Kdo vyhraje novou dekádu? Samsung Fold x Apple iPhone? [4K]

  zhlédnutí 79,418

Petr Mára

Před 10 měsíci

Přichází nový design chytrých telefonů? Budeme chtít telefony "lámat"?
Jak to vidíš ty? Jsou skládací telefony budoucnost?
🔥 Odběr kanálu
csposts.info/flow/SgFxc7dM_mjQIC0zxn1zqw
☝🏼 Doporučené aplikace, služby a gadgety, které používám, včetně slev ☝🏼
👉🏼 kit.co/petrmara 👈🏼
Kamera a střih: kouzelník 🙏🏻 Marek Niessner
👉🏼 marek_niessner 👈🏼
👉🏼 marekniessner.com 👈🏼
Odebírej můj newsletter
👉🏼 www.petrmara.com/#newsletter 👈🏼
Více:
petrmara
petrmara.page
Ask.fm/petr_mara
petrmara
petrmara.com
Hudba: Ukiyo - Let Me Down
👉🏼 soundcloud.com/ukiyoau/letmedown 👈🏼

Komentáře
WiZZaR
WiZZaR Před dnem
Sice o 10 měsíců pozdější komentář, ale k ohybným telefonům řeknu asi to a tak. Určitě k tomu budou směřovat všechny značky a to proto, že telefony jsou rok od roku větší a větší, jenže jak udělat velký telefon tak, aby se vešel do kapsy a dalo se tomu stále říkat telefon? Jinak než způsobu ( V ) a Fold to nejde. Telefony o velikosti 6+ palců už jsou opravdu akorát do kapsy, jenže budou stále větší, takže bude potřeba to opravdu řešit tímto způsobem. Dle mého to bude mít jen positiva ve všech směrech. Jestli to bude jak u Samsung, že se to bude dát ovládat i složené a při používání či sledování videí/filmů nebo webu se to může takto rozložit nevidím jako mínus . Dalším + budou větší baterie? Jestli iPhone ( už jsou na trhu iPhone 12 pro max ) se bude držet toho, že baterie na jeden den používání, ( protože člověk musí stejně spát takže čas k nabíjení ) tak to bude veliké mínus pro značku Apple. Přeci jen není nad to, být celý den z dosahu nabíjení aniž by se člověk musel obávat, že při větším používání GPS, map a všeho ostatního se po celém dni telefon vybije ( v případě používání těchto aplikací se vybije za pár hodin ) . Nebude moct Apple konkurovat ostatním ve velikosti baterie protože bude nejspíš jasné, že větší telefon, větší baterie. No přeci jen omezení vždy spočívá ve velikosti.
Jiří Ottmar
Jiří Ottmar Před 2 měsíci
Samsung Fold není cesta do budoucnosti, je to spíše připomínka minulosti s novou technologií. Kdybych si měl vsadit na budoucnost, pak by to byl zcela jiný směr. Má představa je rozložení mobilu na segmenty a samostatné prvky. Zvuk do ucha, obraz před oko a ovládání na ruku. Na ruce bude pouze touchpad a hmatová nebo vibrační odezva, v uchu bude sluchátko a mikrofon, a před okem zobrazovací část se záznamem obrazu. Nic nebudeme brát do ruky, nic přikládat k uchu, nic tahat z kapsy. Vše se bude diktovat a asistent bude poslouchat. A teď když znáte budoucnost, taky vám přijde vtipné to přetahování, kdo má větší mobil a zda se dá displej ohnout?
Ondrej Sika DevOps
Ondrej Sika DevOps Před 5 měsíci
Ohebnej display je jako 3D display u HTC EVO, podle me slepa vetev
Kristian Rolant
Kristian Rolant Před 5 měsíci
pračka od applu mě pobavila :D mohla by se jmenovat iWash :D
Vojtěch Kochta
Vojtěch Kochta Před 6 měsíci
Sám sebe si sebe s telefonem jako Fold neumím představit.. Jen doufám, že za 10 let nebude problem najít neohýbací telefon jako je teď najít novej a malej telefon :D
Jiří Daniel Trávníček
Jiří Daniel Trávníček Před 7 měsíci
Mohl bys vyzkoušet razr
Mr M
Mr M Před 9 měsíci
Vidím to na vysouvací displeje
Dušan Kačurák
Dušan Kačurák Před 9 měsíci
bludy :D necham si svoj iphone 8 na dlhe roky :D
David Poruba
David Poruba Před 9 měsíci
Je to budoucnost ale ještě to má nejaké mouchy tak jako u každé nové technologie.
David Poruba
David Poruba Před 9 měsíci
Nemůžu se zbavit dojmu že se snažíte říct že i Phone byl první dotykový telefon ale není tomu tak, prvním dotykový telefon byl představen již v roce 1992 a to společností IBM, samozřejmě neměl barevný displej a nevypadá jako dotykový telefon jak ho známe ale pravdou zůstává že byl první.
gymnastic girl
gymnastic girl Před 9 měsíci
Mne se to rozevírání proste nelibi 🤷🏻‍♀️přijde mi to neprakticke a zdlouhavé.Také se mi nelibi jak je to tlusté a musíte delat Touch ID na boku a pak otevrit
REBEL REBEL
REBEL REBEL Před 9 měsíci
Je to mrtvá větev - má to více proti než pro ... žádný trhák to nebude .
von Koutecky
von Koutecky Před 9 měsíci
Tyto dva telefony spojene displayem… me to prijde totalne absurdni, mozna jako vystrel do budoucnosti, ale rozhodne ne v tomto typu "hloupe" konstrukce… Ja uprimne cim dal casteji ani telefon nepotrebuji, kdyz jdu nekam na skok, sport a podobne, tak to jisti apple watch (e sim) a airpody… Snad se v CR e sim v hodinkach take spusti, protoze pro me to je "game changer" tady v UK to funguje skvele
Patrik Procházka
Patrik Procházka Před 9 měsíci
Já si osobně myslím, že mobilní telefony dochází ke svému konci. Ve smyslu komunikačním je nahraní chytré hodinky + bezdrátové sluchátka. Na běžné zprávy, e-maily a jiné, člověk bude odpovídat pomoci diktování a doma na konzumaci obsahu budou sloužit tablety/notebooky (dnes na telefonu telefonujeme/odpovídáme na zprávy nebo e-maily a konzumujeme obsah). Pokud si všímáte, tak doba je stále více a více uspěchaná, mobilní telefony mi do tohoto spěchu prostě nesedí. Chytré hodinky se stanou alfou a omegou našeho mobilního života, stejně tak jak tomu jsou dnes mobilní telefony.
