dopady z druhé vlny a všeobecná histerie tak se z toho můžeme dlouho vzpamatovávat. Aby to nebylo jen negativní tak věřím ze v době krize bude čas na nějaké výhodné investice.
jozef talostan
jozef talostan Před 4 měsíci
Souhlas a doufam ze se mylis. 😕 A nosis hodinky na obou rukach? 🤷🏻‍♂️
Joanna
Joanna Před 4 měsíci
chytrýho. I mě trvalo několik let než jsem si ji, kvůli alergii, nasadil.
Jan Paul
Jan Paul Před 4 měsíci
Za kolik si myslíte že můžu prodat Iphone xs 64gb ve skvělém stavu 3/4 roku starý?
Lou KKiara
Lou KKiara Před 4 měsíci
Velmi zajimave video... ja osobne moc rozvolnovani nepocitila, protoze slouzim u vezenske sluzby a u nas v kriminale nosime rousky stale, stale se jede ve velkem desinfekce jak rukou, tak vsech prostor a myslim si, ze do podzimu se to nezmeni, takze na jednu stranu clovek nadava, ze je horko a v tom vedru se v tom neda dvanact hodin dychat, ale na druhou to chapeme. Jakmile se to dostane k nam, tak je to konecna. Verte, ze dozorce a strazne na homeoffice poslat nemuzete :)) takze dosavadni plan a to “nejlepsi”, co nase nejvyssi napadlo je, ze jakmile se v nasem zarizeni objevi korona, tak nas tam zavrou spolu s vezni a nashle :)))
Danniel Dflow
Danniel Dflow Před 4 měsíci
Velmi dobré video. Jsem rad ze jsi se snama podělil. Je to pravda, ještě ten měsíc využít na přípravu.
Cassie
Cassie Před 4 měsíci
1:50 smrtnosti* :-)
Henri
Henri Před 4 měsíci
Super video, Petře! Díky
Pavel Wrestee
Pavel Wrestee Před 4 měsíci
Neboj Petře bude to zase v pohodě.....Uvidíš!!
Petr Trylč
Petr Trylč Před 4 měsíci
Petře vy se bavite o lidech co mají možnost pracovat z domova ale vas takovych je kolik v procentu ,10 % ? Horší to bude pro ty co musejí docházet každý den do práce
Zbyněk Grygar
Zbyněk Grygar Před 4 měsíci
Přesně tak z IT se nenajime...
BoosCZ 99
BoosCZ 99 Před 4 měsíci
Bohužel ne každý může dělat z home office. Dělám u PPL a jsem placený od odvezeného balíku. Což bylo sice super, protože lidi hodně objednávali, ale zároveň může být jeden na depu pozitivní a ze dne na den jsem bez práce.
Cassie
Cassie Před 4 měsíci
se z toho neposrat, akceptovat, že tohle má vliv na životy lidí a jdeme dál. Jinak je celá ekonomika, společnost a aktuální stav věcí zcela naruby.
TheDownloader86
TheDownloader86 Před 4 měsíci
Já jsem do práce chodit nepřestal nikdy, byl jsem v celém openspace sám, zaměstnavatel podle zákoníku práce nemůže nařídit HO, musí se s vámi domluvit. Nikdo kromě mě do práce nechodil (i když u nás i mohli), takže strašení médii funguje parádně. V současnosti se odhaduje, že má Covid smrtnost 0,6, chřipka má 0,5. Covid je jen mnohem víc infekční. Tohle není mor, ale novináři ucítili příležitost a nevídaná mediální masáž prostě funguje. Bylo by super kdyby měli všichni plán B: Tentokrát se z toho neposrat...
Michal Chudy
Michal Chudy Před 4 měsíci
Peto venuj sa radšej tomu čo tenise najlepšie, IT technológie a pod. Pozeráš sa na to moc úzkoprso a kratkozrako...
