Cestování a kvalita. Proč méně cestuji? A proč je kvalita tak důležitá? [4K]

  zhlédnutí 30,932

Petr Mára

Před 2 lety

First class Etihad recenze | VLOG 1_Singapore [4K]
👉🏼 csposts.info/cd/video/mtyLx5F8eoOB3tU 👈🏼
🔥 Odběr kanálu
csposts.info/flow/SgFxc7dM_mjQIC0zxn1zqw
☝🏼 Doporučené aplikace, služby a gadgety, které používám, včetně slev ☝🏼
👉🏼 kit.co/petrmara 👈🏼
Kamera a střih: kouzelník 🙏🏻 Marek Niessner
👉🏼 www.marekniessner.com 👈🏼
Odebírej můj newsletter
👉🏼 www.petrmara.com/#newsletter 👈🏼
Více:
petrmara
petrmara.page
Ask.fm/petr_mara
petrmara
petrmara.com
Hudba: NOWË - Fantasy
👉🏼 soundcloud.com/nowemusic/fantasy-reality-preview 👈🏼

Komentáře
SneakyBuddy
SneakyBuddy Před rokem
Čo sa týka “Airlines” služieb v Česku, tak si myslím že na Slovensku je to 10x horšie.
Martin
Martin Před rokem
Ahoj, naprosto s Tebou souhlasím. Se sestrou máme malou kavárnu v Jeseníkách a trvalo mi několik let, než jsem je naučil jak se mají chovat a kolikrát i tak malá věc, jakože pomůžete zákazníkovi v zimě z kabátu, usmíváte se, zahrnete zákazníka "pozitivní náladou", to je to co tady strašlivě chybí. Tomu hostovi je úplně jedno, že doma máte problémy, děláte tu službu, tak se tak musíte chovat. A pokud to neumíte, tak to nedělejte ;)
Alena Vajshajtlova
Alena Vajshajtlova Před rokem
Život je krátký, kvalita není kvantita. Pecka!
tralalak4444
tralalak4444 Před rokem
petre to neni bohuzel jen cr, ale i spanelsko, italie atd. kde si ve 4* reknou 400-500€ za noc, paradox je, ze clovek pak dostane lepsi servis v nejakem malem rodinnem hotelu/penzionu za 200€ kde nic neni problem.
Vlaďka K.
Vlaďka K. Před rokem
Zajímavé video, zajímavý pohled....díky.
disturbios musicales
disturbios musicales Před rokem
Petře, rád se na vaše videa dívám, myslím, že jste dobrý speaker, nad věcmi, které jsou vám blízké, se zajímavě zamýšlíte, a tyhle myšlenky pak umíte elegantně a přirozeně podat. S tímhle zamyšlením o cestování a “kvalitě” ale fakt musím polemizovat. Hodně se divím, že vás po letech cestování jako “business traveller” baví poněkud aseptické prostředí prvních tříd a “řetězcových” hotelů, ale proti gustu... Čemu se ale divím víc, je to, že jako člověk, který se nad věcmi zamýšlí a vnímá souvislosti, propaguje tento způsob cestování (“navnímat kvalitu”) ve chvíli, kdy je bez diskuse největším malérem všech dob změna klimatických podmínek na téhle planetě. My tenhle gigantickej malér prožíváme a ještě víc jej budou prožívat naše děti. Co pro “přikuřování” tomuhle maléru znamená cestování business a přebývání v hotelových řetězcích, nemusím rozebírat. Já tedy spíš považuju za luxus letadla pokud možno úplně vynechat, a když už na ně dojde, zaplatit offset. A co se ubytování a “vnímání kvality” týká, velmi souzním se způsobem cestování, jak jej popsal nedávno v jednom rozhovoru Tomáš Hanák: “Mám rád místa, kde chcípá, nebo už chcípnul pes, místa, která nejsou v průvodcích. Zaprášené křižovatky v krajině, průmyslová předměstí, plechové haly, přístavní jeřáby rozežrané rzí. Obyčejné, často mizerné jídlo. Nevhodný stan na na nevhodném místě. Cítit nejvšednější, zdánlivě nudný život - to mě vzrušuje i naplňuje klidem”. Jasně, tohle nemusí vzrušovat každého, ale myslím, že ty neprogresivnější trendy cestování směřují spíše ke “slow” způsobům a maximální šetrnosti - hlavní je především autetický zážitek, nenarušení místního prostředí, co největší napojení na “místní”. Z vlastní zkušenosti vím, že nic takového “jednička”, ani mezinárodní hotelový řetězec zprostředkovat neumí, kvalita nekvalita.
Jiří Zvoníček
Jiří Zvoníček Před rokem
Fantastické video.!! :-) Naprosto souhlasím. Díky moc za taková další videa. Strašně mě baví :-)
Hotofoto.cz - svatební fotograf Plzeň
Hotofoto.cz - svatební fotograf Plzeň Před 2 lety
Pouštěl jsem si tohle video a byl jsem dost skeptický. Říkal jsem si ... "ááá, bude vyprávět o tom jak létat 1st class v Emirates je super alá Casey Neistat atd." Takže jsem si to pustil jen tak ze setrvačnosti. A výsledek? Možná nejdůležitější "mindset" video co jsem letos zatím viděl. Tohle mi přesně mluví z duše. To, že jsme ve službách sto let za opicema je bohužel smutná pravda. Ale pravda je taky to, že je extrémně důležitý, aby člověk zažil tu kvalitu kvůli tomu, aby mohl stejnou kvalitu poskytovat. Jsem svatební fotograf a velkou většinu zásadních věcí v rámci mých služeb jsem v podstatě "okoukal" v úplně jiných oborech. Ale do doby, než jsem to zažil na vlastní kůži při různých příležitostech, tak jsem si vlastně ani neuvědomoval, jak je to důležité a jak to na klienta působí. Takže ještě jednou díky za tohle video :)
Petr Mára
Petr Mára Před rokem
Děkuji 🙏🏻
Patrick Hácha
Patrick Hácha Před 2 lety
Strašně dobré video! A mám chuť zažít lepší kvalitu, ale úplně na konci mě napadla opačná otázka. Nebylo by dobrý vyzkoušet i úplný low cost pro člověka co má na luxus? Hodně lidí co si žije v luxusu si pak neumí často představit co se děje v lowcostu.
Otakar Zdebski
Otakar Zdebski Před 2 lety
Docela dobrý. Ale ta historka s holčičkou a džusem byla asi vymyšlená či aspoň přibarvená. Co?
Otakar Zdebski
Otakar Zdebski Před rokem
@Kateřina Anna Maria Chadimová No, jednak jsem za svých 66 let nic podobného nezažil. O to by ani tak nešlo - na Měsíci jsem taky nebyl. Spíše mě zaráží, že to ten táta nechal podle všeho bez reakce. To by se nestalo ani v restauraci "Na růžku". Proč třeba nezasáhl ten "světák"? Když mu přišlo tak divné, že nikdo nezasáhl. V takhle vykonstruovaném případě bych asi zasáhl i já. Já navíc nepsal, že to nebylo absolutně možné. Do takových podniků, v jakých se přece pohybuje, ale přece jenom nepřijímají většinou nějaké nezletilé albánce bez jazykové průpravy. Možné je TÉMĚŘ vše. Mě však přišlo, že pán autor spíše nastavoval (podle mě neobratně) svůj vstup. Kromě popisu příhody v podstatě skoro nic neřekl. Jó, vlastně, že má tři děti.
Kateřina Anna Maria Chadimová
Kateřina Anna Maria Chadimová Před rokem
Otakar Zdebski proč si to myslíte?
Ondřej Fojtů
Ondřej Fojtů Před 2 lety
Jj souhlasím. Možná patřím k těm vyvolenějším, kteří si vyšší komfort mohou semtam dovolit. Co bych ale dodal, že když někde ve světě slyším česky mluvící hosty, tak ... Raději mluvím anglicky a neznám se k nim. Proč, protože pomlouvají neobjektivně hodnotí, furt remcají a vděčnost v repertoáru rozhodně nemají.
