🍖🍖🍖 EXPERIMENT 600 dnů na mase [4K]

  zhlédnutí 79,115

Petr Mára

Před 10 měsíci

🍖 Výsledky testů (poslední rok jsou stejné) - pmara.cz/CarnivoreDietPM
Aktulní Cholesterol 2020
Cholesterol - 6,71 mmol/l
HDL 1,81 mmol/l
LDL 4,7 mmol/l
TG 0,59 mmol/l
ApoA1 1,77 g/l
ApoB 0,64 g/l
🍖 Předchozí videa o Carnivore a biohackingu - csposts.info/start/PLntoqYQ2pPwf78IRpoA4oFX_mJ-0J32DZ.html
🔥 Petr Mára Podcast vedle CSposts naleznete i na dalších platformách 🔥
🎙 Apple Podcast / iTunes - podcasts.apple.com/cz/podcast/petr-m%C3%A1ra-podcast/id1470035287
🎙 Spotify - open.spotify.com/show/2s9ftrCzCa0qBoGogyfzog?si=DaS2M8cLSRWAybjRKJh0NQ
🎙 Google Podcast - www.google.com/podcasts?feed=aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5zaW1wbGVjYXN0LmNvbS9GYzQ5QUtFQg
🎙 Overcast - overcast.fm/itunes1470035287
🎙 Pocket Casts - pca.st/f9z5

#carnivore #diet #experiment #autoimunita #zdravi
🔥 Odběr kanálu
csposts.info/flow/SgFxc7dM_mjQIC0zxn1zqw
☝🏼 Doporučené aplikace, služby a gadgety, které používám, včetně slev ☝🏼
👉🏼 kit.co/petrmara 👈🏼
Kamera a střih: kouzelník 🙏🏻 Marek Niessner
👉🏼 marek_niessner 👈🏼
👉🏼 marekniessner.com 👈🏼
Odebírej můj newsletter
👉🏼 www.petrmara.com/#newsletter 👈🏼
Více:
petrmara
petrmara.page
Ask.fm/petr_mara
petrmara
petrmara.com
Hudba: dyalla - Inquisition
👉🏼 soundcloud.com/dyallas/inquisition 👈🏼

Komentáře
StreetCliche
StreetCliche Před 5 dny
cholesterol je antioxidant není třeba se ho obávat
Robert Hmira
Robert Hmira Před 3 měsíci
Pane Mara trpim vrozenou nemoci retinopatie,zjednodušeně odumirani nervovich budek v těle,podle doktoru jsem v pubertě měl prijit o zrak úplně od 4 let jsem jedl velké množství ryb vyrustal jsem u slepého ramene Vltavy,jelikož jsem rybář jim jich opravdu hodně do teť je my už 40let,stravu řeším už 25let,chvili jsem zkoušel vitarianstvi vegetarianstvi muj stav se začal zhoršovat,nesmím jist vice než 20%sacharydu ve stravě jinak otékam a muj zrak se horší,je to začarovaný kruh ale velmi podobny s tim vašim sacharydy vam dělají problem a mě také,drzim oba palce ať je to už jenom lepší.
Jaroslav
Jaroslav Před 3 měsíci
Zdravim pozri video od Adam Raw prometeus rozoberá tam carnivor dietu
Robert Hmira
Robert Hmira Před 3 měsíci
Pane Mára jen jsem se chtěl zeptat jakou máte krevni skupinu? děkují.
Jan 29
Jan 29 Před 3 měsíci
A kolk jste zhubnul?
Bobik258cz
Bobik258cz Před 3 měsíci
Ahoj Petře, prosím tě, jaké doplňky stravy omega užíváš? Děkuji :)
Branislav Danek
Branislav Danek Před 4 měsíci
Dobre video. V jednom z podcastov niekto spomenul ze cholesterolove hodnoty sa dramaticky menia v zavislosti na case po jedle. Myslim ze stacilo nejest 24 hod a hodnoty boli uplne ine ako po 16h fastingu. Bolo by zaujimave to zistit v tvojom pripade...
Ros Lin
Ros Lin Před 4 měsíci
Odkud primárně kupuješ maso? V předchozích videích jsi zmiňoval e-shopy a nějaké dodavatele přímo v Praze, nějaké konkrétní zdroje, dostupné v okolí Prahy, které bys doporučil z hlediska kvality/ceny?
Ritchma
Ritchma Před 6 měsíci
Jakou presne kupujes slaninu? Vsechno co v CR vidim je narvany chemii...
Matěj Dalibor
Matěj Dalibor Před 8 měsíci
Dobrý den, řešíte Vaši dietu nějak ve vztahu k životnímu prostředí? Jsou studie, které tvrdí, že kalorie/kilogram masa je asi 200x náročnější (číslo jsem plácl, nepamatuju se přesně) na výrobu než to samé třeba z kukuřice nebo něco...
Matěj Dalibor
Matěj Dalibor Před 7 měsíci
@holo holo A?
holo holo
holo holo Před 7 měsíci
Každá ideologie si na podporu svých tvrzení nechá napsat od spřátelelných "vědců" tuny studií, aby přesvědčili ostatní, že ta jejich ideologie má aspoň něco společnýho s realitou.
Jan Mokrý
Jan Mokrý Před 8 měsíci
Gratuluju k dozrání do fáze, kdy člověk přestane věřit doktorům a začne věřit sám sobě a logice. Taky mi to trvalo hooodně dlouho, než jsem pochopil, že od teď už si musím pomoct jen já sám a že jim nemohu věřit jejich ujištění, že lepek a laktózu a kasein a sóju atd. můžu v klidu jíst. Obdivuju Tvoji výdrž a drill, tohle ustojí málokdo. Dotáhl jsem to na solidní kolitídu a LGS, pseudoalergické reakce organismu, reflux, bolesti, problémy s imunitou a z toho vyústily další závažné autoimunitní potíže jako tyreotoxikáza atd... Plus ztráta bezmála 25kg svalové hmoty. Já na sobě zatím testuju striktní vynechání všeho mléčného, kromě přepuštěného másla (ghí), dále nula pšeničného lepku, celozrnných variant pečiva a obilovin, sóji a přidaných cukrů. Pečivo vlastně nejím žádné. Ale stále zvládám ovesnou, pohankovou kaši z vody a másla, čočku rozvařenou do kaše, občas rýži, nebo bramboru. Toto ale taky omezuju. Naopak jím hodně masa (veškerého) a vajec, nebojím se sádla a olivového oleje. A jím i dušenou zeleninu a ovoce, čerstvé je problém. Stačil týden dva této diety a zmizely průjmy trvající 45 let. Zmizely kožní problémy, které půl roku nebyl schopen vyřešit žádný lékař a jeho masti. Po pár týdnech zmizely bolesti střev. Já občas doplňuji i probiotika a bakteriální lyzát z e-coli. Antibiotika i kortikoidy (a chemické jedy obecně) jsou cesta do pekla a je obrovská chyba je nasazovat tam, kde nejde bezprostředně o život. Ale byznys je byznys... Zarazil mě jen Tvůj postoj k rostlinám obecně a k tomu, že nechtějí být snězeny. Některé rostliny asi ano, ale zejména se jedná o semena a obiloviny. Ty nejenže mechanicky poškozují sliznice střeva, ale obsahují mnoho inhibitorů a dalších látek, které poškozují střevní sliznici na chemické bázi. Chtějí totiž přežít cestu střevem a jakmile se dostanou do hlíny, tak vyklíčit. Ale takovej květák, brokolice, kapusta a zelí, dušená mrkev, červená čočka, cibule, nebo jablka, hrušky, broskve, švestky a podobně tu jistě nejsou proto, aby se jich nikdo nedotknul. Zvířata určitě nechtějí být snězena víc... Máš pravdu v tom, že každý jedinec je v tomto jiný a každému sedne něco jiného a musí se hlavně zkoušet a pozorovat jak tělo reaguje a chápat souvislosti toho co se v něm děje. Překvapuje mě, že Ti nevadí sýry a naopak se vyhýbáš zelenině. Nechci Tě svést z úžasné cesty, jen by mě zajímalo, jak bys reagoval, na přidání salátů a na páře udělané výše uvedené zeleniny a vařeného ovoce, bez jadérek a semen. Přeci jen tělo potřebuje i minerály a ty se v NaCl nějak moc nevyskytují. V mase jich je docela dost, ale taky ne všechny. Ve Tvůj prospěch ale mluví ti Inuité a na to nejde říct nic. Na ty jsem myslel sám jako první hned, když jsem začal sbírat informace o low carb stravě a hned po té jsem si vzpomenul na glukoneogenezi a další mechanismy v našem těle, které jsou tak složité, že bude trvat mnoho desítek let, než věda vůbec pochopí, jak a proč se co děje. Snad Ti tento výlev "dává smysl" :-)
Jan Maděra
Jan Maděra Před 9 měsíci
Cholesterol sám o sobě s největší pravděpodobnbuostí není špatný a naopak je velmi důležitý pro fungování většiny buněk v těle. Četl jsem hodně článků o cholesterolu, triglyceridech, karbohydrátech a jak to je s kornatěním tepen a problémy s oběhovou soustavou, ale stále jsem si to nedokázal v hlavě uspořádat. Bylo by úžasné, kdyby to někdo prozkoumal. Nechcete na to zkusit zpracovat nějaké video?