Vojtěch Kouba
Vojtěch Kouba Před 4 měsíci
Chybí mi tady nějak pohled, že už jsou pravděpodobně funkční vakcíny, a nejdéle do roku budou určitě na světě. Ano, možná bude podzim horší, ale nebude to změna na pořád. Na špatné věci lidský mozek rád zapomíná, takže to přejdeme doufám v pohodě. Osobně to vnímám tak, že se právě nic nezměnilo, v mé sociální bublině všichni chodí do práce, nikdo ji neztratil, pouze jsou omezení v zahraničních projektech. Lidi se obecně v MHD i prostoru chovají spíš jako kdyby se nic nestalo... Nemovitosti dále zdražují.... Mrzí mě ten apokalyptický étos, doufám že bude zas líp :)
Jakub Hepnar
Jakub Hepnar Před 4 měsíci
Naprosto souhlasím Petře, bohužel ty ekonomické dopady a splátky dluhů a zadlužených států budou šílené... uvidíme jak ukočírují inflaci..:-/
Dominik
Dominik Před 4 měsíci
Já říkám, že nejhorší je smrt z vyděšení. Zní to vtipně, ale koronaviru se to opravdu týká, spíš než ten virus mi přijde nebezpečná ta panika. Roušky měly dle mého názoru na obličejích zůstat v obchodech a MHD, počtově omezit jen určité typy akcí (například akce s hledištěm na sezení měly být omezeny jen nošením roušky a neshromažďování se u stánků, ale jen se podívat na akci a zase domů, v tu chvíli se reálně potkáte na blízko jen s pár desítkami lidí, což je pak stejné, ať už je v divadle 500 lidí, nebo na fotbale 10 000 lidí). Děsí mě hlavně to, že teda přišel virus, taková chřipka a nebyl dostatek roušek, rukavic a desinfekce. Co přijde příště a co nám bude chybět? Injekce? Nebo ještě něco zásadnějšího? To je spíš k zamyšlení...
Petr Valenta
Petr Valenta Před 4 měsíci
Moc hezky řečeno! V květnu jsem začal aktivně pracovat na svém plánu B. Osekal jsem náklady, víc přemýšlím nad výdaji a investicemi. Dost mě překvapila reakce spousty lidí v mém okolí, kteří považují věc s virem za uzavřenou a hotovu... taková epizodka roku 2020... Moc jim nerozumím. Podle mě to ještě přijde a nebude to hezké. Zrovna včera jsem nad všemi těmi věcmi přemýšlel a dostal jsem upřímný strach. Uvidíme co přinese podzim. Snad jen pozitivní zprávy. Těším se na další video :)
okazakijap
okazakijap Před 4 měsíci
Postřeh z Japonska. Tady se roušky nosí celkem běžně, buď kvůli chřipce nebo pylovým alergiím. Takže asi proto rouška je to poslední co mi na pandemii vadí. Ale samozřejmě když je venku horko nebo v posilovně teda příjemná opravdu není. Povinný tu nebyly ani na jaře, přesto je i teď v obchodech a mhd nasazují téměř všichni. Ale nechci dělat chytrýho. I mě trvalo několik let než jsem si ji, kvůli alergii, nasadil.
MrrDoNN
MrrDoNN Před 4 měsíci
Souhlasím s tebou Petře. Za mě se to otevřelo nesmyslně brzy.. Kdybychom drželi přísný režim ještě pár měsíců, samozřejmě kolektivně jako celá evropa, protože jinak by to nemělo smysl, tak jsme alespoň tady mohli být v pohodě.. Takhle si každý stát dělá svoje nekoordinovaná rozhodnutí a vede to přesně k tomu co popisuješ...
Lenka Mánková
Lenka Mánková Před 4 měsíci
Díky za velmi podobný náhled na věc. Smích v srdci, nadhled. Dost to pomáhá.
vaseparty partyvase
vaseparty partyvase Před 4 měsíci
Strach a peníze,vždycky to fungovalo. Ale to co se tu říká se již nebude moct opakovat v takové míře jako na Jaře, ekonomika už by to už absolutně neustála a místo nemocných by se po tisících počítali lidé na úřadech práce. V Ostravě na Masarykovém náměstí proběhla demonstrace a takový počet lidí tam nebyl ani v 89. To napětí a emoce v lidech,to je už takový tlakový hrnec,stačil by jeden člověk a ten by spustil lavinu. Příklad z 90 let. Byly normální chřipkové prázdniny, bylo všem jasné,když to jeden člen rodiny dostal,že to dostanou i další. Nebyly nikdy potřeba žádné roušky a další opatření. A teď to hlavní aby byly vyhlášeny hygienou chřipkové prázdniny tak v OKRESE podle počtu obyvatel muselo být nakažených nad 10 tisíc lidí. Aktuálně máme na celou republiku 14tis.