Petr Kříž
Petr Kříž Před 2 lety
Peťane jsi nej ;-)
Zuzana Ehrenbergerová
Zuzana Ehrenbergerová Před 2 lety
Vnímám to stejně (ohledně interakce) super video 👌
Daniel Růžička
Daniel Růžička Před 2 lety
Kvalita služeb v Česku neni na moc dobrý úrovni s tim souhlasim. Já si myslim že to bude tim že čechům je to docela u zadku hlavně když zaplatí.
Robert Prokes
Robert Prokes Před 2 lety
souhlas...v CR a na Slovensku je co zlepsovat (napr. v Bratislave jsem bydlel na hotelu nejaky mesic, platil jsem cca 4 tis. Kc na den a v nekterych hotelech jsem nebyl moc spokojeny s pristupem, tak jsem jsem sel do jineho hotelu, naproti tomu jsem bydlel pres rok v Nemecku na hotelu, kde to bylo za stejne penize lepsi, i kdyz take ne uplne vsude - asi i trochu zalezi na koho clovek narazi :-) mimochodem je vazne prima zazit komfort a luxus, alespon pak clovek treba zjisti, ze to neni vse co potrebuje a pak ho uz neustale nevyzaduje, kdyz uz treba nema prijmy 100+ ;-)
DarceTube
DarceTube Před 2 lety
Petře přesně jak říkáte. Já jsem například zažil brutální rozdíl Slovenské Tatry vs Polské tatry... v podstatě pro mě slovenská strana neexistuje... ceny, služby, přístup, chování, zdvořilost... a mohu pokračovat do nekonečna. Pokud chcete zažít ten brutální rozdíl co tady popisuje Petr a nemáte na cestu do Thajska zajeďte si na týden do Slovenských tater a pak si zajeďte na týden do Polských tater(zakopane) stejné hory absolutně jiný svět.
Milan Novotný
Milan Novotný Před 2 lety
Můžeš a dokážeš odpovědět... na kolik vyšel výlet do Singapore..? Nechci položkový rozpočet :) díky.
Milan Novotný
Milan Novotný Před 2 lety
Interakce je důležitá ve všem. Ale mám pocit, že zůstává důležitá pro čím dál tím míň lidí. Příklad zajdu do Mc Donalds a řada lidí, si raději vybere automat a selforder, kde nemusí prohodit slovo, než aby to samé udělali s interakcí s obsluhou a pokladní. Moje zkušenost: řada lidí se i zarazí a nedokáže odpovědět na jednoduchou otázku: "Jak se dneska máte?" tak to tady prostě funguje ale selforder postupy ničí obchodní i vztahovou kulturu. Ano zahraničí je o 400% dál... jen prostý úsměv v obchodě dělá divy!
Martin Havlík
Martin Havlík Před 2 lety
Zásadní rozdíl mezi Petrm Márou a Andrejem Bibišem mimo jiné je, že při rozhořčení a naštvanosti do drobných vulgarit Petr neplete slovenštinu! 😂
Milan Cerny
Milan Cerny Před 2 lety
Mluvíte mi z duše. Představte si, ale situaci kdy vám čeští odbavovači naletišti v Praze u portugalské společnosti TAP vymění letenky v business třídě s odůvodněním, že se změnil typ(!) letadla a vy navíc nedostanete jídlo s odůvodněním, že se nepočítalo s tolika cestujícimi a po stížnosti na vedení TAP vám sdělí, že jídla byla vydána všechna. Tak jaký pak luxus.
D. R.
D. R. Před 2 lety
Tak nejak mi ten pribeh pripomina Hotel Harmony Club.
Václav Vašek
Václav Vašek Před 2 lety
Zdravím Vás! Moc rad sleduji kanál! Petře tohle video mi naprosto mluví z duše!! Pracuji pro La Finestra jako Sommelier (nedávno jsem Vas viděl v Aromi a měl jsem radost, ze využíváte naše služby, protože se snažíme plnit první-poslední pro klienta a děláme přesně to o čem ve videu mluvíte) Chtěl jsem vás pozdravit a pochválit, ale byl jsem na večeři s rodinou :)) Super, že to někdo vnímá. Nejenom díky vínu hodně cestuji. Singapur je místo, kde jsem před měsícem byl za bráchou, který tam žije.. následoval trip po South East Asia na měsíc... Singapore, Malaysia, Cambodia, Vietnam Phu Quoc, Indonesia Bali... jsem rad, ze někdo dělá takovou životní osvětu pro lidi v ČR, je to hezky motivační ☺️ V názorech na ČR se naprosto shodujeme. Ale pořád věřím stejně jako vy ve změnu. Díky. Mějte krásný den.
BLADE RUNNER
BLADE RUNNER Před 2 lety
Luxusní video a pravdivé. Taky sem byl ve fázi kdy jsem byl potichu časem si člověk začne uvědomovat, že za něco platí a někdy né málo a tak by se měl ozvat. :)
PapirovaHyena
PapirovaHyena Před 2 lety
Jsem mladý, pár let po dvacítce a přivydělávám si při studiu jako prodavač jedné české značky kvalitního společenského oblečení. Vidím to dost podobně. Vedení se nějakým způsobem snaží maximalizovat úroveň zákaznického servisu, nicméně ani tak mi to nepřijde "dost". Ze světa jsem zvyklý na trochu jiné služby, jinak pojaté a jestliže mi člověk nechá 40 tisíc za nákup, měl bych mu nabídnou něco ekvivalentního na oplátku. Tedy kromě zboží. Často mě to stojí šílené úsilí při vysvětlování proč jsem to udělal tak jak jsem to udělal, proč jsem zákazníkovi proplatit čistírnu místo toho, abych zboží přijal na reklamaci a za nějakou dobu poslal nový kus. Zdlouhavé, složité. Nicméně zákazník to uvítá a rád se vrací zpět za ochotou a snahou poradit, pomoci. Miluji svoji práci. I za těch pár korun. Rád bych se dostal k nějakému hlubšímu školení o různých fázích procesu nákupu a prodeje, avšak marně. Vše za své peníze a ve svém čase. Ale co, děláme to pro sebe. :-)
Tibor Doležel
Tibor Doležel Před 2 lety
za mne interakce z obchodnikem či prodejcem je duležita sem rad vzdy když se dohodnu nebo naopak nejsem rád když se nedohodnu
Milan Bukáček
Milan Bukáček Před 2 lety
Já jako fanoušek Applu už na letenky či hotely nemám, takže cestování akorát z domova do práce a zpět :D
Lukáš Chudárek
Lukáš Chudárek Před 2 lety
Myslím si, že celkově je v ČR problém a to skoro ve všech ohledech. Stačí se kouknout třeba na kvalitu dálnic (tankodromu) na kvalitu potravin v obchodech apod. Připadá mi, že v ČR se snaží skoro každý svou práci odfláknout a pak to tady vypadá tak jak to vypadá...
Evulaland
Evulaland Před 2 lety
V ČR to dopadne tak, že ve službách už nikdo pracovat nebude, už teď je situace katastrofální v hotelích a restauracích mají majitelé pocit, že tam může dělat kdokoliv, čeští s slovenští zákazníci (téměř výhradně) se k personálu chovají jak k odpadu , nároky na zaměstnance jak na managera a ve většině případech minimální mzda (protože pokud je zahraniční klientela tak zákonitě sypou eura a dolary - logika zaměstnavatelů) takže taková je druhá strana mince. Kdo si nevyzkoušel práci ve službách tak neví o čem mluví. Já pracuji na místě kde je hlavně zahraniční klientela, mám tu práci ráda,ale pokud bych měla pracovat jen s čechy tak odcházím a bohužel to není o penězích,ale právě o té pohodě, kterou cizinci přinášejí.