Miška Bencurikova
Miška Bencurikova Před 9 měsíci
Každý máme svoje skúsenosti pri rôznych zdravotných problémoch. Ja mám tiež svoj príbeh s Crohnovou chorobou ☺️ www.elerko.sk/nezaradene/crohnova-choroba-moj-pribeh
Nayumix
Nayumix Před 9 měsíci
Zhubnu svaly na carnivore?
Phew
Phew Před 9 měsíci
Petre, na pocatku experimentu jste znel pomerne rozumne a mel na vec vlastni nazor, ale pomalu se u vas zacinaji projevovat znamky brainwashingu zpusobene sledovanim carnivore diet videi a jejich propagatoru. Jinymi slovy, zacal jste dietu obhajovat na zaklade domnenek a hypotez spise nez formou "tuto dietu praktikuji, protoze se diky ni citim dobre", coz vam z faktickeho hlediska sedelo mnohem lepe. Nekdy je dobre rozklikavani diskuzi doplnit o cetbu odbornych studii a literatury. Ze rostliny pusobi jako jed a "nechteji byt snedeny" je opravdu smutne tvrzeni, protoze rostliny se "brani" proti konzumaci/poskozeni primarne jen ve fazi rustu, aby mely moznost vyprodukovat plod, ktery nasledne(jako je tomu v pripade ovoce/zeleniny) svevolne odpadne a je pripraven ke konzumaci bez jakehokoliv obranneho mechanismu. Nemaji ani moznost utect, narozdil od zvirat, ktera udelaji vsechno proto aby prezila. Nehlede na to, ze jsou rostliny naprogramovany tak, aby znovu dorustaly, tato forma "restartu" u zvirat chybi. Prohlasil jste, ze se lide z pohledu historie vyhradne zivily zivocisnou stravou(45-95%) a oznacil tento jev za fakt a jedinou pravdivou teorii, ktera existuje, zajimal by me zdroj, z ktereho vychazite. Zminil jste se o longevity, takze jste urcite slysel o modrych zonach(Blue zones), kde se opakuje nekolik spolecnych trendu, mezi nimiz je i dominance rostlinne stravy(navzdory jeji jedovate povaze). Eskymaci, Inuite, Samove apod. jsou dobry priklad toho, ze na ryze zivocisne strave se da prezit, otazka ale je, zda v dnesni dobe pretrvava vetsi zajem o to jak prezit nebo zit co nejdele/nejkvalitneji. Game Changers. Zastavam nazor, ze agresivni styl, v jakem byl tento film natocen, veganske komunite ve finale spise uskodil. Tvrdit ale, ze je plny nesmyslu bez uvedeni prikladu mi prijde prinejmensim nefer. Objevilo se nespocet podobnych kritiku a 'debunk' videi, tady ale vyuziji vasi zminky o Joe Roganovi a doporucim zhlednuti podcastu s Jamesem Wilksem(jeden z producentu). Ony totiz i tyto slavne 'debunky' maji odvracenou stranu mince. Nejsem carnivore ani vegan a cilem tohoto komentare neni nekoho donutit prestat jist maso, ale vegan dieta mi alespon z hlediska udrzitelnosti dava do budoucna smysl, proto mi argument, ktery rad casto pouzivate("globalni oteplovani nezastavite tim, ze prestanete jist maso") prijde nesmirne kratkozraky a hloupy. Po aplikovani vasi logiky by napriklad nemusely existovat ani volby, protoze jeden samotny hlas z milionu prece take prezidenta nezvoli. Globalni oteplovani a celkove udrzitelnost je obrovske a vazne tema, proto doufam, ze alespon vase deti a jejich generace budou jineho nazoru, protoze v opacnem pripade nebude mit pravdepodobne lidska existence dlouheho trvani
Peter Karabinoš
Peter Karabinoš Před 9 měsíci
jo má to svou logiku ale i ne ... rostliny nechtějí být snědeny ... pokud se zamyslím které rostliny bežně jíme tak jistě tam nepatří rostliny které rostou kolem nás ... tráva ... stromy jako dub buk javor lípa ... jetel ... růže ... jíme rostliny, které jsou pěstované ... většinou pěstované ... takže je potřeba hodně hodně práce aby byli jedlé rostliny dostupné a logicky nejíme rostliny které jsou vybaveny jedem trny atd .... obráceně .... zvířata nechtějí být snědeny .... kolik zvířat jíme a "chtějí" být snědeny? snad jenom ty zvířata které žijí kolem nás ...se nás nebojí (tolik nebojí) holuby jíme ? vlaštovky jíme ? žížaly jíme ? atd ... zvířata taky mají projev toho že nechtějí být snědeny ... strach sílu rychlost ostré zuby ... nebo křídla aby před námi ulítli ... nebo si je pracně odchováme zabijeme zpracujeme a stejně jim zůstane ten strach
Pavla Alexia Jarešová
Pavla Alexia Jarešová Před 9 měsíci
Potřebuju se zeptat. Jak jsi přišel k informaci, že 90 % potravy v minulosti bylo maso? U současných lovců a sběračů je zhruba 60 % potravy ze sběru tzn. rostlinného původu. U pastevců je hlavní živočišná složka, ale hlavně ve formě mléčných produktů pak krev a maso, takže rozhodně nekonzumují 90 % masa. U inuitů byly provedeny studie, ve kterých se ukázalo, že 40 % stravy tvoří proteiny a zbytek tuk a to z tuleňů a podobných “atypických” zdrojů, který obsahuje látky, o kterých původně bylo myšleno, že jsou pouze v rostlinách a díky tomu, že ta výživa funguje. Když přidali protein nad 40 % pozorovali problém s ledvinami, kvůli metabolismu toho “nadbytku” proteinů. Nechci útočit jen mě to opravdu zajímá, jestli mi unikly nějaké klíčové zdroje a publikace???