Pitto
Pitto Před 10 měsíci
"nová dekáda"? v roce 2020? dekáda začíná až v roce 2021 XD btw stačí základoškolská matika
Pitto
Pitto Před 10 měsíci
@Petr Mára ano, tam jsou oba způsoby který každý hájíme, akorát problém je v tom, že ten váš je jen marketingový tah (líp to možná vypadá, ale pravda je jinde) a ten můj je založen na faktech o tom, že ten letopočet začal rokem 1, tím pádem prvních deset 10 let (definice z vašeho odkazu) začalo rokem 1 a končí rokem 10, tím pádem tato dekáda začala rokem 2011 a končí rokem 2020 :)
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
cs.wikipedia.org/wiki/Dek%C3%A1da
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
Vždyť stačí použít Google, nebo Wikipedii. To je základní dovednost
Pitto
Pitto Před 10 měsíci
@Petr Mára "nikoliv": zničelo logikou a faktama
Pitto
Pitto Před 10 měsíci
@Petr Mára nezačal tento letopočet rokem 1?
Matěj Suchý
Matěj Suchý Před 10 měsíci
Mám podobnej názor, je to koncept. :) imho "byla t9, pak přišel iPhone a všichni jeli iPhone" Nemůžu si pomoct, ale já patřím do asi minority lidí co se nikdy nenaučí psát na dotykový obrazovce. Na 4S to ještě šlo, teď mám 7 a nepomůže mi ani swype.. :)) Za mě jsou tlačítka v tomhle nepřekonaný, dokázal jsem psát i s rukou v kapse! :) To jen tak popichuju bokem, jinak super video jako vždy, díky.
Andrej Snajdr
Andrej Snajdr Před 10 měsíci
Kdyby mi nebylo líto peněz a nebál se toho, že první generace potřebuje ještě vyladit pár much tak už jsem si ho koupil. Srovnání s iPhonem moc nechápu, pro mne pokulhává pokrok applu i proti normálním vlajkovým lodím Samsungu, natož oproti této progresivní novince.
Pavel Oberfalzer
Pavel Oberfalzer Před 10 měsíci
Těžko říct, pokud si mám představit, jak by měla vypadat budoucnost mobilních telefonů, asi to nebude tlustá otevírací knížka s větším displejem. Jak bylo řečeno ve videu, podobné pokusy se děly v r. 2002 až 2007. Různé otevírací, ohebné telefony (viz. Nokie N95, N97) nakonec opět stejně zůstalo u placek.. Raději třeba co nejtenčí placku, bez rámečků s možností holohraficke projekce.. To je pro mě budoucnost...
Sembus s
Sembus s Před 10 měsíci
Ahoj Petře, díky za video. Myslím si že budoucí trend budou určovat masy a ty bude táhnout design a né funkce. Právě stejně jako to bylo s iphonem. Navíc i velikost je důležitá a už teď si všichni stěžují na "cihlu" v kapse. Dle mého tenhle typ telefonů bude spíš na okraji, pro techničtější zájemce a většinu si rozdělí klasika a ohebná véčka. K tomu otevírání véčka a přikládání ho k uchu, to vidím spíš jako plus- takový cool retro pocit.
TheDavcabija
TheDavcabija Před 10 měsíci
S příchodem nových baterií se tloušťka telefonů sníží a potom ten rozkládací styl zase nabude jinýho významu.
Gordy
Gordy Před 10 měsíci
Jako je to zajímavé. Nedokážu si představit že tu za pár let budou lidi chodit s knížkama s displejem :D Ale je to určitě budoucnost. Super video !
Viktor Hanačík
Viktor Hanačík Před 10 měsíci
Myslím, že mi to dává smysl, a fold a multifold modulárni obrazovky jsou za rohem, takový předvoj, holografickému interaktivnímu zobrazování pro uživatele a tvůrce, který si všichni scifi fans moc přejeme. Zajímalo, by mě jak se na tom dá využít potenciál pro střih videí a grafiku fotek. Díky moc za video a keep it interesting :)
BLADE RUNNER
BLADE RUNNER Před 10 měsíci
Mě se nelíbí :)
Miloš Schir
Miloš Schir Před 10 měsíci
Ja si myslim že apple nepojde do foldu a chvilku budu zaostavat oproti konkurencii, no potom ukažu AR okuliare ktore budu tak premakane že to bude niečo ako prvy iphone. :) Aspon leaky zatial naznačuju že nad foldom ani nepremyšlaju ale skor sa riešia AR okuliare. Tak som zvedavy, predsa v okuliaroch si vieme spravit display roznej velkosti a nebudeme nijak obmedzeny hardverom.
Marcel Pavlík
Marcel Pavlík Před 10 měsíci
neustále otváranie toho mobilu vás odradí od početného otvárania a budeteho používat menej takže 100x je si myslím velmy nadhodnotene tipujem tak max 40-50 ak sa ale bavíme o priemernom uživatelovi
Ondřej Vojtuš
Ondřej Vojtuš Před 10 měsíci
Určitě takovéto novinky mají smysl a posouvají technologie kupředu. Bude to znít blbě, ale mám pocit, že postupem času se do toho zapojí ekologové. Ekologům se nebude líbit, že zařízení vydrží pouze dva roky(což u většiny el. zařízení je).
serdy ximi
serdy ximi Před 10 měsíci
pozorování a závěr, jak se ti to používalo + s tím spojená aplikace. Předem díky za feedback.