Jaroslav Kvapil
Jaroslav Kvapil Před 2 lety
Osobně mi vadí, když je něco odfláknuté. Denně chodím z práce do restaurací/hospod na oběd a když je něco podle mě špatně, tak to řeknu. Ale nejvíc zvláštní mi připadne, že mezi kolegy jsem za frfňu. Ostatní jsou schopni akceptovat opravdu hodně a já si připadám divně, že mi vadí, když jsou věci odfláknuté.
kristynaled
kristynaled Před 2 lety
Máte pravdu ke vztahu k zákazníkům, ale obvykle člověka nejvíce motivuje, pokud jsou to přímo jeho klienti, prodává svou službu nebo produkt. Jakmile je to jen zaměstnanec, který zastupuje nějakou firmu, motivace klesá. Dnes je problém najít kvalitní zaměstnance, a spousta zaměstnavatelů naopak neví jak správně motivovat, zaučit, odměnit své lidi.
Marko Zekic
Marko Zekic Před 2 lety
Prave si myslim, ze na to ten mindset nemame. Lidem ve sluzbach (stejne jako tomu cisnikovi v hotelu) vubec nedochazi, co se vlastne od nich ceka, jak by meli k zakaznikovi pristoupit. Rad chodim k TM Lewin (v Cechach) - kde jsem byl, tam mi sli "naproti" - poradili, zbizi k vyzkouseni prinesli az ke kabince, kriticky (ovsem s nadhledem) zhodnotili moji volbu. Takovy pristup tu zatim neni bezny a bohuzel si myslim, ze ani nikdy nebude.
Woodwis
Woodwis Před 2 lety
Když dělá prodavače řezník a číšníka elektrikář,tak je potom těžký dosáhnout kvality,zvlášť pokud dělají pouze pro peníze
Kryštof Paleta
Kryštof Paleta Před 2 lety
Věřim, že kvalita komunikace se zákazníkem se bude měnit trochu k lepšímu, ale až s nástupem mojí (mladší) generace. čím dál tím víc nás cestuje a právě protože máme to srovnání, měli bychom mít chuť to dělat líp, ale pokud nás v tom nepodpoří vedení (který naše možnosti nemělo, tudíž nemá ten mindset), tak tu chuť velmi jednoduše ztratíme.
Radek Tkačík
Radek Tkačík Před 2 lety
Cestovat jo, ale mimo komfortní zonu :)
Petr Švrček
Petr Švrček Před 2 lety
Zdravím Petře, bylo by zajímavé rozvinout téma - ne prodej, ale obchod. Zajímal by mě váš detailnější pohled na např prodejní rozhovor. Dle mého by se od Vás mohl učit nejeden “rádoby” obchodník. Příklad s džusem mluví za vše. Díky za video.
Pavel Svarc
Pavel Svarc Před 2 lety
Ahoj Petře, můžeš mi říct co ti na to ten šef hotelu nebo kdo to byl řekl na to když jsi mu popsat tu hrůzu s letící flaškou?
bobotrinec
bobotrinec Před 2 lety
No dobrý-no myšlenkz jsem pochopil po 2-2 minutách-proč jsi to pak 9min opakoval? Jsi jak mlýnek...opakovaní vět- dublováni slov stejného významu.... Docela slabota....
Martin Berdych
Martin Berdych Před 2 lety
Ohledně kvality obecně naprosto souhlasím a služby v ČR, to je kapitola. Pracoval jsem mimo jiné nějaký čas v Indii a trávil tam hodně času. Ano, ta země je jaká je, ale je smutné, že chování k zákazníkům je proti ČR naprosto nesrovnatelné a prohráváme na celé čáře. U nás ovšem lidi kvalitu obecně nejsou ochotni zaplatit. Většina se rozhodne ušetřit pár korun než ocenit kvalitu, když se s ní potkají. Je to bohužel tak. Dokud ji nebudeme chtít, tak ji nedostaneme.
Martin L
Martin L Před 2 lety
super! pravda pravda.
Michal Kroužel
Michal Kroužel Před 2 lety
Video je dobré, není však vůbec o cestování, ale o cestování za prací. A v tom je podstatný rozdíl, jak už poznamenal @Kuba Vondrášek. Pokud necestuji za zážitky, ale za povinostmi, luxus je také vítaným zpestřením i mých cest. Pokud bych se měl vyjádřit k té části o službách, nesouhlasím, že jsou v Evropě špatné, nebo na nedostatečné úrovni. Navštívil jsem mnoho 5* hotelů napříč zeměmi jako Estonsko, Portugalsko, Malta, atp. a nikdy jsem se nesetkal s neprofesionalitou, laxností či nedostatkem empatie. Přiznávám, že služby jsou v jednotlivých zemích poněkud odlišné, ale to je vzhledem k nátuře a zvykům jednotlivých zemí normální a pochopitelné. Naopak služby v Asii jsou pro mě až trochu moc přizpůsobené západu, až moc uměle, na úkor tamní kultury a tamních zvyklostem, jedním slovem sterilní. To raději lámanou angličtinou hovořící polskou usměvavou servírku, než roboticky, perfektní angličtinou hovořící asiatku s umělým úsměvem. A Česká republika? Zkuste někdy vybrat namísto 5*hotelu 3*penzion a uvídíte, že i my jsme schopni nabízet profesionální a navíc nesterilní, lidsky milé služby. Třeba se v některém z příštích videí dozvíme, zda také cestujete za zážitky:) Mějte krásný den.
Snow Raw Man
Snow Raw Man Před 2 lety
Největší vrchol na který nikdy nezapomenu je, že jsem šel do jedné nejmenované luxusní restaurace v Praze, která se zavírala za deset minut, což jsem nevěděl a u vstupu mi čišník řekl: "Co tu chceš pičo?"
David Červinka
David Červinka Před 2 lety
Ahoj Petře, pracuji již 7 let v gastronomii (konkrétně pro jednu brněnskou pražírnu kávy a máme zde také tři podniky). To, o čem mluvíš, je pro nás alfou omegou a často se ve vztahu k zákazníkům překračujeme základní požadavky na danou službu. Protože docela dost cestuji po republice, je tohle přesně to, co se mění, ačkoliv služby (nabídka) jsou de facto stejné. Schopnost udělat krok na víc, dnes odděluje úspěšné podniky od průměru.
Michal Paděra
Michal Paděra Před 2 lety
Bude nějaké video o tom, jak se Petr Mára vyprazdňuje? O tom ještě nemluvil. Benefity, co ho baví, soutěž a slevy v případě že zadáte kód petrmara ...
Mates Cuber
Mates Cuber Před 2 lety
A co Austrálie je taky fajn a ano chci zažít luxus a podívat se do všech světadílů až na Afriku ta mě neláká Tvoje rady mi pomáhají se zorvyjet a pochopit prodej i z druhé strany protože se chci vyučit elektrikářem a pak se stát zaměřeným prodavačem v elektru
Tomas Konopac
Tomas Konopac Před 2 lety
Jo je to pravda co se zabil můj spolupracovník tak jsem předělal firmu na syna ono lidi jsou součást toho co děláme prožíváme a tvoří náš celek kdo si neumí najit lidi a k tomu činnost nebo si lidí neváží není podnikatel. Dnes spoustu lidí podniká , ale nemá vztah k spolupracovníkům u nás se 50-70% zaměstnavatelů co neumí pracovat s lidmi .
Jan Rodag
Jan Rodag Před 2 lety
Ahoj Petře přeji hezký večer za mě třeba perfektní servis je v Next Door když jsem v Praze jídlo jen tam :) Peace
Moto Factory
Moto Factory Před 2 lety
Prima video! S jednou věcí nesouhlasím. Nemyslím že na to “mind setově” máme.