Spazik86
Spazik86 Před 4 měsíci
Nemyslím si že lidi mají strach. Co tak pozoruji ve svém okolí, den kdy se zrušili roušky je všichni zahodili a lidi fungují úplně stejně jako před COVIDem... Fitka jsou plný, na desinfekce se kašle, lidi se setkávají stejně jak před rokem atd. Jediný co - tak lidi nejezdí tolik do zahraničí, ale to souvisí spíš s tím že to moc nejde, nebo že mají strach z toho, že jim cestovka za týden zruší zájezd a přijdou o prachy.
Frantisek Klicka
Frantisek Klicka Před 4 měsíci
Jednoznačně souhlasím s tím, že se vrátí roušky. Jinak to byl asi hodně černý scénář, ale kdo ví. Každopádně budu si muset obstarat nějaký Paralen do zásoby a droždí.
frcike
frcike Před 4 měsíci
Momentalne asi najhodnotnejsie video na YT. Jednoznacne sa treba pripravit, pretoze tiez si myslim, ze to najhorsie nas este len caka a bude to prave zimne obdobie. Financne a psychicky to bude extremna zataz. Vacsina biznisu krvaca a drzia sa zubami nechtami. Vela ludi pravdepodobne pride o pracu...a tam to uz bude doslova o preziti. Vacsina z nas sa mozno "iba" zblazni. Ti co maju deti a mozu pracovat z domu, tak treba nachystat "safe office" kam sa deti len tak lahko nedostanu.
Ondrej Vytiska
Ondrej Vytiska Před 4 měsíci
Docela realistický komentář. Takynejsem profík/epiomiolog, ale současný vývoj je celkem jednoduše viditelný a je jen na vládě, jak to uchopí. Podle mě zamknout ekonomiku už není reálná varianta bude muset bý někaký kompromis. Jasně, masové akce omezit s nějakým rizikem, ale nechat byznys plynout. Jinak se ponoříme do černoty a ekonomické recese v tom nejhorším slova smyslu. Ano je to špatné, ale je třeba se rozhodnout mezi udržitelností světa jak je a totální recesí. Covid náš zasáhne a nic s tím neuděláme. Jen se z toho neposrat, akceptovat, že tohle má vliv na životy lidí a jdeme dál. Jinak je celá ekonomika, společnost a aktuální stav věcí zcela naruby.
Václav Sedlák
Václav Sedlák Před 4 měsíci
Ahoj, hele teď budu říkat můj názor. Když koronavirus začal, tak jsem se vysmál názoru, že koronavirus je umělé vytvořený. Teď jsem toho názoru ze je to uměle vytvořené. Pan Andrej Babiš teď čeká na firmy než zkrachujou a pak je za levno odkoupí. Koronavirus přijde někdy v září.
Emilka Emilková
Emilka Emilková Před 4 měsíci
Já bych to tak nehrotila. Není to Ebola (naštěstí). Ten virus patrně nikam nezmizí a my se budeme muset naučit zase žít s tím, že prostě můžeme kdykoliv zemřít. A stejně tak kdokoliv z těch, na nichž nám záleží. Tak jako se dříve umíralo na spoustu chorob, na které dnes máme léky a očkování. Snad s výjimkou moru (a koronaviru fakt není mor a snad to tak zůstane) se prostě společnost nezavírala a lidé byli nuceni žít s vědomím, že prostě mohou umřít na cokoliv. A pokud si nezvykneme, budeme za chvíli všichni mrtví zaživa. Zavření a sevření strachem se nadechnout. Ale kdo nedýchá, nežije. Budeme se bát jeden druhého, což je také pomalá smrt, protože my lidé jsme z podstaty sociální bytosti. Lidský život není jen o prostém přežití. Nejsme prvoci. Pak je samozřejmě taky na stole klasická otázka - komu prospívá živit na světě strach z koronaviru. Je spousta jiných nemocí a diagnóz, které dnes a denně zabíjejí tisíce lidí, a nikoho to nezajímá a nikdo to nemonitoruje dnes a denně na internetu. A spousta lidí ještě dnes umírá hlady nebo proto, že nemá střechu nad hlavou. A další věc je ta, že struktury společnosti se rozpadnou daleko rychleji, když se budeme snažit někde zavřít, zakonzervovat a čekat, až virus přejde nebo až na něj najdeme adekvátní lék či vakcínu. Rovnováha společnosti je velmi křehká a když ji narušíme víc než unese, zažijeme s velkou pravděpodobností daleko horší věci než koronavirus. Není třeba chodit daleko, všichni vidíme, co se děje v USA v souvislosti s BLM. Takže ne, nepanikařím v předstihu a soustředím se na to, co považuji pro sebe za důležité. Koneckonců, kde je psáno, že se další vlny opatření proti koronaviru kdokoliv z nás dožije?