JURAJ Širuch
JURAJ Širuch Před 10 měsíci
Smartfony sú minulosť...Buducnosť svoria smartglasses.
Vašek Venny
Vašek Venny Před 10 měsíci
Myslím si, že fold neskutečně posunul technologii směrem vpřed. Toto video se mi moc líbilo a velmi často na Vás koukám... Osobně jsem spíše nakloněn k Samsungu než k Applu, protože se mi na telefonech od Samsungu líbí, že každým rokem razantně obměňují design a implementují nové technologie. Samozřejmě se Applu nebráním a pokud by s něčím novým přišel tak budu jedině rád. Myslím si, že Apple kdyby chtěl, tak by mohl udávat trendy. Jediné co mi na něm "vadí" je, že je příliš opatrný s novými věcmi, zatím co Samsung každý rok přijde s něčím novým. Úplně nesouhlasím s Vaším názorem ohledně ultrazvukové čtečky. Mým telefonem je galaxy S10 a čtečka pod displejem funguje bez problémů. Telefon se mi odemkl 9krát z 10 a nerozpoznání prstu jsou minimální. Moc se mi líbí způsob Vaší prezentace a těším se na další videa!
seeni gzty
seeni gzty Před 10 měsíci
Supeer video Petře - tvoje pohledy na věc mě obohacují a dávají smysl ! :)
rmaleter
rmaleter Před 10 měsíci
Nah - pekný produkt, zábavný, originálna myšlienka za nezmyselnú cenu...bavilo by ma sa s tým týždeň hrať, ale to je všetko...osobne si myslím, že to je slepá ulička...časť ľudí si to určite kúpi, ale masy neosloví..
Roman Škulavík
Roman Škulavík Před 10 měsíci
pan Mara by si mal trosku rozsirit obzor kedze nie len samsung prichadza s new technologiou ale robi to aj huawai a xaomi narozdiel od apple ktory nerobi nic len kopiruje konkurenciu a chvali sa zo vsetky ze je vtom prvy. takze vase porovnavanie s apple je dost mimo ale chapem cely vas kanal je na apple zalozeni a oinom ani neviete a chvalite len to jedno :D
Tomáš Štorc
Tomáš Štorc Před 10 měsíci
Pro mě osobně je toto slepá cesta. Vadí mi tloušťka a nutnost rozevírání pro plnohodnotné užívání.
The_Ultraviolet
The_Ultraviolet Před 10 měsíci
Vzít Iphone a Folda a udělat z nich zástupce k prezentaci toho co firma dělá je fakt divnej přístup :D Samsung přece dělá všechny druhy mobilů. Jak ty co nabízí apple ( důvěryhodný klasický typy, na který jsou lidi zvyklí), tak i ty který by mohli otevřít dveře budoucnosti. Takže (nehledě na menší odlištnosti) Samsung dělá to co apple, plus zkouší novinky. Apple si na nic takového netroufne.
Enzogamer696
Enzogamer696 Před 10 měsíci
Nejlepší kdyby to šlo ještě zmačkat jak papír a dát do kapsy :D
Roman11092001
Roman11092001 Před 10 měsíci
2:29 - docela draha nabijecka pro IPhone
cnmmd qiuoo
cnmmd qiuoo Před 10 měsíci
Samsung zkouší nové věci a proto ho mám rád :) Dříve byl takový i Apple, za Steve Jobs ale to už je pryč.
Viktor Maršíček
Viktor Maršíček Před 10 měsíci
Mně by se líbil telefon jako v The Expanse www.csfd.cz/film/407858-the-expanse/videa/. Průhledný, všechna elektronika někde schována, možnost 3D zobrazení a při zobrazení na šířku ho není nutné otočit.
fany2
fany2 Před 10 měsíci
7:56 Brawl Stars :D
fany2
fany2 Před 10 měsíci
@cnmmd qiuoo co
cnmmd qiuoo
cnmmd qiuoo Před 10 měsíci
takove novince. Vzdyt kdyz si vzpomenu treba na SonyEricsson T68i, ktery se tenkrat zacal prodavat za 20k.. Co se vyuziti tyka, smysl to ma.. pro nekoho.. osobne uz bych sel
Petr Kubicek
Petr Kubicek Před 10 měsíci
Další má přijít někdy v Q1 2020 a má to být právě zmíněné "Véčko". Někde jsem i četl článek a viděl fotku, dá se to dohledat. Každopádně ta funkčnost mě taky dost překvapuje a skeptický jsem byl a stále ještě částečně jsem :)
Zdeněk Hejnák
Zdeněk Hejnák Před 10 měsíci
Osobně si myslim, ze cesta neni mit vetsi a tezsi zarizeni, ale naopak minimalizovat zarizeni, tak aby flexibilne plnilo potreby, podle situace. To ale narazi na baterii. To je duvod proc se pouzivaji hodinky + telefon + tablet Ohebna zarizeni vnimam jako mezikrok - obavam se odolnosti - kolik prehybu to vydrzi? A uprimne to ze je prehyb videt je dost osklive a pro mne rusive - redeji dokonalou plochu tabletu + skvelou reakci pencilu, nez tohle prehnute cosi ... Ano je to pokrok, ale opravdu to je prinos? Proc se upustilo od konstrukce komunikatoru, ktere to silne pripomina? Co navic ziskam? vetsi display? Proc? Jak casto to potrebuji?