SwitCHenkA
SwitCHenkA Před 2 lety
Ano, je hodně Důležité jak se zákazník cítí. Když v klasickém obchodě např. s oděvy narazím na super prodavačku, ochotnou, nevtíravou - jsem ochotná tam nechat prostě víc peněz a koupit si toho víc. Když jsou prodavačky protivné - odcházím. Jasně, vím že každý někdy nemá svůj den. Ale pokud se to ve stejném obchodě opakuje víckrát.... a platí to i naopak. Pokud jsem se zákazníkem na stejné notě a je tam vztah - větší šance, že prodej klapne a klient bude mít pocit, že se rozhodl pro dobrou věc :)
Petr Turčík
Petr Turčík Před 2 lety
Vždy to je a bylo jen a jen o lidech. OK, pokud se zákazník chová jako arogantní hovado, stejně si držím aspoň podle mě co nejvyšší možnou laťku a nenechám se rozhodit. Jednám dnes a denně ve finančních službách a tím, že jsem se dříve choval jako arogantní nebo minimálně namyšlený blb jsem měl prodeje nižší. Dnes je to právě naopak. Vždy to bylo a bude jen o kvalitním servisu pro klienta. Pokud se cítí u mě dobře a jedná se mnou rád, vždy se vrátí nebo naopak doporučí další klienty.
Jaromír Vobr
Jaromír Vobr Před 2 lety
Plně souhlasím. Mám hodně zkušenestí ze zahraničí se službami ať už v jakékoli oblasti a když to pak vidím tady u nás, tak mi to připadá úplně stejně jak říkáte - nemají ani tušení, jak by správná a prvotřídní služba měla vypadat. Zřejmě stále u nás přetrvává ten zakořeněný přístup k zákazníkovi z doby minulé a lidé mají ještě málo zkušeností ze zahraničí.
Frank Juda
Frank Juda Před 2 lety
Najlepsie videa na cz sk youtube
Jan Štalmach
Jan Štalmach Před 2 lety
Zajímavé, jak pojem cestování každý chápe jinak. Pro někoho jsou to především služby a jejich kvalita. Můj názor je, že cestování a poznávání začíná právě tam kde končí všemožné služby. Dík za video, každopádně zajímavý pohled.
George Fiala
George Fiala Před 2 lety
Ty vole co je to zase za bláboly ? Božičku,Božičku..
Buri
Buri Před 2 lety
Hovor presne. S čím nesúhlasíš?
Ondra Gocman
Ondra Gocman Před 2 lety
Přesně , jak říkáte! Pracuji ve finančním poradenství a snažím se klientům dodat nejen perfektní servis, ale i zazitek a prodat to s emocemi. Pomoci i s necim, co úplně nespadá do moji oblasti a souhlasím s Vámi, ze kvalita je nejen u prodeje snad to nejdůležitější. A nejen kvalita produktu ale i toho servisu!
Michal Kovář
Michal Kovář Před 2 lety
Něco k zamyšlení pěkné video 😉
Tomáš Kůřil
Tomáš Kůřil Před 2 lety
Jsem hrozně rád, že Petře otvíráš tohle téma. Protože také hodně cestuji, spím po hotelech, jím po restauracích. A mám tedy možnost toho srovnání. A dokáže mě naštvat, když za určitý obnos peněz očekávám určitou kvalitu a ta se mě ve výsledku nedostaví. A když člověk otevře pusu, že je nespokojen, tak nemají ani snahu to napravit. A není to o tom, že bych potřeboval mít nejluxusnější jídlo, že bych potřeboval spát na nejluxusnější posteli. Myslím, že to pohodlí a ten zážitek vytváří lidi. Jak s Vámi mluví, jak se dokáží postavit k našim požadavkům, ať už jsou standartní nebo nestandartní. A jak přesně říkáš Petře, není to o těch koncových zaměstnancech jako je např. číšník, ale je to o těch lidech co je zaučují nebo zaměstnávají. A je to hrozná škoda, protože umět komunikovat se zákazníkem, aby jeho zážitek z dané služby byl lepší, je podle mě minimálně 50% úspěchu. Teď jde o to hledat to jádro toho problému. Myslím si, že spoustu podnikatelů co podniká v těchto službách neví přesně jak by se měli sami chovat k zákazníkům a nebo alespoň neví jak zaučovat své zaměstnance. Jakou používat rétoriku, jak se tvářit, jaké otázky pokládat, kdy je pokládat? atd. atd. Ale zase zároveň aby to nevyznělo strojeně.... Každopádně je to o nás o zakaznících, dokud budeme mlčet a přecházet naši nespokojenost, tak se asi nic nezmění. Je to dlouhý proces, než se dostaví výsledky. Je to o komunikaci, každá akce vyvolá nějakou reakci. A měli bychom reagovat. A ne jen na sociálních sítích.
Jan Šafránek
Jan Šafránek Před 2 lety
Ja osobně cítím obrovský rozdíl v tom, jestli v kontaktu se zákazníkem je i majitel businessu a nebo ten sedí někde na Bali a na práci si najima zaměstnance. Proto často jezdím do Itálie, kde se častěji potkávám s tím, že firmy podnikající ve službách jsou rodinnými podniky často již po několik generací. Příštup majitele podniku pokud ho také provozuje k zákazníkovi oproti manažeru/zaměstnanci je bohužel leckdy propastný 😕 O službách v ČR si myslím, že jde o to co nejvíce vydělat za co nejmenší úsilí.
Jakub Mrázek
Jakub Mrázek Před 2 lety
Díky, moc příjemný video :)
majkronyk
majkronyk Před 2 lety
Jako já necestuju. Ale co se týká kvality, ať už té, kterou dodávám já zákazníkům a nebo té, kterou naopak vyžaduju od restaurací například, tak naprosto souhlasím. Asi to tak mají všichni, kdo nějak svůj život spojili s Applem a obecně kvalitníma výrobkama. Dneska jsem si například šel koupit novou tašku na macbook a prostě koupil jsem si raději dražší z kůže, ale vím, že to něco vydrží a udělá to tu práci. Za to třeba batoh od Leitz, byl jsem z něj nadšenej do prvního deště, když v kapse, která vyloženě vybízí, aby si tam člověk dal kabely a nabíječky, bylo tolik vody, že sem tomu až nevěřil:D Už nikdy tu značku nechci vidět.
David Pellar
David Pellar Před 2 lety
Doteď si pamatuji na staré video o cestování, takže na tohle video se hrozne těším!:) Díky za nej Petře.
Dan P
Dan P Před 2 lety
Urcite s Tebou souhlasim,ale myslim si ze jsou i levna mista ktera ti dokazou dat prvotridni servis.
Jan Záruba
Jan Záruba Před 2 lety
Pokud si něco takového (prémiový přístup a služby) chcete zažít jednoduše, levně a rychle, doporučuji navštívit prodejnu Nespresso :-)
Radovan Wicha
Radovan Wicha Před 2 lety
Naprosto souhlasím se vším, co bylo řečeno. Mám podobné letité zkušenosti - nejvíce s hotely ve Švýcarsku, Polsku a v Německu. Přesně jste vyjádřil nutnost toho pocitu, zažít. Pokud jsem bydlel ve švýcarských nebo v německých hotelích, setkával jsem se vždy s velmi vstřícným přístupem (to nemohu říct o hotelích polských). Ať to byly hotely luxusní nebo méně luxusní. Pokud se něco nepovedlo, vždy to bylo kompenzováno jednak slevou nebo náhradou a pokaždé velmi upřímnou omluvou. To u nás vůbec nefunguje. Drahé hotely v Beskydech, ale i v Praze jsou až na nepatrné výjimky zcela mimo. Nezájem, neochota, každou pitomost účtují mimořádnými poplatky ... Abych však byl korektní, zažil jsem také ne příliš příjemné situace v poměrně drahých hotelích na Maledivách a v Thajsku. Takže upřímně, i v těchto končinách se setkáte s neprofesionalitou, arogancí a nezájmem.