Petr Mára
Petr Mára Před 9 měsíci
Možná došlo k nepochopení - pokud mluvím o mase, myslím tím bílkoviny a maso a samozřejmě ne jen čisté bílkoviny. Proto nejím kuřecí maso ale hlavně hovězí a vepřové. Co se vývoje tyče, vycházím z teorií (nikdo vám přesně neřekne, co se tady dělo 50.000 let zpátky), že tu byla doba ledová, rostlinná strana byla dostupná, ale ne celoročně a právě u Inuitů zcela minimálně. A právě tučné maso a lovení velkých zvířat pravděpodobně lidem umožnilo dělat i jiné věci, než hledat a jíst rostlinou stravu. A především rozvoj mozku. Jinak se bavíme o době před příchodem zemědělství.
Jirka Zinke
Jirka Zinke Před 9 měsíci
Neříkal bych (si), že se pravděpodobně nejde úplně vyléčit. Stejně jako není běžné že si se zbavil léků, je úplně klidně možné se úplně vyléčit 😉 Připustit si to a mít to jako svůj záměr, je důležitý krok. Ať se dál v tomhle směru daří! Máš fajn videa, hlavně mě baví podcasty.
RainmanDevil
RainmanDevil Před 9 měsíci
ja za celý život som zjedol asi 10% masa za 100 a je mi skvelo , cítim sa lepšie tak isto jak predtým :-D ale kedy prestanem jesť maso úplne? No keď sa mi bude chcet variť ,dneska som si varil cestoviny tiež so kyslú smotanu a taveným syrom a cibuľu na panvici ,úplne rýchle a eazy , co sa mi tiež moc nechcelo do toho ale srať na to . Bývam sám zatiaľ a rozmýšlam jak zarobím money. Keď budem mať na to čas budem to riešiť na 100% ...naposledy som maso jedol asi pred mesiacom a aj to bola šunka alebo čo :-D a keď niekdo tvrdí že nemám silu alebo čo tak je vedľa lebo mám asi 95kg a aj teraz hneď z fleku dám minimálne 10 klikov ...áááá ke´d sme pritom cvičení tak ja nepodporujem cvčnie s činkami ale cvičenie s vlastnou váhou , človek vyzerá prirodzenejšie tak ....a cviči´t sa mi teraz nechce ale začnem zase ...teraz sa mi nechce nemám na to čas a zamestnávam mozog momentálnej dobe a tak...bay
West Young
West Young Před 9 měsíci
Memento mori nebo li pamatuj na smrt mysli na smrt výborné triko při psaní jsem zjistil že je to váš merch hned kupuju :)
patrik majko
patrik majko Před 9 měsíci
Ahoj Peťo, trebars napr. taký hovädzí vývar/polievka, v ktorej je aj zelenina... To Ti robí takisto "problémy"?
EVA ZAHRADNIKOVA
EVA ZAHRADNIKOVA Před 9 měsíci
A ceho jsem si vsimla u veganu,nervaci ,psych.potize,histerici,chudacci.
EVA ZAHRADNIKOVA
EVA ZAHRADNIKOVA Před 9 měsíci
Vsichni vegani co znam osobne,jsou vyzabli,vybledli a vetsina zdr.potize.Nikdy nikdo nepriznal z nich nepriznal jakoukoli souvislost s jejich zivotnim stylem.Lidi na mase maji vic energie,lepsi zdravi,vetsina sportuje.
Dominik Justin Zelinka
Dominik Justin Zelinka Před 9 měsíci
Petře, hezké video, ocenil bych však zdroje pokud se odkazujete na fakta. 6:46
Jan Slovioček
Jan Slovioček Před 9 měsíci
Absolutně nepodložené claimy. Carnivore diet je dlouhodobě neudržitelná. Člověk nikdy nepoužíval maso jako palivo, tělo i mozek primárně používá úhlovodany jako palivo. Doporučuju si udělat opravdový research a nezakládat to na polopravdách a hovadinách. U lidí na téhle dietě se více vyskytuje leaky gut syndrom, dna, ledvinové kameny apod. Zároven WHO prohlásila veganské stravování jako vhodné pro všechny věkové skupiny, včetně kojících matek. www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/healthy-diet Vysoký cholesterol je jasný znak toho, že je na cestě cukrovka typu 2, kornatění cév, infarkt a mrtvice. Do your research bro
Petr Kalas
Petr Kalas Před 9 měsíci
Zásadní rozdílem mezi popisovanou dietou a vegetariánskou/veganskou je, že přechodem zmíněné většinové populace na jednu z nich by jsme vyčerpali a zdevastovali planetu v průběhu snad několika mála desítek let. Přemýšleli jste někdy nad tím, jak se tímto mění vaše ekologická stopa? Co třeba vodní stopa výroby kila hovězího masa? Popularizování tohoto přístupu je krásné podřezávání větve pod námi všemi.
niklFIT
niklFIT Před 9 měsíci
Jenom poznámka: Vitamin C přestane být pro tělo esenciální, pokud nejíte sacharidy. Takže na carnivore diet není Vitamin C potřebný (říkal Jordan Peterson na Joe Rogan podcastu).
Jan Beber
Jan Beber Před 9 měsíci
Me zajima konkretne jaky jis doplnek na omega 3 kyseliny. Dekuji
Slawall
Slawall Před 9 měsíci
Cau Petre...co se tyce mineralu, koukni na Nexgen od Reflexu, je to skvely doplnek pro doplneni mineralu.
Bohuno Geno
Bohuno Geno Před 9 měsíci
Po odporné skušenosti s prednisonem-hlab27=3x zanet oka sem omezil sacharidy ovoce davam trochu odevseho plus hodne bilkovin a tuku....Máš mojí podporu....me to pomohlo i takhle protoze jsem.relativne ok ale ty mas extremne aktivni imunitu proto je extremni reseni na míste....;)
Alena Kovaříková
Alena Kovaříková Před 9 měsíci
Po nejakom case s Carnivore stravou sa mi radikalne zlepsili vysledky krvnych testov. Boze, co ja som pojedla slaniny aby som nebola hladna, kedze maso ma nasytilo, no nedostatocne. 20 rokov som mala zle pecenove testy (v puberte som prekonala mononukleozu) a po tejto masovo-tukovej strave sa to zlepsilo. Cholesterol mam v norme. Ja clovek s opakujucimi sa anafylaxiami (podozrievam siricitny v strave a na 100% z ochrannej atmosfery produktov) mam zrazu pokoj. Neboli ma brucho, chudnem a mam kopec energie. Nech zije maso!!!!
Karel Neugebauer
Karel Neugebauer Před 9 měsíci
Ahoj Petře. Čistě prakticky, když se zmiňuješ o horkovzdušné fritéze. Maso dáváš z mrazničky nebo z chladničky? Jakou fritézu používáš?
richard zlaty
richard zlaty Před 9 měsíci
Dobrý den, jsem aktivní sportovec již 40 let dva roky vegan čtyři roky vegetarián a není jsem se vrátil opět k masu ale pouze kvalitním zdrojům a maximálně dvakrát týdně, mohu říct že jsem spokojen posiluji pětkrát týdně , běhám cca 100 km týdne k tomu silniční cyklistika, MTB závodní koloběžky a prostě jsem se po těch letech našel je to zkrátka hledání na roky než zjistíte co vám opravdu dělá dobře, zpočátku jsem chtěl napsat negativní reakci ale je to tak příjemně a tolerantně vedený hovor že dávám laik. Pro mě velice příjemný a kultivovaný člověk a dávám odběr, děkuji.