Thomasrz
Thomasrz Před 10 měsíci
Ahoj, jen jsem ti chtěl říct, že jsi ohromně sympatický člověk. Viděl jsem tě v pořadu ukaž káru a fakt wow! Cením.
pakon98
pakon98 Před 10 měsíci
Supeer video Petře - tvoje pohledy na věc mě obohacují a dávají smysl ! :)
Feelpowe
Feelpowe Před 10 měsíci
Já si myslím, že tohle je naopak krok zpět a koncept jako takový mi nepříjde vůbec zajímavý. Budoucí technologie nemůže být založená na tom, jak přesně Mára říká, že něco otevíráš, je to neforemný, tlustý, těžký. Jak může být myšlenka budoucnosti založená vyloženě, na "analogovým" pohybu?? Proč aspoň někoho nenapadne udělat, že by se ten druhý displej vysunul z boku telefonu. Ten druhý displej by byl tenký jako papír, prostě co nejtenčí, takže by nebyl ani tolik tlustý. Navíc už tak by nebyl tak tlustý, protože by tam nemuseli být "panty", jak tady u tohodle Foldu. Všichni se tu rozplýváte, protože jste jen naprogramovaní systémem a líbí se vám co je vám předloženo, jako super wow future. Já si teda budoucnost telefonů představuji, v nějakém "holografickém promítání". Budoucnost telefonů vidím něco jako švýcarský nůž, že si s tím telefonem změříte teplotu okolí, zjistíte určité hodnoty v krvi.. Pro mě je tohle absolutně mrtvá větev díky absurdně jasným důvodům.
Jarabak 509
Jarabak 509 Před 10 měsíci
Mě by zajímalo, jak to bude s prodejností z druhý ruky, kdy bude asi kupujícího zajímat, kolikrát byl display ohnut. Nebo to má nějakej monitoring tohoto údaje?
Kvasnica Tech
Kvasnica Tech Před 10 měsíci
Brilantní video. Dejte mi prosím také odběr na můj kanál.
Richard Sándor
Richard Sándor Před 10 měsíci
Jednoduché, 2v1 je viac než 1+1 :)
Lubos Tokar
Lubos Tokar Před 10 měsíci
Už stím Applem je trapnej jak ho pořád chrání
Radek Skrbek
Radek Skrbek Před 10 měsíci
Naprosto souhlasím. Myslím si, že za pár let budou nějakým způsobem rozkládací většina telefonů a ty menší tablety vpodstatě zaniknout. Pro mne je tento koncept přesně to co chci. Nikdy jsem si nekoupil tablet, protože se mi nikdy nehctělonosit a používat 2 zařízení. Tohle je naprosto ideální to co mi chybí.
TheMilosek68
TheMilosek68 Před 10 měsíci
Ahoj vsichni. Celkově tato technologie se mi libí, jsem generace ktera zije mobilnimi telofony od pocatku, odkojeny nokii 5110 🤓 Folda jsem již taky měl v ruce, a uprimě za mě je to spis “krok zpet” ve smyslu toho, ze kdyz jsem vzal Fold do ruky ihned mi naskocil pocit ze drzim Nokii 9110 😏 jen v nove verzi 😏 a to jsem 9110 tku miloval.. a to me prave vydesilo spis nez potesilo. Sorry jinak ten pocit neumim popsat 😏 ja vidim vyuziti teto technologie spise jinde, me osobne by se treba libil rolovaci display v aute... (ve stylu predstavene rolovaci LG televize) mam AUDI a z palubky mi efektne vyjizdi “ plastovy obdelnik” s mega rámečky 😃 🧐 diky Petře za tvorbu 😉
prokyda prokyda
prokyda prokyda Před 10 měsíci
Fold jsem v ruce neměl a pravděpodobně asi jen tak mít nebudu /ortodoxní iOvce/, ale zajímalo by mě, jak se bude chovat po čase displej v tom ohybu, zda-li bude po celou dobu stejně krásně čitelný, jako nový, až jednoho dne praskne, nebo zda-li bude v místě ohybu šednout, až nebude čitelný...???
Blue Berry
Blue Berry Před 10 měsíci
Samsung zkouší nové věci a proto ho mám rád :) Dříve byl takový i Apple, za Steve Jobs ale to už je pryč.
Emil Lehky
Emil Lehky Před 10 měsíci
Za mě super cesta, jelikož má telefon i samsung DEX, je to v podstatě, tak jak jste Petře řekl, malý počítač. Já sám mám Samsung Note 8 a DEX využívám poměrně často, koneckonců zrovna teď :). Samozřejmně, nikdy to nebude jako skutečný NB, ale to je spíš záležitostí aplikací, excel na Androidu umí sice vzorce, ale makra.. :( atd. Za mě je to tedy super směr, ano ideální by pro mě bylo zažízení jako Fold, se stylusem jako u Note a s WIN, aby tam běhal plnohodnotný excel či word, audacity a pod. prostě aplikace na které jsem zvyklý z desktopu, byť o poznání pomaleji. (Pochopitelně, byť jsem z historického hlediska odchovancem DOSu a WIN, pokud by něco podobného dokázal Apple, uvažoval bych o změně, ale jak jste řelk, tam se již překotný vývoj v tomto směru očekávat nedá. Apple má svůj ekosystém svou nespornou kvalitu a zabezpečení, ale produkt, který můžu nosit po kapse na dovolené, fotit, nahrávat videa a večer za pomoci externí klávesnce s myší, kterou mohu klidně nechat ve stanu v kempu, odpovědět na maily upravit fotky atd. a to s poměrně dobrým uživatelským komfortem, dá uživatelům asi někdo jiný... a vlastně už asi i dal :)....)
Lenka Hudecová
Lenka Hudecová Před 10 měsíci
Hnusnejsi telefon (samsung) jsem už dlouho neviděla. Vážně jak tlustá lopata
rmaleter
rmaleter Před 10 měsíci
Lenka Hudecová 😂😂😂 ty si to zhrnula stručne a jasne 😂
Petr Hájek
Petr Hájek Před 10 měsíci
Rozhodne palec nahoru za inovaci pro Samsung. Jakozto zmlsany uzivatel si pockam, az tyhle zarizeni budou tenci a lehci. Tohle je prece jen trosku over.. Cena je adekvatni takove novince. Vzdyt kdyz si vzpomenu treba na SonyEricsson T68i, ktery se tenkrat zacal prodavat za 20k.. Co se vyuziti tyka, smysl to ma.. pro nekoho.. osobne uz bych sel spise cestou Apple Watch s eSim + AirPods a sem tam tablet, jak uz tu nekdo zminoval. Ale tahle technologie se bude vyvijet a treba za dva roky budu denne pouzivat taky nejaky rolovaci displej nebo neco takoveho..