Jaroslav Plavec
Jaroslav Plavec Před 2 lety
Moc pěkné video. Děkuji Petře
Petr Pinkas
Petr Pinkas Před 2 lety
Díky za video, zkusil jsem komfort a taky low-cost a mám rád balanc, taky možná tím, že si nedokážu užít luxu a komfort, respektive v něm nevidím takový benefit. V současné době spíš jedeme ve stylu - raději jet někam na dva měsíce (jsme cca 4-5 měsíců v roce mimo ČR) trošku levněji než na 2 týdny za extra luxus/komfort. Absolutní souhlas s tím, že u nás je to hodně někde jinde pořád oproti světu. Je to trošku lepší, ale pořád hodně mimo a člověk musí dát na osobní doporučení, zkušenosti nebo hodně hledat. Co by mě zajímalo nejvíc - jak cestujete s dětmi a rodinou? First class, hotely nebo apartmány, raději auto někde po Evropě?
Jonáš Dudík
Jonáš Dudík Před 2 lety
Vidím cestování uplně jinak. Občas je fajn, zažít i luxus, ale jsem přesvědčený, že tam, kde začíná luxus, končí zážitky (ty surové pochopitelně, nemám na mysli skok padákem, tam si člověk radši připlatí :D )
moric811
moric811 Před 2 lety
Petře super video,ale jak říkáš ze tady ty služby jsou defakto “hrozné” tak si myslím ze tomu dost přispívá vedení které není vždy super a hlavně...Je to mzdě,která je,co si budeme namlouvat...Dost zalostna,pokud člověk něco děla a baví ho to a ještě k tomu je dobre zaplaceny tak to je asi nejlepší recept pro dokonalou službu...:-) každopádně určitě aspekt k zamyšlení.Pekna myšlenka,jen tak dal👍
Aleš Bezucha
Aleš Bezucha Před 2 lety
Hrozně super video
Ladislav Kosar
Ladislav Kosar Před 2 lety
Pan Mara, s tymto ste to trafili presne co sa tyka kvality sluzieb u nas a v Cechach. Tiez som riesil klientov vo firme a viem o com hovorite. Doslova ma nastval ten komentar o casnikovi a tom dievcatku, ale uprimne u nas tak ako aj v Cechach ma servis nizku kvalitu, ale nizku kvalitu ma aj vela zakaznikov a udrzat si ich nerobi problem. Nic im nedate za ich penaize a oni vam este podakuju. Neriesia ako sa k nim chova personal, obsluha a prijmu to ako samozrejmost. Tym to este zhorsuju, lebo potom sa personal stava doslova drzym. Aby boli sluzby kvalitnejsie tak musia byt aj "kvalitnejsi" zakaznici. Je to tak ako s kvalitou potravin v super/hypermarketoch. Ked ludia kupia odpad tak naco im dodavat kvalitne produkty? Zmena musi dojst vzdy zdola. Chcem kvalitu? Tak ju budem pozadovat. Ak mi ju nedoda? Tak sa pokusim najst alternativu, ale k predajcovi/personalu, ktory to na mna skusa SK/CZ sposobom jednoducho druhykrat nejdem.
Michal Pernička
Michal Pernička Před 2 lety
Pro mě je interakce mezi lidmi, resp. v případě prodejce zákazník taky velmi důležitá. Už se mi stalo, že mě prodejce stihl otrávit svými prodejními "žvásty" (navíc nepravdivými) k danému iproduktu a musel jsem jej i já infomovat o vlastnostech, o kterých on sám neměl páru. Tak když nabízím produkt, tak o nich musím něco vědět. Navíc mě tehdy natolik nutil k nákupu jiného produktu (také i cenově dražšího - očividně šel za ziskem), než o který jsem měl zájem, že jsem do toho iobchodu již vícekrát nezavítal. Alespoň ne v jeho přítomnosti. Natolik je pro mě férová interakce důležitá.
Jan Jaroš
Jan Jaroš Před 2 lety
Dobrý den, pane Máro, nesmírně kladně hodnotím Vaší činnost v oblasti popularizace IT, Apple a pod. Co se však týká tohoto videa, musím konstatovat, že problematice služeb a konkrétně v ČR, vůbec nerozumíte. Samozřejmě, že teoreticky máte pravdu, praxe a současnost jsou však úplně jinde. Vše je o lidech a kvalitní lidé v potřebném množství v tomto oboru prostě nejsou a nejde jenom o výši mezd. Je to také otázka školství, celkového pohlížení na fyzickou práci u mladých a pod. Domníváte se, že 25tis.Kč čistého pro číšníka a 35tis.Kč čistého pro prům.kuchaře, bez započtení spropitného, je malá odměna ? Přesto najít kvalitního pracovníka je pro zaměstnavatele v současnosti živ.výhra. A proto je úroveň služeb na takové tristní úrovni.
Jan Jaroš
Jan Jaroš Před 2 lety
Martin Berdych vždyť říkáte jinými slovy úplně totéž co já. Tady nestačí jet si pohovět v luxusu a potom to chtít v ČR. Těch příčin krize našich služeb je mnoho, ale zásadně platí JE TO V LIDECH a v přezaměstnanosti.
Martin Berdych
Martin Berdych Před 2 lety
Jan Jaroš tohle úplně nechápu. Tady jde o to, že úroveň služeb je v ČR mizerná. Jaké to má důvody můžeme polemizovat, ale je to prostě fakt. Tohle je o lidech a výchově. Když jsem začínal v roce 1996 pracovat, můj plat byl 7500 hrubého. Pracoval jsem stejně (dost možná víc než dnes s řádově jiným platem), na nic nekašlal a dělal jak nejlépe jsem uměl. Když jsem měl pocit, že jsem placen blbě, snažil jsem se se posunout a dostat víc, ale ne na tu práci kašlat a dělat ji mizerně. Je to o povaze člověka, jak to má vnitřně nastavené. Lidi dělím na ty co (omlouvám se za angličtinu, ale ten význam v ní to nejlépe vystihuje) do care a don’t care. Tedy něco jako na ty co jim na tom, jak něco dělají záleží a nebo nezáleží. A budou víceméně stejní ať berou 10 nebo 100. Je to přístup k životu.
Jan Blaha
Jan Blaha Před 2 lety
Naprosto pravdivé, ono jet s přáteli třeba i stopem je nezaplatitelný oproti tomu jet sám první třídou :D
krasackej
krasackej Před 2 lety
Ono je skvělý, že hotely dokážou poskytovat kvalitní služby (když už). Nicméně i zákazníci jsou někdy neskutečný hovada a byl jsem Xkrát svědkem, kdy se zákazník choval k personálu jako naprostej idiot a naprosto zneužíval svýho "zákaznickýho" postavení. Ano, "zákazník je náš pán", ale i tohle pravidlo má (by mělo) mít svý meze.
Lukáš Vajda
Lukáš Vajda Před 2 lety
Naprostý souhlas, Petře, jen s poznámkou - neřekl bych u nás v Česku/Slovensku, problém je obecně v Evropě, kde jsme zřejmě z historických už zvyklí na turisty a méně se snažíme. V Americe jedou na business, a kvůli tomu se snaží, ale už to fejkují. V Asii je turistika na vzestupu, takže se snaží tak, jak u nás třeba ještě 50-70 let zpátky. Cestování zdar 👍🏼 ono se to zase časem spraví, to je zákon trhu 🤑 hlavní je nárok nás zákazníků na kvalitu a zpětná vazba jak na místě, tak především peněženkou - vybírat si, komu a za co zaplatím.
Honza Citron
Honza Citron Před 2 lety
U nás je to dost složité, protože táta nás učil šetřit na cestování. Důležitá byla destinace, a zážitky (cesta do San Franciska, 3prestupy a motely). Ale to vidím například podle volby telefonu. Řekněme, že telefon za 5k nabízí podobné funkce jako iPhone, ale ne tak rychle a pěkne vydesignovane. Měl jsem levné androidy, byl jsem spokojen, ale přešel jsem na iPhony (zažil jsem komfort). Teď už pouze Apple.
Al Capone
Al Capone Před 2 lety
Já to vidím stejně. Radši levnější hotel, levnější leteckou společnost, ale destinace a zážitky jsou dle mě mnohem víc.