TerezaKubi
TerezaKubi Před 9 měsíci
Zdravím, rámcově skvělý video, velice zajímavý informace i vzhledem k povaze nemoci, možná bych jen negeneralizovala autoimunitu, přeci jen mnoho nemocí má jiný autoimunitní podklad, zároveň však spousta různých autoimunit může přerůst i do autoimunitního zánětu střeva, kde je bezezbytková strava základem každodenního přežití 🙂 problematika mikrobiomu a brain-bowel osy je teď velké téma i co se týče např. cukrovky Jestli to někdo bude číst, tak hodím možná jen drobný doplnění - metabolismus cukrů, tuků i bílkovin je mezi sebou vzájemně propojen, trvá to déle, ale i z kusu masa se díky trávicímu traktu a metabolismu stane, troufám si říct, životně důležitá glukóza, na kterou jede mozek. Např. u pacientů s cukrovkou, kteří mají hladinu cukru sledovanou celý den, se cukr v krvi po steaku začne zvedat, ale až s odstupem dvou a více hodin. Zelenina je při některých diagnozach nepoužitelná, ale pro zdravýho člověka je vláknina fajn věc, je to právě zmíněné prebiotikum. Je vidět, že jste načerpal spousty informací, za mě skvěle udělaný video a velký kus práce.👍
Leli Girl play roblox
Leli Girl play roblox Před 10 měsíci
Carnivore dieta je proste masová strava,bez cukrov,ale doporučil by som túto stravu kombinovat primárne z rastlinnou zložkou a strukovinami aj ked to nie je keto ale je to nízkoenergetická strava,ktorú možte aplikovat na seba denne s týždenním doplnením glukozy bez straty energie.Funguje
bilisha coli
bilisha coli Před 10 měsíci
Je dobře, že jsou tu tací lidí, je dobře, že jsou tu vegani, vegeteriáni... :) Kdyby tu byla jen jedna sorta lidí, dávno bychom umřeli hlady. Země nemá nekonečné možnosti :)
Lukáš Regás
Lukáš Regás Před 10 měsíci
Zdravím Petr. Chcem sa spýtať či by si odporučil túto stravu aj ako rozbeh chudnutia s následným zaradením po pár týždňoch troškou zeleniny. Aby sa telo zbavilo cukrou a všetkého nepotrebného. Ďakujem za odpisanie. Inak pre mňa super podcasty 👍
Petr Perníkovec
Petr Perníkovec Před 10 měsíci
Je fajn že člověk s touto nemocí našel režim ve kterém může fungovat. Rozhodně ekologičtější, zdravější a udržitelnější varianta. Kortikoidy snižují imunitu a jsou to už drogy, další stádium už je jen amfetamin, který je regulérní droga. Snad vám tenhle zdravotní stav vydrží co nejdéle :).
Petr Perníkovec
Petr Perníkovec Před 10 měsíci
@bilisha coli Asi si nepochopil co jsem napsal. Vysvětlovat ti to nechci. Nechápu co má společného autoimunitní porucha s tím, že je těch jen na mase lidí teď hodně. Sám bych takhle nechtěl jíst a je mi to odporné jíst jen maso. Ale na druhou stranu podívej se na starší videa jak má Mára nafouklou hlavu kvůli kortikoidum. Co je lepší?
bilisha coli
bilisha coli Před 10 měsíci
carnivoru(s kteryma se ted na internetu roztrh pytel) vydrzi. Hlavne tem, kteri si oravdu mysli, ze v hovezim mase je vsechno co lidsky telo potrebuje.. :)
Tomáš Puškáš
Tomáš Puškáš Před 10 měsíci
Gratulujem, že si sa k tomu odhodlal. Ja som šiel tou druhou variantou/ osou. Za pol roka som schudol 25kg, zabehol som maratón. Všetci (čo to neskúsili) budú hovoriť, že to je blbosť, že príde jojo efekt, že to nie je zdravé a pod... Naopak. Začal som sa celkovo cítiť lepšie, zdravotné výsledky sa zlepšili, klesol tlak a do roka som postupne nabehal 2000+km
Jiří Grepl
Jiří Grepl Před 10 měsíci
A co na to evidence based? aktin.cz/zadne-sacharidy-ani-zelenina-pouze-maso-aktin-reaguje-na-experiment-petra-mary
JIN
JIN Před 10 měsíci
Nebol by dobre si vyluecit biom
Cars is Fun
Cars is Fun Před 10 měsíci
Dobre ryby maji na bonfood.cz
bssni touir
bssni touir Před 10 měsíci
Ryby prodávané v ČR rozhodně kvalitní jsou. A cena? Tak když se kouknu na bio hovězí tak bych neřekl že jsou drahé.. :-)
Milan Procházka
Milan Procházka Před 10 měsíci
Bohužel nejsou.
Jak na reklamu a sítě
Jak na reklamu a sítě Před 10 měsíci
Bezva video! Fungovalo mi už jen samotné keto, takže věřím, že carnivore by mi udělalo ještě lépe, ale nemyslím, že bych to dokázala. Co určitě doporučuju všem v komentářích je, což bylo ve videu zmíněno také, i když krátce, intermittent fasting. Kdysi jsem slyšela, že heslo "Snídaně je základ dne" vymyslely americké firmy vyrábějící cerálie a že člověk skutečně nepotřebuje jíst 3x a vícekrát denně a i když to nemusí být pravda, dává to smysl. Od té doby, co jím až odpoledne (mezi 14 a 17 hodinou) a končím někdy v 10 mi stačí jedno velké nebo dvě menší jídla a cítím se mnohem "probuzenější", když nemusím 24/7 něco trávit.
Radek Lipecký
Radek Lipecký Před 10 měsíci
Určitě zajímavé. Masa sním cca 500g denně a je to 70% zdroj mé denní potravy. Zeleninu ani ovoce nejím od 10 let. Dnes je mi 20. Za 10 let (pokud nepočítám brambory, a 2x do roka meloun) tak jsem do sebe nedostal žádné ovoce ani zeleninu. Všechny testy mám v pořádku a v normě. Nemocný nebývám, 3x do roka rýma a tím to končí. Jediné co beru za doplňky je vit. C. Asi záleží člověk od člověka, mě to takhle vyhovuje.
bssni touir
bssni touir Před 10 měsíci
Clovek co dela hlavou a rukama me musi dat za pravdu, ze toto cele okolo tohoto videa (odpad) Jde videt jak lidi fyzicky hooovno delal a je to tu samej flozof...
seeriu ciihy
seeriu ciihy Před 10 měsíci
Na vysoký cholesterol je dobrý rybí olej (Omega 3), ne?
mydlonozka
mydlonozka Před 4 měsíci
vysoký cholesterol nevadí, jestli vidíte má dobrý HDL a dobré trygliceridy a to je důležitější. Cholesterol je antioxidant, který potřebujeme pro zdravé tělo.