Lenka Nechvátalová
Lenka Nechvátalová Před 10 měsíci
Z mého pohledu je to teď spíš pro nadšence, já osobně potřebuju něco jednoduchého, funkčního. Určitě bude ale super sledovat, jak se to bude vyvíjet do budoucna.
Steenex CZmOvies
Steenex CZmOvies Před 10 měsíci
Podle toho jak na to hardwarově koukám, tak při zavřeném telefonu je displej strašně malý a to přeci v tuhle dobu nikdo nechce. Drží se jako cihla v ruce a máte tam malinkatý displej, proto ho raději vždy otevřete a to vede k tomu, proč je to zbytěcnost 2v1, koupit si raději pořádnej tablet nebo pořádnej mobil zvlášť.
Kvasnica Tech
Kvasnica Tech Před 10 měsíci
Moc hezké video. Dejte prosím také odběr mému kanálu.
Jan Fulín
Jan Fulín Před 10 měsíci
Myslím že tyto dva telefony nelze srovnávat
Šimon Šmíd
Šimon Šmíd Před 10 měsíci
Mám pocit že iPhon zůstává oproti jiným značkám pozadu když neříkám že je to špatně
Marek Lukavský
Marek Lukavský Před 10 měsíci
Ahoj Petře, já tě sleduji od dob kdy tvé mimi mělo dupačky Mac Mini a přiznám se že je to poprvé, co reaguji na tvoji recenzi..Nesleduji sice vše, protože tolik bych to nestíhal,ale zírám kam ses posunul! Vždyť držíš tvárnici ( cihlu )od Samsungu :-D Ne, dělám si samozřejmně legraci a chápu tvé zapalení do technologií...já když to vidím tak se mi úplně vybavují různé uryvky z knihy Steve Jobs a různé Stevovo štěky, mumlání si pod vousy a nadávky jak je to další kravina nahov...o apod. :-) Myslím že Samsung sice posunul hranici ohebných telefonů dálé...ale to i NASA s cestou naměsíc...každý známe Apollo 11 pro jeho úspěch...nejvíc lidí pak ale Apollo 13 pro jeho neúspěch, no a kdo pamatuje na Apollo 14? :-) Nakonec tam na dovču stejně nejezdíme.. Tohle ve své nynější podobě nemá podle mě vůbec smysl srovnávát s čímkoliv od jabka, protože tohle by nikdy nevydali.Estetický šílený, technologicky nedotáhlý výstřel do tmy... Můj názor je takový že velikost těch displajů dosáhla maxima, a lidé víc nepotřebují. Vždyť iPad je nejméně prodávané zboží Applu a pro prodejnost musel Apple zavést (budiš ti Země lehká Steve) stylus značky Pencil, aby lidem vštípil novou myšlenku potřeby.Vždyť i ty Péťo maš novou 11ku pro ve standardu, pač se líp vejde do kapsy :-D
Ondřej Šumavský
Ondřej Šumavský Před 10 měsíci
Super video. Tvoje zamýšlení nad věcmi v širším kontextu je vždycky hodně zajímavý! Díky za to!
Martin Klima
Martin Klima Před 10 měsíci
Pro mě je stávající trio iPhone, iPad, Macbook a to celé v cloudu pořád okay řešení. Ale kdo ví, možná jednou, pokud by Apple přišel s nějakým tenčím, odolnějším řešením, které by sjednotilo iPhone a iPad v jedno... Co se ale myslím stane docela určitě, že lidi fakt přestanou dávat telefon k uchu. Už teď moje dcery telefonují naprosto vyjímečně a když už, tak většinou na hlasitý odposlech. (doma)
MrXTiFoNx
MrXTiFoNx Před 10 měsíci
Je to nový tak se mi to moc nezdá ale věřím, že určitá skupina lidí na tohle čeká aby mohla odložit tablety. Budoucnost to může být proč by ne, jen si lidi musí zvyknout na tu ne úplně hezkou deformaci umožnující ohyb displaye a fakt, že telefon je tlustší a poměrně hodně váží, do kapsy to nejspíš nebude :D
Jakub Petržálek
Jakub Petržálek Před 10 měsíci
Fold je velice zajímavé zařízení. Nicméně se mi více zamlouvá nápad Huawei s jejich Mate X. Do budoucna tu je opravdu hodně prostoru, kterým se výrobci mohou dát. Osobně bych to viděl buď na mechanicky vysouvací displeje, protože tento způsob se mi zdá dost náchylný na působení různých směrů sil a mohla by se zkroutit konstrukce klubu, nebo na cestu holografickych ploch a promítání do reálného prostoru. Nebo za pomoci speciálních brýlí, které by dokázaly promítat na čočky brýlí nebo s pomocí telefonu by dokázaly vytvářet nad telefonem 3D promítání obsahu. Mohlo by se to celé ovládat třeba přes Muskuv neuralink či něco podobného.
Sarlota
Sarlota Před 10 měsíci
HER se stava pritomnosti....:-D
kabe
kabe Před 10 měsíci
Otisk u samsungu mi funguje bez problemu. A to mam ctecku v displayi a na nem jeste tvrzene sklo a po par updatech to funguje lip nez u iphonu, co jsem mel predtim.
Karel Matejak
Karel Matejak Před 10 měsíci
Čau mám otázku je hodně viditelní při otevření přechod obrazovky?