Tonda _32
Tonda _32 Před 4 měsíci
Ten zvuk je nic moc 🤷‍♂️😀
Tomas Skal
Tomas Skal Před 4 měsíci
To od toho tracking my máme eruošku která děla to stejné
Tomas Skal
Tomas Skal Před 4 měsíci
Děkuji za informaci že bude nová jinak moc děkuji vždycky třeba za informace mám moc rád vaše videa mnohem víc než ostatních youtouberů
Petr Mára
Petr Mára Před 4 měsíci
Ne tak docela. eRouska třeba neumí fungovat hodiny na pozadí. Proto, pokud se nepletu, teď připravují novou generaci, která bude používat technologie Apple/Google
MP RICH
MP RICH Před 4 měsíci
Hloupost a zbytečné strašení... Už teď se ví, že celková úmrtnost na Covid je srovnatelná s chřipkou, a ta vysoká čísla byla dosti nafouknutá z důvodu toho, že i přestože člověk umřel infarkt, či jiné nesouvisející nemoci a byl mu diagnostikován Covid byl zahrnut do úmrtnostní tabulky Covidu. Viz Itálie, kde úmrtnost na Covid byla relativně vysoká ale oproti tomu úmrtnost na chřipku, zápal plic, rakovinu apod byl mnohem nižší, takže suma sumárum, je celková úmrtnost v dané zemi stejná jako v předchozích letech, né-li nižši jelikož dost rapidně klesla úmrtnost na silnicích či jiných nehodách, jediný kde kvůli Covidu stoupla úmrtmost je v případě sebevražd...
CibiCZ
CibiCZ Před 4 měsíci
fascinuje mě, že tu tolik lidí už teď ještě v létě dopředu prakticky prohlašuje, že na podzim tu budou taková a taková opatření, jaky by ani nechtěli, aby se to vše zas vrátilo do starých známých kolejí, video, které je na jednu stranu lidské s nádechem realističnosti, je však zároveň přehnaně pesimistické a vyvolává v lidech jen strach, a taky nechápu to abychom se přizpůsobili práci z domu nebo nějakýmu homeschoolingu, to je opravdu špatná cesta toto, dělaním stále více a více věcí v online světě není prostě dobré, fyzické kontakty musí být, jen mě překvapuje, že tu v komentech tolik lidí s tím souhlasí a začínají se připravovat na velké neznámo, já osobně se tedy opět chci navrátit k tomu životu před tím virem, takže mě jakékoliv články o rouškách či jiných opatřeních docela dost štvou, a za mě je dobře, že se to tu poměrně rychle uvolnilo, protože jinak by to bylo likvidační, akorát se bojím, že vláda toho teď do budoucna bude bohužel využívat a při období chřipek apod. hned nařídí roušky a podobné nesmysly, osobně pevně doufám, že se však nic takového nestane a že se i ty hranice různě na světě otevřou a vrátíme se tak do normálu, na jaký jsme byli zvyklí a to co nejdřív, toť vše
Legio X
Legio X Před 4 měsíci
Zdravim pane Maro. Vidim to ve vsech bodech presne jako Vy. Vase video hezky pripomnelo, ze uz je ten cas, nejak se svym zpusobem na nasledujici obdobi pripravit.
Milan Stránský
Milan Stránský Před 4 měsíci
Chytrá karanténa? - mapy.cz? www.seznam.cz/zastav-covid/
Zek205
Zek205 Před 4 měsíci
Po tomhle videu jsem se přestal těšit na dovolenou. Až zase budeš mít podobný optimistický názory, vem si na sebe nějakou veselejší barvu :D Zajímalo by mě, jak to teď bude s tím, když někdo na sobě pocítí příznak jakéhokoli onemocnění. Zabolí mě v krku a co teď? Vypotit to, zajít se nahlásit na úřady jako možný přenašeč? Takhle se dá v podstatě zastavit celá fyzická ekonomika a odnese to i ta virtuální (burzy). Pokud se tedy ví, že to přijde, mělo by se v těch nejohroženějších provozech začít připravovat náhradní řešení. Abyste na podzim nemuseli omezovat prodej alkoholu ;)
Petr Mára
Petr Mára Před 4 měsíci
Neznám firmu, která by se na tuhle alternativu nepřipravovala. Jinak komentář na barvu si beru k srdci 😊👍🏻
TrakároLiuny
TrakároLiuny Před 4 měsíci
Jsem OSVČ a spolupracují s jednou firmou jen proto, abych u nich mohl mít kancelář. 1) V kanceláři je daleko vyšší produktivita, než doma. 2) Kdo to má doma furt vydržet. 3) Kontakt s lidmi. 4) A hlavně, v kanceláři je super dobrý kafe!!! => Home office je peklo!!!