Jindrich Vyskocil
Jindrich Vyskocil Před 10 měsíci
Maro diy za tohe video
Dominik Ševčík
Dominik Ševčík Před 10 měsíci
Nejím ovoce ani zeleninu už 12 let není to kvůli nějaké dietě ale spíše z psychického bloku když mi ji nutili tak se mi znechutila. Za těch 12 let jsem ji ani nějak extra nepotřeboval. Sportuji a snažím se dělat něco pro své tělo, protože mi každý říká že to nemůžu vydržet bez zeleniny atd. Tohle video mi celkem dodalo sílu že nejsem na tom tak špatně
beedsj roiue
beedsj roiue Před 10 měsíci
Hodne meni, to je tak smirlive 😳😳😳😳
seeriu ciihy
seeriu ciihy Před 10 měsíci
fungovat nemohl.
Van Vren
Van Vren Před 10 měsíci
Nízký roštěnec za 360,-/kg? Tak to bych chtěl nakupovat ve stejné masně. Jestli ho kupuješ vyzrálý, jako že určitě protože jinak by ten stejk stál za starou belu, tak musíš sáhnout hlouběji do kapsy. Ledaže by jsi měl nějakého řezníka u kterého máš vyhandlovanou cenu. Já v Brně kupuju nízký roštěnec od 600 - 800,-/kg.
Vojtnek
Vojtnek Před 10 měsíci
Moc pěkné, líbí se mi, ze nikomu nechceš cpát svůj názor, takto by se to mělo dělat 👍🏻
Vojtnek
Vojtnek Před 10 měsíci
@beedsj roiue I to je možnost. 😏😏
beedsj roiue
beedsj roiue Před 10 měsíci
dlouhodobě, ale měl bych veliký strach, že postupem času, už to bude vynucená dieta do konce života..
Jiří Hutečka
Jiří Hutečka Před 10 měsíci
Sorry za spam(je hnusne, tak se nudim) ale co se tech omega 3, oleje z ryb tyce, tak to taky neni zadna slava.. Doporucuju si precist neco od Raymonda Peata o PUFa tuku a to i omega 3 z ryb.. Tady je vlakno o propagatorech Westona Priceho, kteri glgaji ve velkem "nejkvalitnejsi" cod liver oil a padaji jako mouchy po desti. Nejcasteji je to teda rakovina mozku prekvapive.. raypeatforum.com/community/threads/green-pastures-fclo-fiasco.7599/#post-96585
Jiří Hutečka
Jiří Hutečka Před 10 měsíci
Btw prekvapuje me ze teda jis stale kakao? Ktere je snad po spenatu kralem v obsahu oxalatu. To je pro streva bych rekl jeste horsi nez lepek treba.. Btw co se autoimunity tyce, tak mozna by te mohlo zajimat tohle. ggenereux.blog/ Typkova teorie je takova, ze vit A neni az tak vitamin(btw drzi 5 let skoro zero vit A stravu a chce to protahnout na 10 let, aby prokazal ze to vitamin opravdu neni heh) za me teda si myslim, ze vit A aspon semi esentialni je, ale potrebujeme mnohem mensi mnozstvi nez se vsude udava.. Vylecil si "nevylecitelny" silny ekzem a mel ledviny v takovem stavu, ze mu rekli, ze ma par mesicu zivota. Po 5 letech na hovezim mase, ryzi a nejakych lusteninach tzn. minimum vit A nema zadnej zdravotni problem, ani ekzem a to uz nemel vubec zit... Za me je skoda jen zustat u nejake eliminacni diety, ktera neresi pricinu, ale jen potlacuje priznaky.. Mozna je to neco co by ti mohlo pomoct.. Jinak ja sam jsem byl "otraven" roaccutanem na akne, coz je ta nejagresivnejsi aktivni forma vitaminu A a po pul roce na low vit A strave "post accutane syndrome" se zlepsuje.. Jen je dost neprijemny ten "detox" prvnich par tydnu, kdy jsem mel doslova priznaky jako kdyz jsem ten roaccutan bral. Coz znaci to, ze po letech telo(jatra) zacalo vypoustet retinol zpet do krve.. Protoze kdyz clovek neustale ji velke mnozstvi vitaminu A (ve vsech formach jako zivocisnych, tak rostlinnych) tak telo vse uklada, nedokaze tak rychle ten vit A odbouravat.. Clovek si rekne, vzdyt je to vitamin, potrebna a neskoda vec.. Ale kdyz si o tom neco zacne cist, tak se nestaci divit. Tenhle vitamin se driv nez se zacal pouzivat pro lecbu akne, se pouzival jako lek na rakovinu pri chemo. Funguje tak, ze defakto nici kmenove bunky.. Btw take se pouziva pro tvorbu "kontrolovatelne rany" a pod.. Ja jako clovek co driv jedl jatra, vajicka, odstavnoval mrkve a pod.. Muzu ted rict, ze po nejakem roce co se v tomhle tematu vrtam uz nedam zadnou potravinu bohatou na vit A do huby a ve forme doplnku nebo kremu a pod. uz vubec ne... Jeste k tomuhle tematu doropucuju posledni 2 blog posty(doporucuju i ostatni Matt je super open minded typek, zadnej vegan/carnivore sheep) 180degreehealth.com/blog/
Jiří Hutečka
Jiří Hutečka Před 10 měsíci
U toho carnivoru bych si hlavne daval bacha na toxicitu zeleza. Strava postavena na cervenem mase muze docela snadno a rychle vest k nadbytku zeleza a jak je asi vsem znamo. Zelezo se uklada, uklada, uklada, ale telo nema moc moznosti ho efektivne vylucovat. Krome ztraty cervenych krvinek aka krvaceni.. Takze bych urcite doporucoval sledovat feritin(zasobni protein zeleza) a idealne aspon 3x do roka darovat krev. Coz problem s prebytkem zeleza resi spolehlive.. No a krome prebytku nekterych mikrozivin se muze postupem casu vytvorit naopak deficit ruznych mikrozivin mimo makro mineralu jako je horcik,vapnik, draslik taky mikro mineraly, ktery potrebujeme v malem mnozstvi, ale jsou hodne dulezite jako je treba med, mangan, molybden a pod.. Hlavne teda u carnivoru zalozenem na mase. Tam se vytvori napr. prebytek zinku a deficit medi opravdu rychle.. Med dulezita pro tvorbu kolagenu, cervenych krvinek, pigmentu.. Ja to vidim tak, ze carnivore styl stravovani, ktery obsahuje vsechny potrebne prvky, ktere potrebujeme a aby byly ve vyvazenem pomeru lze provozovat, ale uz to chce oprvdu hlubsi znalosti. Ktere podle me vetsina lidi nema. Kratkodobe jist proste ciste maso a pod.. Muze fungovat jako eliminacni dieta, ale driv nebo pozdeji se zacnou projevovat problemy, ktere jsem zde uvedl jako priklady.. Ja osobne jsem hrozne zvedavej jak dlouho to tem propagatorum carnivoru(s kteryma se ted na internetu roztrh pytel) vydrzi. Hlavne tem, kteri si oravdu mysli, ze v hovezim mase je vsechno co lidsky telo potrebuje.. :)
holo holo
holo holo Před 7 měsíci
To snad ale platí jenom u lidí, kteří trpí hemochromatózou, ne? Za normálních okolností by nemělo tělo přebytečné železo vůbec vstřebat.