Jdmboa
Jdmboa Před 10 měsíci
spíš by mne zajímala recenze Motoroly Raur
Tpix
Tpix Před 10 měsíci
Fold je dle mého výborná myšlenka. Přijde SMS kouknu na zavřeném a dobrý, ale chci si přečíst článek tak využiju větší display. Cena je opravdu vysoká, takže v roce 2020 se dle mého prodávat tolik nebude. Ale až bude více skládacích telefonů a budou stát okolo 20 000Kč tak budou už velice lákavá, minimálně pro mě. A poslední věc, určitě styl otevíraní jako kniha. Otevírání "Véčko" (motorola razer) mi přijde zbytečná, protože mít mobil 4:3 je blbost a po otevření zase nesmyslnou nudli taky. Takže určitě pokud se technologie ujme, a doufám že jo, bude to ve stylu kniha. A nebo se může stát že budou rozkládací hodinky a my pak budeme mít jen hodinky a potom tablety/notebooky dotikové.
David Procházka
David Procházka Před 10 měsíci
Trochu si začínám myslet, že Samsung nad svými zařízeními nepřemýšlí. Stačí se podívat na jejich střední třídu a občas i jejich vlajkové lodě
Patrick Hácha
Patrick Hácha Před 10 měsíci
Pokud by to bylo ve složené formě hubené jako dnešní telefony nebo užší a zároveň přední display by byl do krajů jako dnešní telefony tak v tom nevidím problém to používat jako dnešní telefon a navíc při potřebě to rozložit. Technologie jde stále dopředu a tak si myslím, že tohle by se mohlo vychytat..
Sip
Sip Před 10 měsíci
Stát to kolem 20000, tak o nic neřeším a už ho doma mám. Bohužel 50000 je dost za mobil, který bych pravděpodobně zničil. Holt S9 bude muset ještě vydržet, buď do 2. generace, která bude odolnější a za kterou bych to dal nebo dokud tohle nebude stát 20K.
THOR T1000
THOR T1000 Před 10 měsíci
Pokud tam dají s pen bude to top
budbiker
budbiker Před 10 měsíci
Hezký video.. ale tohle nikdy.,to se fakt nelíbí..
Hello There
Hello There Před 10 měsíci
Strašně doufám že Apple nebude ten, kterej bude kopírovat...
Franta Gondek
Franta Gondek Před 10 měsíci
Absolutně nechápu, kdo si může koupit Fold :)
Milan Dyntar
Milan Dyntar Před 9 měsíci
@Vladimír Černý No vidíš a já jsem si ho koupil.
Vladimír Černý
Vladimír Černý Před 10 měsíci
A ještě k tomu za 50t aby to za 2 roky odešlo :D
Daniel Kožíšek
Daniel Kožíšek Před 10 měsíci
Ať je to budoucnost nebo ne, tak je rozhodně fajn, že to Samsung udělal, protože dá na trh něco, co vyzve ostatní firmy zkusit taky něco nového. V průmyslu obecně je nějaká konkurence vždy zdravá a jak dobře víme, tak pro Apple v posledních letech obvzlášť. Jejich filozifii vidím tak, že počkají nebo vyvíjí něco tak, aby to fungovalo na 100%. To znamená, že si Apple počká, až doladí například tady ty fold displaye a pak je udělají. Pro mě aktuálně je tahle technologie spíše zajímavou věcí a jako nadšenec do technologií bych to vyzkoušel, ale mám pocit, že pro někoho více konzervativního to už tak zajímavé není.
STAN
STAN Před 10 měsíci
Myšlenka je to ve skrze zajímavá. To že je ten Fold "tlustý" by mně naopak vyhovovalo. Nejsem zastáncem ztenčování. Každý milimetr dolů znamená nižší váhu a menší kapacitu baterie. Já mám rád když tu techniku v ruce/kapse cítím (ale nesmí mi to sundavat kalhoty 😃). Výklopný a tím i větší display mi dává smysl. Napadají mě desítky scénářů jak tuto vlastnost v praxi využít a užít si ji. Já bych si tento konkrétní model nekoupil z jednoho jediného důvodu a tím je Android. Myšlenka je to ale za mě fantastická a jistě se s tímto "rozkládacím systémem" nepotkáváme naposledy. Své zákazníky si rozhodně najde. Má-li se znovu rozhýbat trh s mobily, tohle je jedna z cest. Já se těším, s čím přijde Apple a jak tuto myšlenku dotáhne k dokonalosti. Predikuji, že to bude produkt s přívlastkem MUST HAVE 👍
Anita
Anita Před 10 měsíci
No popravdě, radši si ke svému iPhonu koupím iPad a budu mít dvě zařízení, který budou nějaký ten rok fungovat bez problému, než toho.
Jakub Pohl
Jakub Pohl Před 10 měsíci
Ahoj Petře, osobně si myslím, že to je mezistupeň mezí tím, jak jednou budeme telefonovat. Myslím si, že pro určitou skupinu zákazníku, kteří potřebuji konzumovat obsah či pracovat na cestě a nechtějí sebou tahat další zařízeni je to rozhodně super produkt, rozhodně nyní není pro všechny pokud navíc telefon nabízí klasický samsung dock osobně bych jej nyní viděl pro early adopters a pro bussines a s tím jak cena bude klesat, bude se dostávat mezi více lidi a rozhodně si myslím, že uspět může. Já sám osobně nedám na ipad dopustit, tahám všude sebou mám k němu magic keyboard a jsme takhle spokojený, jenže chápu, že pro velkou část populace je jednodušší mít skládací displej v kapse a použít ho když potřebuji, třeba když čekáš na tramvaj apod. Osobně co vidím jako velký problém je dle mě ta složitost celé konstrukce, která dle mě nebude jednoduchá na udržbu a opravy. A upřimně když jsi jej ukázal na kameru první co mě napadlo bylo nokia komunikator jak ve velikosti v zavřeném stavu tak při otevirání :-D
Claudio V
Claudio V Před 10 měsíci
Bejkárna 👌🏻
Hr Store
Hr Store Před 10 měsíci
Myslím že to půjde tímto směrem otvírání a tloušťka půjde dolů časem jako že kdysi displej nahoru...✌
Adam Richter
Adam Richter Před 10 měsíci
Nápad je to zajímavej, ale z hlediska výdrže to nebude nic extra, nehledě na to, že většina lidí používají telefon jak hovada a věčně jim padá na zem nebo s nim křápnou na stůl... Pochybuji, že to ten rozkládací Samsung vydrží, obávám se aby nebyl display za chvíli k.o. Za mě jedině iPhone, nemám rád až tak extrémní změny a proto jedu Apple produkty. iOS je vychytanější než android a hlavně je hezkej, jednoduchej, spolehlivej a přehlednej, není tam spousta nepodstatných věcí který mě nezajímají...