Jan Gruber
Jan Gruber Před 2 lety
Tahle zkušenost mi připomíná můj víkendový pobyt v Jeseníkách. Dlouho už jsem na horách v u nás v zimě nebyl, protože jsme měli lokalitu v Rakousku, kde se dalo zalyžovat za pár korun a velikost střediska je pochopitelně neporovnatelná s čímkoli u nás. Ale poslední dobou hodně fotím a rád zajdu na kopec i pěšky a na to jsou naše hory nádherné.ale pak to začalo.Příjezd.. v ubytování nejdřív paní neví, že máme něco razervovaného. Pak nás dá do jiného pokoje, než máme objednaný se slovy, že jiný stejně není volný a máme vlastně ještě štěstí. Jdeme na večeři do restaurace v penzionu. Jídlo nic moc. V našem pokoji mezitím bez našeho vědomí někdo byl, zavřel místnost, kde byla ložnice s manželskou postelí a oddělal povlečení z některých dalších postelí. Takže večer dělám stěhováka a na recepci je mi sděleno, že se teda sice mohli zeptat, jestli nám můžou jit do pokoje, ale ať z toho neděláme vědu. Druhý den lyžujeme jen dopoledne a chceme tíkm pádem vyjet co nejdřív.. Snídaně je ale bohužel až od osmi. Od osmi ale znamená, že švédské stoly začínají v osm chystat. Odpoledne po lyžování vyjíždíme vlekem pod Dlouhé stráně na procházku. Když se chceme odpoledne svézt zpátky dolů lanovkou, je nám řečeno, že i když máme celodenní skipas, dolů by nás vlekař pustit neměl, protože skipas platí jen na cesty vlekem nahoru. Hrozně se diví, že nám to přijde zvlástní. Druhý den chceme jít na výšlap na Červenohorské sedlo. Nejdřív ráno čekáme cca 45 min z nepochopitelných důvodů v koloně před parkovištěm, protože nikdo není schopen zorganizovat cca 30 aut tak, aby mohly plynule parkovat a pouští je tempem jedno auto za tři minuty. Protivná obsluha se nás potom zeptá jestli jedeme na lyže nebo na běžky. Když řeknu že ani na jedno - vybere 200 kč za parking. Připadal jsem si jak v jiným světě :-( A to rozhodně nejsem nijak náročnej. Příště snad raděj vezmu i na tu zimu stan. Škoda, protože tam bylo jinak krásně :(
Jan Gruber
Jan Gruber Před 2 lety
andrle martin penzion Trojkámen.
andrle martin
andrle martin Před 2 lety
Chybí jen kde to bylo varování pro ostatní ))))
Marek M.
Marek M. Před 2 lety
Svätá pravda!
Lukáš Renger
Lukáš Renger Před 2 lety
Jenom japka do tebe
Jakub Krča
Jakub Krča Před 2 lety
Ten číšník byl určitě z Ukrajiny. Nikde jinde není taková "I don't give a shit" úroveň služeb. :DDD
Petr Šaroch
Petr Šaroch Před 2 lety
Děkuju ti Petře za poučné video. Jako vždycky mi v hlavě zůstává hromada nápadů a myšlenek na zpracování.
richardsfilm
richardsfilm Před 2 lety
V tom videu je zcela přesný návod jak s kvalitou zacházet a jako může lidi posunout. Jediný problém je, že audience Petra Máry to má v hlavě víc srovnané a tak to chápe. Další výzva by byla dostat toto video tam, kde to nejvíc zapotřebí a motivovat zodpovědné majitele a vedoucí k tomu, aby jim nestačilo jen rychle vydělat, ale aby pochopili snahu o kvalitu jako investici, z níž mohou mít dobrý pocit.
jeffhardy7x
jeffhardy7x Před 2 lety
Nechtěl byste udělat celé video o "prodávání" ve smyslu, jak jej popisujete ve videu? Případně neměl byste doporučení, kde začít (knihy, videa atd.), když by se člověk chtěl trochu do této problematiky dostat?
FilipKarto
FilipKarto Před 2 lety
Driv jsem cestoval bussines tridou. Cestoval jsme skrz to ze jsem mel kamarady bussines me nezajimala. Ted cestuji jen bussines a bydlim v luxusu. Je potreba zazit tu nejvetsi kvalitu. Asijati maji nejlepsi sluzby. Amerika je umela. V jednom ceskem hotelu spadl cisnikovi dzus a neumluvil se a donesl mu ucet. Dneska si uz reknu kdyz je neco spatne. Zivim se tim ze rikam lidem kdyz je neco spatne. Chcu drahy hotel. Nerikam nikomu at cestuje bussines tridou. Cesko je na picu.
paul sanaro
paul sanaro Před 2 lety
Pravidlo,že všetko je o ľudoch stále platí........
V. com
V. com Před 2 lety
Tohle je i o výchově. Pokud od dítěte jste byli naučení na "luxus" samozřejmě dříve v rámci možností tak ho vyžadujeme i v dospělosti. To je moje zkušenost.
SneakyBuddy
SneakyBuddy Před rokem
Daniel Lehotský v ktorom? Link pls
V. com
V. com Před 2 lety
Daniel Lehotský To video mě uniklo. Ale ani naše rodina nebyla bohatá a přesto jsem byla vychovaná, že raději málo ale kvalitně. 😀
Miroslav Jirásek
Miroslav Jirásek Před 2 lety
Velmi přínosné téma! Více takových videí :-)
HonzaV
HonzaV Před 2 lety
Vidím to jinak. Letíš do Singapuru první třídou, bydlíš v drahém hotelu. Oboje nepřiměřeně předražené. Letíš s kamarádem a za kamarádama. Rodinu necháš doma! A v tomto videu se snažíš všechny přesvědčit (včetně sebe), že je to správné. Buď cestuj s celou rodinou nebo šetři na vzdělání dětí. Tahle sobecká obhajoba je fakt šílená. Sorry.
HonzaV
HonzaV Před 2 lety
@Spazik86 Naprosto slušně jsem vyjádřil svůj názor. Podívej se, jak se vyjadřuješ ty! To, že máš z mého názoru infarkt a plácáš ručičkama a dupeš nožička, je tvůj problém. Já jsem svůj názor vyjádřil jasně. BTW... ve videu a na instagramu snad nikdo na světě "nenaznačuje", že na svou rodinu "prdí", dělá se přesný opak, aby lidi jako ty, měli, co hltat.
Spazik86
Spazik86 Před 2 lety
@HonzaV Sleduju jeho videa a instagram - zatím se tam neobjevilo nic co by naznačovalo, že na rodinu prdí (spíš naopak), a evidentně víc než ty, když tu meleš takové sračky... :)
HonzaV
HonzaV Před 2 lety
@Spazik86 Ty jsi jeho mluvčí? Nebo s nima bydlíš, že znáš takové detaily?
Spazik86
Spazik86 Před 2 lety
Chtěl bych tě vidět jak letíš do Singapuru na svatbu s celou rodinou a malými dětmi... :-D Nejspíš by o to ani neměli zájem. Jsem naprosto přesvědčen o tom, že Petr se o rodinu stará víc než dobře a cestuje s nimi v rámci možností, vzhledem k věku dětí.
Kamila K.
Kamila K. Před 2 lety
Petre, naprosto genialni video. To by si meli pustit vsichni provozovatele sluzeb, prodejci zbozi. Sama mam vlastni klienty, nektere dlouhodobe, nektere jednorazove. Jsme lidi, nekdy se zkratka (vyjimecne :-) stane ze neco neni dokonale, ale vzdy se omluvim a nabidnu neco zdarma a jeste pridam pozornost navic. Vetsina reakci je pak naprosto prekvapujici, zpravidla zacinaji slovy "to se mi nikde nestalo". A prave pak od techto lidi mam ty nejlepsi reference a radi se vraci. Prave proto, ze vi, ze kdyz se neco stane, vzdy se to vyresi. Takze za me - i z chyby se da udelat skvela vizitka. Zalezi, jak se k tomu pristoupi.