mikea hiooi
mikea hiooi Před 10 měsíci
1 like = jeden steak pro vegany 😄
Filip Nosek
Filip Nosek Před 10 měsíci
strašně zajímavé video, akorát by mě zajímalo co pak lidi jako třeba já, když sním více jak půl kila hovězího za 2 dny tak v podstatě zvracím
mikea hiooi
mikea hiooi Před 10 měsíci
Válím pro řádného hovezaka, me to teda chut dělá 💚
Limetalimetalimeta
Limetalimetalimeta Před 10 měsíci
Člověk není býložravec ani masožravec, člověk je považován za všežravce a to je třeba si uvědomit. Tuhle evoluční nálepku jsme si zasloužili díky tomu, že dokážeme sežrat úplně všechno abychom přežili, rozmnožili se atd. To jakou si člověk zvolí dnes stravu je jen jeho věc, podle toho bude taky vypadat a dlouho žít. Např. posledních pár let pozoruji jak se věčně hubení Vietnamci začínají měnit v obtloustlé pašíky díky tomu, že se u nás mají ''dobře'' a dopřejí si jinou stravu než jen rýži a bambusové výhonky, stravu, která jim byla po x generací přirozená a nic jinýho neznali. Obtloustlí romové, původně kočovný pohublý národ, nyní žijící z většiny na sociálních dávkách, dělají 4x až 5x větší nákup než průměrně vydělávající Čech. Je to obrovský dar, žít v zemi kde není hladomor, je zde možnost volby a možnost výběru stravy. Máme na výběr z x druhů exotického ovoce, nespočet druhů mas, zeleniny ryb atd. atd. Ať si žere každý kdo chce, co chce. Hlavní je, že není hladomor a máme možnost výběru, víc bych neřešil.
Istrix1164
Istrix1164 Před 10 měsíci
Netuším, jestli se to k tobě dostane nebo jestli ho znáš, ale za mě je nejlepší zdroj informací ohledně carnivore na CSposts je "Frank Tufano". Provozuje striktní carnivore zhruba 7 let a za mě má řešení na spousty běžných problémů pro nás masožravce. Například omega-3, vitamin D3, že všechno chutná stejně. Řeší hlavně tu živinovou část diety, inspirovanou moudrostí našich předků a domorodých kmenů. Navic svoji dlouho letou praxi má doloženou vědeckými studiemi. Opravdu výplní veškerý mezery ve stravování, které vás napadnou i víc, když umíte dobře hledat. Není to reklama, ale je to člověk co posunul moje zdraví mnohem dál, proto se o něho chci podělit. Jinak za mě je to nejzdravější dieta, když víte jak ji dělat správně. Samozřejmě nikoho nenutím, je to váš risk, vaše volba, vaše zdraví. Třeba nakonec skončím hůř jak vy. Ale dokud se cítím mnohem lépe než na předchozím stravování, určité v tom hodlam pokračovat. Za mě není lepší indikátor zdraví, než vlastní pocit. Jo a nevěřte slepě doktorům. Z vlastní zkušenosti vím, že se to nevyplácí. Pochybuj te, ověřujte a hlavně věřte svým pocitům. Nikdo nemůže vědět líp jak se cítíte a co vám dělá / nedělá dobře. Hodně štěstí na cestě k lepšímu zdraví.
No Wave
No Wave Před 10 měsíci
Tohle je opravdu nebezpečný nesmysl.
Mix p Hanousek
Mix p Hanousek Před 10 měsíci
Clovek co dela hlavou a rukama me musi dat za pravdu, ze toto cele okolo tohoto videa (odpad) Jde videt jak lidi fyzicky hooovno delal a je to tu samej flozof...
Martin Deutsch
Martin Deutsch Před 10 měsíci
Máš v záloze nějaký záložní plán kdyby čirou náhodou začalo docházet maso jak o tom varují různé stránky (cnn climate) ?
J4G3R_ M3IST3R
J4G3R_ M3IST3R Před 10 měsíci
Já teď taky beru kortikoidy(protože mám dermatiomisidu) a tak mám slabou imunitu a beru je skoro rok a biologickou léčbu mám taky
Filip Otepka
Filip Otepka Před 10 měsíci
[Se škrobem nemáte pravdu] Video je rozhodně zajímavé a chápu, že popisujete svůj pohled. Ale opakovaně jste zmínil, že škrob se tráví ve střevě, a vzhledem k tomu, že mluvíte o ulcerózní kolitídě, tak pravděpodobně myslíte tlusté. Což není pravda! Berte to jako doplnění znalostí. 👍 Škrob je polysacharid glukózy, který je spojeny alfa -1-4 (a místy alfa - 1 - 6) O - glykosidovou vazbou. Počátek štěpení probíhá již v ústech pomocí L - amylázy, která rozštípe polysacharid na maltózu (disacharid Glc - Glc) a alfa - limitní dextrin. Co se nestihne nastřihat během cesty do žaludku, tak v tom pokračuje šťáva slinivky břišní která také obsahuje amylázu. Tzn. už na konci dvanáctníku se nevyskytuje škrob. Dál jen disacharidy, které jsou štěpeny na membráně buněk (kartáčovém lemu enterocytů = buňky tenkého střeva) na samostatné jednotky, které jsou transportovány do těla. Bakterie v tlustém střevě se živí nestrávenými zbytky disacharidů, které přemění na aldehydy, ketony... které mohou tropit potíže (následek je průjem...) a obecně dráždí střevo. Podobný metabolismus má i solubilní vláknina. Můžete tedy vidět, že škrob se do tlustého střeva ani nedostane. Zdá se to jako banální problém, ale bez tohoto mechanismu by člověk fungovat nemohl.
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
Dobrý den, moc děkuji za opravu. Ta myšlenka byla špatně prezentována z mě strany a v principu vychází z SCD (Specific Carbohydrate Diet) - složitý cukr má vliv na bakterie v tlustém střevě, jednoduchý nikoliv. Proto SCD dovoluje med, ale zakazuje složité cukry. Díky!
Dan.Biker
Dan.Biker Před 10 měsíci
tak a vegani tě nesnáší, ale mně se to líbí
Nayumix
Nayumix Před 10 měsíci
A co olivový olej? Smí se?
Nayumix
Nayumix Před 10 měsíci
@mikea hiooi nerozumím odpovědi
mikea hiooi
mikea hiooi Před 10 měsíci
způsobovala takové obtíže. Rozhodně super zprostředkovaná zkušenost.
Tomáš Václavík
Tomáš Václavík Před 10 měsíci
V první bych chtěl říct, že mám taky UC, takže bych byl velmi rád, kdyby tohle byla ta správná cesta. Ale rozhodně si to nemyslím.. Nemám načteny studie, takže jen jako můj názor to prosím berte.. Jako eliminační dieta super, ale nedovedu si představit, jak se vrátit k "normální dietě" po rocích " jen na mase".. Už tak má většina lidí, co má problémy s IBS, nějakým způsobem rozhozenou mikroflóru.. Čím delší doba, se bude držet jakákoliv elimanační dieta, tím více bude mikroflóra trpět.. Krátkodobě super, věřím, že na tom lze žít i dlouhodobě, ale měl bych veliký strach, že postupem času, už to bude vynucená dieta do konce života..