JD
JD Před 10 měsíci
Podle mého tímhle může vzniknout maximálně nové odvětví. Apple tenkrát přišel s něčím, co se dalo masově využívat, kdežto u Foldu si nedokážu představit využití v běžných situacích. Určitě nemůže zaujmout tak velkou segmentaci trhu jako běžný dotykový telefon. Tím nemyslím cenu, ta určitě půjde časem dolů, ale spíše tu náročnost celkového produktu. Bude zajisté skvělým doplňkem lidí, kteří dokáží využít jeho potenciál, ale pochybuji, že ho začne využívat masový trh.
Jakub Lelek
Jakub Lelek Před 10 měsíci
Ehm. Hele ona ta dekada jeste neskoncila, respektive bude trvat az do zacatku 2021.:)
Jakub Lelek
Jakub Lelek Před 10 měsíci
​@Petr Mára Tak jednoduchy to bohuzel neni.:) www.nytimes.com/2019/11/28/us/what-is-decade.html
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
Nová dekáda začala pár dnů zpět
deusnoix
deusnoix Před 10 měsíci
Slovní spojení Apple a konzervativní je nejspíš něco z čeho by Jobs neměl příliš radost... nicméně to vystihuje stávající stav.
Adam VIKTOR production
Adam VIKTOR production Před 7 měsíci
Aj mne to prípomenulo, ako Jobs nemal v láske konzervatívu a vysmieval sa. Ruku na srdce, ja som veľký jabĺčkár, ale momentálne mi Apple začína prípominať IBM... Začínajú sa akoby báť experimentovať ako kedysi...
Heimdall
Heimdall Před 10 měsíci
@Tomajdes * delaj porad to samy. Uz nejakejch 10 let je to jak pres kopirak... S tim, ze v zari budou mit zase o kameru vic. do toho prijde Shill a rekne "cannot Innovate my ass"
Zdeněk Hejnák
Zdeněk Hejnák Před 10 měsíci
@Tomajdes * A v cem? Co konkretne? To ze nehoni vykon a pocet pixelu preci neni to dulezite v pouzitelnosti a ekosystemu je top.
Tomajdes *
Tomajdes * Před 10 měsíci
konzervativní nebo začíná být pozadu ??
Martin Kubrycht
Martin Kubrycht Před 10 měsíci
Od doby co sem přišel na chuti Applu, tak už si nedovedu představit mít něco jinýho než apple
Leo Gallovic
Leo Gallovic Před 10 měsíci
Ježiš sa narodil v roku 1 nie v roku 0 nová dekáda je 2021
Leo Gallovic
Leo Gallovic Před 10 měsíci
@DegenWoW v januári
Chester Spiero
Chester Spiero Před 10 měsíci
Myslenka a cesta ohybnych displeju ma budoucnost, zaroven velky potencial, ovsem otazkou je v cem se vic uplatni... Protoze “zivotnost” displeje v telefonu za cca 50tis na 2-5 let, mi prijde hodne draha hracka (manualni pohyb je vzdycky kamen urazu)
manaskl
manaskl Před 10 měsíci
Par chlapum a 90% zen by se libil opacny vyvoj....slozit velky telefon do maleho :-)
Petr Kolek Original
Petr Kolek Original Před 10 měsíci
Fascinuji me 3D projekce obrazu v prostoru zname ze sci-fi filmu. To by bylo terno.
Dr BlueBear
Dr BlueBear Před 10 měsíci
podle mě strašnej kýč. a ta cena :O
Michal Landsman
Michal Landsman Před 10 měsíci
Top , těším se na rozkládací telefony!
Desperoro
Desperoro Před 10 měsíci
Na revoluci mi to přijde pro lidi moc složité. Myslím, že budoucnost je v nějaké nositelnosti, asi hodinky. Prostě něco co nám umožní nemít kapsy
Karel Manych Ofycialni dement
Karel Manych Ofycialni dement Před 10 měsíci
Já to vnímám jen jako koncept a nemyslím si, že tohle je budoucnost. Budoucnost bude ve stylu Huawei P40 pro a tím to hasne :D
Martin Hájek
Martin Hájek Před 10 měsíci
Já osobně si myslím, ano je to zajímavé. Ale přijde mi to zbytečné. Vím že to má každý jinak. Ale já osobně bych pro to nenašel využití. A asi osobně kdybych tvořil nějaký obsah tak bych chtěl mít tablet nebo notebook. Vím že je sto lidí a sto chutí. Ale stačila mi dvouletá zkušenost se samsungem řady S. A když jsem po roce a půl už nedostal aktualizaci a celý telefon se zpomalil. A ve finále se neovládal tak jednoduše intuitivně ale zbytečně složitě tak po mém prvním iPhonu 7 ze kterého jsem přesedlal na 11 Pro bych si kvůli operačnímu systému. Nekoupil telefon který bude nadčasový ale z půlky nebude domyšlený a za 2 roky mě samsung odřízne od aktualizací. Nevím někdo by pro to našel možná využití. Až tohle bude funkčnější a bude to mít IOS (iPad OS) tak mi to bude dávat smysl. Je známo že Applu trvají věci déle ale když je dá na trh tak funguji. Úžasným příkladem je FaceID které má jediný iPhone domyšlené, známý přišel s Galaxy S8 jak mu to čte oční duhovku a po týdnu to vypnul protože to prostě nebylo k používání.