TrakároLiuny
TrakároLiuny Před 4 měsíci
@Roman Kadeřábek Takže si rozumíme, super :D
Roman Kadeřábek
Roman Kadeřábek Před 4 měsíci
TrakároLiuny to je přesně co říkám, je to jen o vás. Pokud ty problémy vidíte, budou tam. Stejně tak mužů napsat 10 důvodu, proč je horší nebýt na homeoffice.
TrakároLiuny
TrakároLiuny Před 4 měsíci
@Roman Kadeřábek Právě že důvodů je spousta, vy je nevidíte, já ano.... Jeden hlavní zmiňujete - vyhovuje, mi, že mám okolo sebe lidi, kteří jsou fajn, práce jde hned lépe od ruky. Ačkoliv si dělám svojí a ostatní k tomu teoreticky nepotřebuji, tak to tak mám. A samozřejmě jsou i věci, které se konzultují (víc hlav víc ví...) a to pak taky pomáhá - lepší ukázat, než vysvětlovat po telefonu / emailu, ale tohle už je drobnost... A druhá věc, dost důležitá. Dokud jsem bydlel v domě, kde jsem měl k práci určenou místnost, tedy pracovnu, taky to bylo o něčem jiném... Prostě teď v paneláku u jídelního stolu to tak nebude odsejpat nikdy, to se můžu třeba stavět na hlavu... Takže ano, za určitých okolností se to doma dá, ale pokud nechodíte do kanclu mezi pitomce a nebo pokud nemusíte jezdit moc daleko apod., tak nevidím důvod být doma.... Ale každého volba.
Roman Kadeřábek
Roman Kadeřábek Před 4 měsíci
Není žádný jiný důvod proč byt na homeoffice méně produktivní, než Vás samotného, je to jen o nastavení. Ze začátku jsem s tím měl také problém, ale paradoxně jsem teď doma produktivnější než jsem byl v práci. Jestli je člověk zvyklí pracovat v kolektivu, tak to muže byt samozřejmě problém.
TrakároLiuny
TrakároLiuny Před 4 měsíci
@Spazik86 "ze kterých půlka je mi nesympatická... :-)" .... to bude ten problém... :D
Marek Bučák
Marek Bučák Před 4 měsíci
,, Tenhle způsob léta, zdá se mi poněkud nešťastným".
Petr Nohýnek
Petr Nohýnek Před 4 měsíci
Super video. Jen nesouhlasím s tvrzením že Rakousko je prázdný. Byl jsem na dovolený v Rakousku první 2 týdny prázdnin a všude bylo živo a plno lidí (hlavně čechů). Možná to bylo tím, že jsem byl ve spolkové zemi Horní Rakousy, která je nedaleko hranic a samozřejmě nemohu tvrdit, že po celém Rakousku je to stejné.
Josef Kučera
Josef Kučera Před 4 měsíci
@James Winers takže děkujeme, že jste to sem přitáhli zpět
James Winers
James Winers Před 4 měsíci
si byl zrovna v dobrym meste
Johnnie Martynov
Johnnie Martynov Před 4 měsíci
Souhlasím, toto video je naladěno přesně v tuto dobu. Většina lidí o tomto nepřemýšlí vůbec, jakmile se sundaly roušky, epidemie pro ně přestala existovat.
CibiCZ
CibiCZ Před 4 měsíci
však tak to je správně, proč bychom se měli tomu blbýmu viru přizpůsobovat a být z něj posraní? vždyť to není nic tak hrozného...