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
Tomáš Václavík možná ano. Každý se musí rozhodnout, jak chce žít a zda chce být pacientem, nebo zdravý s určitým omezením v dietě
Filip Blažek
Filip Blažek Před 10 měsíci
Super video... už dlouho jsem nevydržel 30min jenom poslouchat a přemýšlet. Možná bych jenom vytkl časté používání angl. termínů. Jinak palec nahoru 👍
mikea hiooi
mikea hiooi Před 10 měsíci
Zajímavé video, zvláště pro mě jako vegetariána. Líbí se mi tvůj objektivní/nesoudící přístup. Zejména pak hezké rozdělení veganů na ty, kteří se tak stravují ze svého etického
Filip Edelman
Filip Edelman Před 10 měsíci
Kolorektalní karcinom za 3...2...1...
mydlonozka
mydlonozka Před 4 měsíci
víc studujte.
Marek Černý
Marek Černý Před 10 měsíci
1 like = jeden steak pro vegany 😄
Delarock
Delarock Před 10 měsíci
ahoj ake hodnoty kalprotektinu si mal? a pripadne mas dakujem
Delarock
Delarock Před 10 měsíci
@Petr Mára dakujem za odpoved ja mam 75 a pred 3 mesiacmi som mal 104 myslis ze mozem mat zapalove ochorenie criev? kolonoskopiu zatial odmietam.. problemy vyrazne nemam obcas redsia stolica ale hlavne ked mam stres z niecoho inak nie.. jem uplne vsetko necitim sa zle ma pravidelnu stolicu.. myslis si ze kalprotektin 75 je dovod na kolonoskopiu? pretoze mam pocit z lekara ze ma na to laka ale len v jeho prospech a zisk... dakujem
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
Ahoj, přes 2000, teď osciluji mezi 30-350 podle toho, jak jsem přísný
Branislav Loj
Branislav Loj Před 10 měsíci
tak dozvedel som sa ako vegetarian ze zelenina je jed :D ....dakujem ....tak potom co je maso kedze aj taka krava zere zeleninu a ktomu je dopovana antibiotikami a hormonmy ...to ze tie zvierata su chovane v stresovom prostredi a zabijane nehumanne a podpise sa to aj na mase ...prajem dlhy zivot nech ti to crevo neodide za 10 rokov :D ..tu je jeden dobry clanok kedze viem ze rozpravas aj o elektromobiloch a ekologii :D ....zdravie.pravda.sk/zdrava-vyziva/clanok/465291-co-sa-stane-ak-budeme-denne-jest-maso/ ....prepac mozno ta urazi tato veta ale niektore tvoje videa mi pridu ako ucelove zblbnut ludi a nie ich poucovat co je dobre a co zle ...takto funguje vela youtuberov manipulovat dav....mohol by si urobit nieco aj o vegetarianoch a povedat nieco pozitivne ...rovnako ako o elektromobiloch ktore vlastne nie su take ekologicke ako sa pise
Daniel Havlík
Daniel Havlík Před 10 měsíci
Jak lze v McDonald's objednat pouze maso a kolik to stojí? Díky.
martin4lyn
martin4lyn Před 10 měsíci
Zajímavé jak se tento kanál vyvinul , a jenom k dobrému , ze začátku jsem se koukal k vůli apple a teď to beru jako takový inteligentní názor na vše s čím se v dnešní době můžeme setkat a opravdu se s tím stotožnuji , nechtěl bych řešit problém s autoimunitou , ale tady vidíte jak se dneska řečí zdravotní problém,nasypeme plno medika a je to, a přitom to jde i jinak , ale proč bychom se starali , ono každý předepsaný lék jsou peníze z 5 ve formě z pojíštění , a je to smutné .Držím palce a gratuluji .
Spazik86
Spazik86 Před 10 měsíci
Na vysoký cholesterol je dobrý rybí olej (Omega 3), ne?
Sy_
Sy_ Před 10 měsíci
Čau Petře, od 2018 přísná Carnivore, postupně jsem přidával víc a víc v kombinaci se Snake Diet - eat big, fast long. Funguje to dobře a člověk může víc prasit, plus se i rychleji léčí.
Marek Varkonda
Marek Varkonda Před 10 měsíci
6:31..co to? :-)
Ivo Vermousek
Ivo Vermousek Před 10 měsíci
debata o zdraví, dietě, etc je často až filozofická otázka. Obecně člověk je všežravec (podle uspořádání trávícího traktu). Nemám patent na pravdu, ale domnívám se, že velmi, až diametrálně různé, dietní návyky v zemích s nejvyšší střední délkou naznačují, že je celkem jedno co jíme. Ale naší potíží je , že jíme moc. Zdravotní dietu ponechávám zcela stranou, to je něco jiného.
Sáva Arabadžiev
Sáva Arabadžiev Před 9 měsíci
Všeho s mírou :) Pravda odvěká. Děkuji Vám za jeden z mála kvalitních názorů v této diskusi.
bilinas mini
bilinas mini Před 10 měsíci
6:32 slurp :D
Christy Slow
Christy Slow Před 10 měsíci
Ahoj Peto, Dr. Eric Berg v jednom zo svojich videi hovoril, ze ked pacient uziva kortikoidy, tak ma problem s funkciou nadledvinek. Sama dodrzujem tzv. adrenal fatigue diet a funguje to. Autoimunitu u mna nastartovalo ockovanie, kortikoidy ma takmer pripravili o zivot. Od 2018 roku sa uz liecim sama a kortikoidy neuzivam. Doktori v oblasti autoimunity len tapu, preto som sa rozhodla hladat pomoc inde.
Lukáš Zdrahal
Lukáš Zdrahal Před 10 měsíci
Zajímavé video, zvláště pro mě jako vegetariána. Líbí se mi tvůj objektivní/nesoudící přístup. Zejména pak hezké rozdělení veganů na ty, kteří se tak stravují ze svého etického přesvědčení a těch, kteří to mají jako "náboženství" :D Ne každý takový přístup má :) Nikdy jsem o této dietě neslyšel a už vůbec ne o tom, že by někomu rostlinná strava způsobovala takové obtíže. Rozhodně super zprostředkovaná zkušenost.
bilinas mini
bilinas mini Před 10 měsíci
Super video a jsem moc rad ze ho budu moc poslouchat offline 👍🏻
hood hero
hood hero Před 10 měsíci
👌👏🤴🏽🙏🥩🥓🍖🍳🧀Mne by sa velmi pacilo video z kuchyne, keby si nam ukazal co jes a akymi spôsobmy to pripravujes alebo tvoj jedalnicek na den... Ďakujem snáď si to všimneš pridal som diakritiku a 👌👌👌👌👌😱😱😱💥💥💥👾🥶😜😬
kabe
kabe Před 10 měsíci
Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně mého problému. Často to potýkám s neadekvátní fyz. únavou, nesoustředěností a tím, že se mi udělá zle. Hledám řešení už nějakou dobu, lékaři jsou zatím pomohli minimálně. Vysadil jsem cukry(ty složité), zkoušel jsem i lepek ale ten mi nevadí. Přeorientoval jsem svůj mikrobiom na kvalitní stravu, která obsahuje všechny potraviny a to mi též pomohlo. Dále moje strava je dosti znatelná na akné, které se teď zlepšilo. Nenapadá tě něco, co by s tím mohlo souviset? Jinak carnivore je dnes celkem bizarní dieta pro spoustu lidí. Myslím si, ze by bylo určitě dobrý experimentovat s příijmem ryb. Díky za čas
TyZpun Martin
TyZpun Martin Před 10 měsíci
6:32 slurp :D
Matěj Andrýsek
Matěj Andrýsek Před 10 měsíci
Myslíš, že by ta dieta mohla mít takhle pozitivní dopad i na člověka s krohnem?