Václav Humplík
Václav Humplík Před 2 lety
Hlavní myšlenka hrozně důležitá a budu doufat, že se dostane k co nejvíce lidem. Byl bych děsně rád, kdyby se úroveň poskytování služeb v ČR zlepšila. Ale podle mě je bohužel ta kvalita vykoupena platy a péčí o zaměstnance. Všímáte si, že jsou rozdíly v kvalitě poskytovaných služeb v ČR odlišné "krajově"? A jaký je třeba Váš nejlepší zážitek, co si v ČR vybavujete?
Ivo Vermousek
Ivo Vermousek Před 2 lety
pochopil jsem již dávno, že méně je někdy více. Nemusím vidět všechno, to totiž nejde, ale musím si to užít, vstřebat atmosféru, jen třeba tak, že sedím a koukám na lidi, co dělají, jak, jak spolu komunikují. Totéž , fotit není úplně špatně, ale nejde o to udělat co nejvíc fotek, žádnou soutěž o nejvíc fotek nehraju, spíše zapisuju očima a něco k připomenutí si vyfotím. Lituji těch , kteří s vyplazeným jazykem v poklusu oblétávají pamětihodnosti a pak ani neví, kde všude byli.
Branislav Bánik
Branislav Bánik Před 2 lety
Ono s tými službami v SR a ČR je to zložitejšie. Zo zákazníkom je v kontakte personál s najnižšími mzdami. Takže väčšina to robí z núdze. Priemerné čisté mzdy na Slovensku podľa platy.sk: recepčná 557,28; chyžná 502,57; kupiér 605,69; čašník 589,55; A to ešte Bratislava dosť vytiahla.
marvar Marvar
marvar Marvar Před 2 lety
Benci17 ak niekto má svoju prácu rad tak neexistuje aby to pocítil zákazník.
Benci17
Benci17 Před 2 lety
Ako hovoril Petr vo videu - nebola to chyba čašníka, ale hotela, pretože k tomu zamestnancov neškolí/nevedie/nemotivuje (napríklad platom).
Spazik86
Spazik86 Před 2 lety
@Daniel Lehotský To je pravda, nicméně je pravda že ve službách dělají obvykle zoufalci a odpadlíci, proto to vypadá jak to vypadá. A od toho by tam měl být "na place" i kvalitní a dobře placený provozní/manager, který by měl na vše dohlížet. A to většinou vidíte ve větších a dražších hotelech - na place pobíhá maník v obleku s kravatou a okamžitě ten personál peskuje, když něco není jak má být.
Oldřich Mládek
Oldřich Mládek Před 2 lety
Problém je na obou stranách, služby v ČR jsou ve většině případů tragické, bohužel chování zákazníků je taky na velmi nízké úrovni. Dokud se k sobě nezačneme chovat jak se sluší a patří, moc se nezmění ani v těch službách u nás. Čest výjimkám.
Akcelerace Videoblogy
Akcelerace Videoblogy Před 2 lety
Je to vždy o oboustranném respektu.
Hana on the Road
Hana on the Road Před 2 lety
Pustila jsem si video o cestování a dostala video o službách. A vůbec mi to nevadí, protože mi to celkem dost pomohlo. Prakticky od brigád na vejšce pracuji ve službách (momentálně ve firmě, která pronajímá kanceláře) a vždy se snažím k zákazníkům chovat s úctou a vytvořit jim příjemný zážitek. A vzhledem k tomu, že tuto zkušenost mám, očekávám to i já v podnicích, kde jsem já zákazníkem (bohužel často marně). Takže názor mám stejný, i tak mi ale toto video pomohlo v tom, si uvědomit, že vždy je možné dělat pro zákazníka ještě o něco víc, aby se cítil komfortně. Díky. Budu si ho jednou za čas pouštět, abych na to pořád myslela :-)
Drapi
Drapi Před 2 lety
Plně souhlasím, že služby tu dost pokulhávají. A co se týče prodeje výrobků, tak mě neustále udivuje jak některé firmy používají už dost zastaralý způsob prodeje a to je "Cpát to zákazníkovi pod nos tak dlouho až si to koupí". Nechápou, že jsou to emoce co ve výsledku prodávají a vytvořit si vztah se zákazníkem je zásadní a bude se už vracet jen pro ten dobrý pocit, který mu při koupi dá. A co se týče třeba služeb v těch hotelech tak to stejné se občas děje i ve vyšších cenových restauracích. Člověk sice zaplatí strašný peníze za gastronomický zažitek, ale číšník se na vás tváří jako byste mu unesl rodinu a má s vámi interakci pouze ve formě "Co si dáte?"
Velebis12
Velebis12 Před 2 lety
Ono úplně bohatě stačí ⭐️⭐️⭐️ hotel v Asii. Byl jsem v Bangkoku v takovým hotelu a myslim ze už tam je to poznat jak se ty lidi chovají a jak se snaží ti vyjít ve vsem vstříc.
SD H5N1
SD H5N1 Před 2 lety
Arogance ve spojení s nezájmem prodat či poskytnout službu zákazníkovi je v Česku tak nějak už standartní přístup zaměstnanců.
Spazik86
Spazik86 Před 2 lety
@Desperoro JJ taky nesnáším dýška, každý ať si účtuje co chce, ale má to mít napsané v ceníku. Když má restaurace postavenou mzdu číšníků na dýšku, má to psát na účet.
Desperoro
Desperoro Před 2 lety
@hydranth jo a pak vám ten číšník leze za zadkem, že nemáte pokoj. Dýška bych zrušil, to je něco, co naprosto pokřivuje trh a pracovní podmínky. Co platím má být psáno a dáno, ne nějakou dojmovou kategorií
SD H5N1
SD H5N1 Před 2 lety
@hydranth funguje všude ale tady ne , necháte 200kc číšníkovi a on vám řekne nechte si to ja z toho mám jen minimální podíl 🙊 je? Také v Americe
hydranth
hydranth Před 2 lety
Ale takhle to funguje všude. Třeba v Americe mají číšníci a spol dokonce speciální limity pro minimální mzdu. Protože se počítá s tím, že dostanou něco bokem. Jak určitou odměnu za spokojenost, tedy za kvalitně poskytnutou službu.
SD H5N1
SD H5N1 Před 2 lety
OK , to beru za 15K je mi to fuk ale upřímně Evropa kterou jsme už součástí se bude hodně měnit a rychle v dalších letech a to k horšímu všichni víme proč , tudíž co tu říkáš Petře je čistá utopie mi se změnit dokážeme a pochopit že ten prvotní přístup k zákazníkovi rozhodne zada prodáš nebo ne a i klidně dráž Čech si už i rád při platí za přístup a jednání.
Michal Depeš
Michal Depeš Před 2 lety
Nemyslím si, že při cestování platí to, že čím víc peněz utratím, tím víc si dovolenou užiju. Záměrně se snažím cestovat vždy low cost, abych musel často vystupovat ze své komfortní zóny. A tam vždy začíná to dobrodružství, které při cestování vyhledávám.
Michal Depeš
Michal Depeš Před 2 lety
Však neříkám, že cestuju za pár tisíc a kvůli tomu se ke všem tam chovám jako hovado. Slušnost a cena na sebe nemůžou mít vliv. Je to všechno o lidech a ne o tom, kolik v tom je peněz.
Marek Štván
Marek Štván Před 2 lety
Video jako vždy dobrý. Tak mne ale při sledování napadlo, že vedle videí toho jak si vybrat a koupit kvalitní a samozřejmně také drahé produkty a nebo služby, nebo jak dobře vydělávat, chybí i video jak dobře ušetřit, a popřípadě investovat. Ve smyslu, že investice je odložená spotřeba. Takto to spíš vypadá, jako návod na to mít, nebo spíš cítit se dobře a pokud možno hned. Možná to není ta zaručená cesta k úspěchu a spokojenosti, ale jen prostá spotřeba, nebo jak se dneska říká, konzum. Myslím, že opravdu hodně úspěšných lidí se stali úspěšnými právě proto, že dovedli odložit spotřebu, hlavně ušetřit a ty úspory ještě i případně rozmnožit dobrým investováním.