Ondřej Dvořák
Ondřej Dvořák Před 10 měsíci
Osobně to vnímám tak, že si to někdo možná koupí, ale bude to jen opravdu minorita. Stále mi pro drtivou většinu používání přijde jednodušší a pohodlnější používání klasického telefonu s jedním displejem. Masově se to prodávat podle mě nebude. Ale jen můj názor. 😊
Radek Praha
Radek Praha Před 10 měsíci
Podle mě je nešťastný tyhle dva telefony porovnávat. Může to být dost nepříjemné pro příznivce Applu a zároveň trochu ponižující pro zastánce Samsungu. Byť se to první pohled nemusí zdát, porovnávate zde někoho kdo se právě snaží udávat směr a inovovat, a někoho, kdo přešlapuje na místě, ohání se dokonalým ekosystémem a začíná nestíhát.. Samsung je za mě inovativní firma, která se snaží ukazovat budoucnost. To že je dnes telefon tlustý, nemusí za půl roku platit. iPhony se pořád, už trochu úsměvně ohanějí svým ekosystémem..No..tak se podívejte na iOS 13..za posledních pár let suverénně jeden z nejvíce odfláknutých systému, co Apple stvořil.. (mám vlastní zkušenost) Na poli inovace toho iPhony už příliš nepredvadi.. Což je smutný, ale stalo se realitou.. Myslím, že ti kteří udávají směr, jsou jinde..V Asii, ať už Korea nebo Čína.. Tam by mělo porovnání nějaký smysl, s iPhonem je to už trochu mimo.. Chápu, že se na mě teď vrhnou někteří vygumovaní a zmasírivaní příznivci Applu a začnou urážet, jak je zde zvykem.. Tak jim přeji klidnou mysl a namísto iPhonu pánové, používejte hlavu! Pěkný večer.
David Komár
David Komár Před 10 měsíci
Určitě si myslím, že se bude muset změnit dnes už dosti nudný způsob užívaní a design mobilních telefonů. Jedna věc je tedy samotný design. Dnes vypadají téměř všechny stejně nudně. Prostě placaté věci s černým displejem vepředu (dnes už s co nejmenšími rámečky).. Ale jinak furt stejná písnička. A právě proto si myslím, že se konečně blíží (nastává) právě ta doba, kdy se mobilní zařízení budou vzhledově celkem i lišit... Do tohoto konceptu samozřejmě patří i Xiaomi Mi Alpha, který taktéž není mobil pro každého a který se taktéž dosti liší od ostatních. A druhá věc je samotná praktická použitelnost a uvědomění si, k čemu už dnes používáme smartphone a jak přinést něco, co přinese určitou revoluci v používání... Myslím si, že ohebné (nejen) telefony mají budoucnost. Vše záleží na tom, zda výrobci dokáží srazit cenu na nějaké přijatelné minimum, a zda tomu budou věnovat dostatečnou péči a nic nebudou podceňovat. Mluvím především o nové dnešní Motorole Razr. Z možná nové řady se může čistě teoreticky vyklubat neskutečný hit. Záleží jen na samotné Motorole, jak se k tomu postaví. Pokud dokáži snížit cenu ještě MINIMÁLNĚ o celou polovinu, zdůrazňuji MINIMÁLNĚ O POLOVINU, mám na mysli tedy částku (10-20k) a budou ty mobily čím dál technologicky kvalitnější a čím dál více dotažené k dokonalosti, tak by neměl být problém v tom to lidem prodat, a mít tak zaděláno na neskutečný hit.... Ono, kdo ví... Třeba právě Motorola spolu se Samsungem bude opět právě ta firma, jako před cca 15 lety, kdy udávala trendy její telefon měl snad každý (plácnu) 3. člověk, který nějaký mobil vůbec má... Uvidíme, kam to může směřovat... BTW: Nevím, jestli to víš, ale sám Samsung už od tohohle konceptu Galaxy Foldu ustupuje. Nástupce, tedy Galaxy Fold 2 už bude právě ohebné "V-čko". Lidé ty “V-čka” prostě kdysi milovali, tak proč jim je nedát v moderní podobě i dnes... ;) PS: Ale upřímně si myslím a doufám v to, že tato technologie ohebných displejů bude jen nějakou dírou a mezerou na trhu do doby, než se třeba přejde na nějaké holografické displeje a podobně... To už je ale hodně do budoucna :DD
Tibor Hanes
Tibor Hanes Před 10 měsíci
Myslím si že to dáva zmysel ale odradila by ma životnosť zariadenie keďže telefón si kupujem aspoň na tri roky a nerád by som počítal otvorenia aby mi tie tri roky vydržal.
Karanténa Hledá Talent
41:50
Freshmeni
zhlédnutí 37K
Marek Ztracený - Naše cesty (making of)
3:50
Marek Ztracený
zhlédnutí 65K
Dude Perfect Corn Maze | Nerf Battle
6:54
Dude Perfect
zhlédnutí 7M
Apple, FBI a boj o data uživatelů [4K]
13:56
iOS vs Android | 2019 |  1. část
14:41
Petr Mára
zhlédnutí 133K
iPhone SE 2. Kdo si ho koupí? [4K]
10:09
Petr Mára
zhlédnutí 216K
Karanténa Hledá Talent
41:50
Freshmeni
zhlédnutí 37K
Marek Ztracený - Naše cesty (making of)
3:50
Marek Ztracený
zhlédnutí 65K
Dude Perfect Corn Maze | Nerf Battle
6:54
Dude Perfect
zhlédnutí 7M
TOP FILMY PRO HOLKY #3 | Amy's World
12:58
Amy's World
zhlédnutí 31K
Making an unpickable lock. Calling locksmiths
13:10
Stuff Made Here
zhlédnutí 1,6M
M1 MacBook Review + Mac Mini
11:59
Dave Lee
zhlédnutí 1,4M