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
František Tvrdík mluví se o obecné prospěšnosti u všech AI nemocí. Mrkněte na Reddit, je tam Carnivore a Zerocarb vlákno
František Tvrdík
František Tvrdík Před 10 měsíci
Myslíš, že všechny autoimunitni? Já mám bechtěrevovu nemoc. Má cenu to zkoušet nebo je to jen na ty střevní nemoci?
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
Obecně na autoimunitní problémy 👍🏻
Jakub Zahurský
Jakub Zahurský Před 10 měsíci
Hi! Našel jste někdo ten Insta příspěvek od Petera Attii - o hledání "optimal diet"?
Jakub Zahurský
Jakub Zahurský Před 10 měsíci
@Petr Mára Moc díky, Petře!
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
peterattiamd.com/my-nutritional-framework/
Matěj Košmider
Matěj Košmider Před 10 měsíci
Já ovoce nejím vůbec a zeleninu jen v omáčkách defakto tepelně zpracovanou zeleninu
Hamer _348
Hamer _348 Před 10 měsíci
Ryby prodávané v ČR rozhodně kvalitní jsou. A cena? Tak když se kouknu na bio hovězí tak bych neřekl že jsou drahé.. :-)
Balkonový Zahradník
Balkonový Zahradník Před 10 měsíci
Kolik máš glykemii(cukr) a kolik je normál když chodíš často na testy tak třeba to bude vedět všude je něco jinýho. Co je normální hodnota?
Milan Milanov
Milan Milanov Před 10 měsíci
Mám dojem, že od 3,4 do 5,6 je norma.
mikea hiooi
mikea hiooi Před 10 měsíci
Je dobře, že jsou tu tací lidí, je dobře, že jsou tu vegani, vegeteriáni... :) Kdyby tu byla jen jedna sorta lidí, dávno bychom umřeli hlady. Země nemá nekonečné možnosti :)
Pepa Kolář
Pepa Kolář Před 10 měsíci
veganská nenávist za 321
Pan Jahoda
Pan Jahoda Před 10 měsíci
Pepa Kolář 🤦‍♂️
Břetislav Hřebačka
Břetislav Hřebačka Před 10 měsíci
Jíst jen maso není dobrý nápad, trávení masa hodně zatěžuje organismus. Hodně vrcholových sportovců je na vegetariánské stravě kvůli tomuto. I gladiátoři byli na vegetariánské stravě kvůli výkonu a měli pak i pevnější kosti.
Břetislav Hřebačka
Břetislav Hřebačka Před 10 měsíci
@Petr Mára to není jen o tomto dokumentu jsou to zkušenosti lidi, kteří pracují se svým tělem každý den. Tak uvidíte, hlavně vše ve zdraví :-)
Petr Mára
Petr Mára Před 10 měsíci
Ten dokument není úplně vědecké dílo
Břetislav Hřebačka
Břetislav Hřebačka Před 10 měsíci
gamechangersmovie.com/
Michal
Michal Před 10 měsíci
Dobrý deň Petr, asi zjete tých steakov naozaj veľa, máte pochodené Pražské steakárny, vedeli by ste mi nejakú doporučiť, kde sa radi vraciate? Vďaka.
mikea hiooi
mikea hiooi Před 10 měsíci
Jsem ve videu 🐨
Miriam Sadowá
Miriam Sadowá Před 10 měsíci
Ahoj, jak často jsi nemocný či spíše nachlazený? Děkuji
Dominik Kaňák
Dominik Kaňák Před 10 měsíci
Miriam Sa neni
Karel Kvita
Karel Kvita Před 10 měsíci
Ahoj Petře. Zajímal by mne Tvůj názor na dokument Netflixu Game Changers od Jamese Camerona.
rmaleter
rmaleter Před 10 měsíci
Veď to povedal vo videu🤦‍♂️ čo tak si to video pozrieť celé, než sa niečo opýtaš ?😉
Tomáš Talácko
Tomáš Talácko Před 10 měsíci
Karel Kvita mluví tam o něm
netlem1
netlem1 Před 10 měsíci
Čau Petře, řešil jsem také zvýšený cholesterol. Kvalitní doplňky s omega jsou extrémně drahé proto jsem začal používat norský rybí tuk. Je to od Biopharma a jmenuje se to Norsk Tran. Je dochucen bylinkami a citronem, takže opravdu příjemná chuť. Žádnou rybinu necítím.
Jirka Abrla
Jirka Abrla Před 10 měsíci
Super video a jsem moc rad ze ho budu moc poslouchat offline 👍🏻
Kajde
Kajde Před 10 měsíci
Co na to vegani? :-D :-D
Masak Teritory
Masak Teritory Před 10 měsíci
Já mám právě Crohnovu nemoc a k tomu špatně snáším imunosupresiva i kortikosteroidy, proto jsem dostal biologickou léčbu. No, mluvilo se o ní jako o spáse, není tomu tak. :( Vůbec se nedivím tady Petrovi že šel raději do drastičtější diety a jí jenom maso když mu to evidentně pomáhá.
BraunDesign
BraunDesign Před 10 měsíci
Fekálna terapia.V SK na Kramároch
Stanislav Grundza
Stanislav Grundza Před 10 měsíci
Amatér 600 dní , já jím maso denně od 6 let a je mi 29 , jeden den jsem zkusil být vegetarián a jíst jen ty chujoviny jako bezmasáci a onemocněl jsem. Právě jsem dojedl fajnovej stejk , miluju maso.
Stanislav Grundza
Stanislav Grundza Před 10 měsíci
@Tomáš Talácko Zní to divně ale jo moje celá rodina jsme silný masožravci a já nedám bez masa den. Nechci tu shazovat kamaráda , ale on je bezmasák a když jsme si dávali kebab tak se ten Turek zasmál když mu řekl kebab bez masa a taky hlavně moje energie, síla je namíle dál od jeho. Maso je prostě maso a nějaký zelí listí a jiný chujoviny jsou pro kráklíky a krávy.
Tomáš Talácko
Tomáš Talácko Před 10 měsíci
Stanislav Grundza od 6 jíš jen maso?
Jul luJ
Jul luJ Před 10 měsíci
Co si myslíš o Maně?
BROCAST #9 - Petr Mára
2:02:12
Brocast
zhlédnutí 64K
Michajlov - Limit (Dokument)
21:42
1312 Records
zhlédnutí 55K
Karanténa Hledá Talent
41:50
Freshmeni
zhlédnutí 37K
Refew - Vrátit zpět (OFFICIAL VIDEO)
2:51
Blakkwood Records
zhlédnutí 78K
Dr. Paul Mason - 'Carnivore Diet & Optimal Health'
1:24:28
Low Carb Down Under
zhlédnutí 185K
Michajlov - Limit (Dokument)
21:42
1312 Records
zhlédnutí 55K
Karanténa Hledá Talent
41:50
Freshmeni
zhlédnutí 37K
Refew - Vrátit zpět (OFFICIAL VIDEO)
2:51
Blakkwood Records
zhlédnutí 78K
when ps5:
0:45
kracc bacc
zhlédnutí 227K
REALLY, Intel?
6:01
TechLinked
zhlédnutí 651K
The First Folding Screen Tablet!
9:13
Marques Brownlee
zhlédnutí 2M
Everleigh Let This Happen While Watching Posie..
12:01
M1 MacBook Pro and Air review: Apple delivers
12:57