Marek Štván
Marek Štván Před 2 lety
@Daniel Lehotský Můj příspěvek opravdu nebyl o nervozitě nebo snad negativním postoji k tomu, že by si někdo mohl dovolit více, potažmo o závisti. Konkrétně v mém případě by to bylo rouhání vůči mé finanční situaci. Jinak kanál sleduji dlouhodobě a posouzení jestli jej chápu je irelevantní, resp. jak píšu, každý si opravdu z něj může brát to svoje.
Marek Štván
Marek Štván Před 2 lety
@Daniel Lehotský Evidentně si z videa každý bereme to své. Což nutně nemusí být problém. Já reaguji spíš na celou řadu videí na tomto kanálu a jejich zaměření. U tohoto konkrétně třeba na to "připlatit" si za "lepší" hotel, cestovní třídu atp. Všechno je to tak hezké, jen ty peníze pak končí kde asi moc nechceme. Tedy alespoň někteří z nás. Věřím, že se najde i spousta jiných, kteří mají z rozházení peněz jako Večerníček, upřímnou radost. Jinak co se týče cestování a ubytování, tak mám bohaté zkušenosti spíš jen z Evropy. I tam jsou nebetyčné rozdíly. Třeba takoví Francie je učiněná bída v tom co za své peníze člověk dostane.
Kuba Vondrášek
Kuba Vondrášek Před 2 lety
Jak říkáte, zažít si občas luxus je dobré, aby člověk věděl jaké to je. Nicméně luxus značně snižuje podstatu cestování. Pokud poletím první třídou, kde se potkám jen se stevardem, řidiči Uber nemusím ani říkat kam chci jet, protože to ví z aplikace, ráno mi perfektně anglicky mluvící personál naservíruje kontinentální snídani a po koupačce v hotelovém bazénu si zajdu na oběd do celosvětové franchisy, je pak vůbec nutné abych opouštěl domov? Není pak každá další cesta jen kopií té předešlé? Když se vás pak doma zeptají: "Tak jaké to bylo?" Stačí jen odpovědět: "Jako vždy." Podle mě je cestování především o poznávání, kultury, místa, lidí. A to poznáte jen tak, když půjdete mezi místní. Na ulici si objednáte nějaké jídlo, tím že se usmějete a ukážete prstem. V parku se kouknete, jak místní kluci kopou do míče a večer u piva pokecáte s lokálama i když si nerozumíte ani slovo. Tak teprve získáte ty správné zážitky. Otřepané rčení říká: "Zážitek nemusí být hezký, ale intenzivní." a takové zážitky se ve sterilním hotelovém prostředí těžko hledají. I vy jste ve svém videu použil pro dokreslení váš intenzivní zážitek, protože stereotyp nikoho nezajímá.
Josef Marek
Josef Marek Před 2 lety
Dobrej point. Určitě to chce rozdělit dovolenou/cestování do více rovin. Poznávací dovolená, zážitkový dovolená, dovolená, která má být jen odpočinek a potom je v zásadě jedno kam člověk jede, pakliže zůstane v hotelovém prostředí, které je na určité úrovni stejně ve všech zemích (i v čechách se to dá najít, ale chce to hledat víc než jinde.. aspoň si to myslím).
Frank Juda
Frank Juda Před 2 lety
Vobec si nepochopil video
vojta kruh
vojta kruh Před 2 lety
Kuba Vondrášek petr nikde neřekl že přes den máš bejt zalezlej v hotelu a jezdit uberem. A to co jsem pochopil já je, že by sis měl zažít kvalitu a ne luxus. Z videa to vyznělo jakože to petr bere jako dvě různé věci. A s tvým komentářem naprosto souhlasím.
Kuba Vondrášek
Kuba Vondrášek Před 2 lety
Desperoro Samozrejmne, každý podle své chuti. Já nikomu nic nenutim ani si nic nepredstavuji
Desperoro
Desperoro Před 2 lety
Ano, vy si představujete lidi co jedou trávit dovolenou jen do resortu. To má smysl jako odpočinek a někdo to fakt potřebuje (třeba často přes rok lítá na služebky), ale lze poznat více tváří země. Tu lepší i tu lowcost. Je to o nastavení.
Václav Kamenický TVservis
Václav Kamenický TVservis Před 2 lety
Kvalita dnešních služeb v obchodě je naprosto hrozná. Já říkám, že to nejsou prodavači, ale podavači, protože vám kupované zboží pouze podají, ale už oněm vůbec nic neví. Ale není se čemu divit, když se podíváme s jakým rabatem se dnes prodává např. spotřební elektronika. Tam už peníze na potřebné získání znalostí o nabízených produktech dávno nejsou😞.
Lukáš Odstrčil
Lukáš Odstrčil Před 2 lety
Přesně jak píšete. Je sice hezké že si najdu spoustu technických informací na internetu, jak tady někteří píšou. Ale to jak ta TV hraje a jaké má podání barev, tak to si už tam nenajdu. Stejně jako jak hraja dana souprava. Na Alze kupuji věci, které zkoušet nepotřebuji. Ale pokud jsi něco vyzkoušet nebo se na něco jdu zeptat do obchodu, tak jsem rád pokud mi někdo poradí a né že mi začne číst věci co tam mají na lístku, to umím taky. A pokud vejdu do nějakého elektra pro nějkou věc a někdo ke mě přijde, tak jsem radši, že to nemusím hledat, než někde něco 20 minut hledat. To by tady zase ti stejní psali, že někdě něco nemohli najít a nikde ani prodavač.
DeviR11
DeviR11 Před 2 lety
Nedokážu si představit vlastnost nějakého zboží, kterou nezjistím na internetu.
DeviR11
DeviR11 Před 2 lety
Přesně kvůli tomu do Okay už nechodím, naposledy jsem tam šel pro jeden kabel a než jsem k němu vůbec došel, tak se mě tři různí prodavači zeptali, jestli potřebuju pomoct. Všem jsem řekl že ne. Když jsem se zastavil u stojanu s kabelama, po deseti vteřinách přišel opět jeden z nich, jestli opravdu nepotřebuju pomoct, přičemž z povzdálí mě pozorně pozoroval ještě jeden, jako kdybych se chystal něco ukrást nebo co. Kabel stejně neměli.
Desperoro
Desperoro Před 2 lety
Na druhou stranu chci si o pomoc sám požádat. V takovém Okey se na mě vrhnou jak supi, jen co vejdu do dveří
Václav Kamenický TVservis
Václav Kamenický TVservis Před 2 lety
Alza taky není obchod, ale výdejní místo na objednané produkty a ano, tady stačí pouze podavači, kteří vám objednaný produkt pouze vydají, nebo přijmou do reklamace. Ale v ostatních obchodech, kde kupuji vystavené zboží je situace zcela jiná. A nehledě na to, že je spoustu vlastností, které na e-shopu o kupovaném zboží nezjistím. @Spazik86
Jak vybrat správný let a místo v letadle
17:59
Xindl X - SebeLoveSong
4:01
XindlXOfficialVEVO
zhlédnutí 83K
Co s sebou na CES do Las Vegas?
25:34
Petr Mára
zhlédnutí 33K
BROCAST #9 - Petr Mára
2:02:12
Brocast
zhlédnutí 65K
Co mám v batohu? S čím cestuji? [4K]
13:04
Jak se ve zdraví vrátit domů z cest?
07:37
Cestování - co s sebou vozím?
12:23
Petr Mára
zhlédnutí 47K
Xindl X - SebeLoveSong
4:01
XindlXOfficialVEVO
zhlédnutí 83K
Lipo - Neodvrátíš svou tvář
3:46
LipoVEVO
zhlédnutí 60K
JESSIA - I'm Not Pretty (Lyrics)
1:59
NewMelody
zhlédnutí 2,8M