DeviR11
DeviR11 Před 4 měsíci
Teď byl chvíli pokoj, při druhé vlně se omezení zase obnoví, potom se uvolní, následně zase obnoví a tak to půjde donekonečna. A nebo se smíříme s tím, že to už nikdy nezmizí, protože prostě nezmizí, a naučíme se s tím žít a bude klid. Což by u nemoci, u které většina lidí ani nepozná, že ji vůbec má, neměl být takový problém.
mirek hruby
mirek hruby Před 4 měsíci
Ahoj. Uvažuji úplně stejně a je dobré o tom mluvit. Nevyužili jsme technologii kterou má každý v kapse a bojujeme proti viru stejně jak před 100 lety zakrýváním úst doma šitou rouškou. Myslím si, že roušky v obchodech, hromadné dopravě a veřejných budovách se měly ponechat. Na obchod by to nemělo vliv a alespoň jako symbol to mohlo dále fungovat. Předpokládám že v Praze budou od 1.září v dopravě a budovách povinné. V zásadě to vidím jako čekání na účinnou vakcínu. Doufejme že v řádu 6 měsíců bule alespoň pro nejohroženější část obyvatel.
Marek Dolezel
Marek Dolezel Před 4 měsíci
Spousty výrobních firem jede s rouškou a v pohodě
Tomáš Ondrašík
Tomáš Ondrašík Před 4 měsíci
Osobně si myslím, že další uzavření obchodů, firem apod., bude už ekonomicky těžko snesitelné pro stát a naprosto likvidační pro firmy. Roušky ano, omezený počet lidí na akcích ano, ale zase všechno uzavřít už podle není reálné.
Kateřina Hanušová
Kateřina Hanušová Před 4 měsíci
Díky za toto video. Moc hezké zpracování nepříjemného tématu. Musím souhlasit, že Covid 19 nás celosvětově ohromuje a ohrožuje. Naše zdraví, psychiku, ekonomickou situaci ... je toho příliš. Bohužel se musíme připravit na ještě horší průběh - nebude to med. Myslím si že díky technologiím dnešní doby, to bude pro všechny snadnější. Zároveň je to ošklivý způsob najít si cestu k sám sobě i jeden ke druhému. Nám všem by tato situace měla otevřít oči. Měli bychom byt vděčni za vše co v životě máme. Právě teď čekám každým dnem miminko takže jsem ráda, že jsem na mateřské dovolené. Na jaře jsem byla nucena dříve opustit zaměstnání, protože nelze vykonavat z HO. A ve firmě byly nastaveny obdenky po 12h. 🤷🏻‍♀️ Aby bylo zamezeno většímu fyzickému kontaktu mezi námi. V lednu jsme se s přítelem stěhovali, takže jsem naštěstí doma měla co dělat. Bohužel zásobování Ikea moc nefungovalo tudíž jsme měli několik týdnu v bytě jen samé krabice a nebylo možné sehnat skříně v našich finančních možnostech... čekali jsme a čekali. Ale vše se postupně dalo sehnat - chybí pouze jedna skříň 😅 Partner měl střídavě HO i když je zaměstnanec AČR, každý den jsem byla vděčná za to že ho nikam nepovolali. Za celou dobu co jsme spolu jsme se viděli úplně nejvíc, hodně nás to stmelilo. Mám strach z toho co bude na podzim už teď vím že partnera měsíc neuvidím ... možná na FaceTime pokud to půjde, takže mým úkolem bude točit videa aby nepřišel o vyrůstání naší dcery 🤨😉 No a co přinese zima nikdo netuší, ale musíme to zvládnout a zvládneme. ☺️ my všichni nesmíme to podcenit a nesmíme se z toho zbláznit 🙃 držte se !
M T
M T Před 4 měsíci
Je dobré si pokládat tyto otázky - co kdyby. Kdo je připraven, není poté tolik překvapen.
Pavel Moric - Cesta vnitřního vítěze 1
1:25:43
Cesta Úspěšných
zhlédnutí 87K
Marek Ztracený - Naše cesty (making of)
3:50
Marek Ztracený
zhlédnutí 65K
Plán B - Nový Normální Normál [4K]
35:05
Plán B             #COVID-19
21:22
Petr Mára
zhlédnutí 169K
💥 PRODUKTIVNÍ Home Office
13:51
Petr Mára
zhlédnutí 65K
Noc vědců 2020 - člověk a robot
Západočeská univerzita
zhlédnutí 141
Marek Ztracený - Naše cesty (making of)
3:50
Marek Ztracený
zhlédnutí 65K
Playing 10000 Marbles - Marble Machine X #146
36:39
Tik Toks Only Girls Will Understand
11:23
SSSniperWolf
zhlédnutí 1M
Everleigh Let This Happen While Watching Posie..
12:01
[1202] Mystery Puck Lock With A Design Flaw
3:03
LockPickingLawyer
zhlédnutí 916K